Skravletråd for oss prøvere!

Så spennende. Selvangivelsen er klar til sjekk på nett :) også så typisk så er det så mange som sjekker så jeg må VENTE litt til xD hahaha all denne ventinga:D

Jaja den som venter på noe godt venter ikke for alltid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke fått melding om den enda jeg, så skatten får vente

fra app

Ikke fått melding om den enda jeg, så skatten får vente

fra app
Ikke jeg heller men det gjør ikke noe. Får ikke pengene noe før uansett :)

Taster på appen :)

Men kjekt å vite...

fra app

Det gjør ikke jeg. Bytter jobb, barn i bhg, derav annen lønn enn ulønnet hjemme, flyttet medførte større lån, brukte bsu så vi har ikke den lenger (for gammel)

fra app

Skal inn å sjekke etter jobb:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må vente til 1 april jeg tydligvis. Trodde jeg hadde e-bruker, men tydligvis ikke :p Kjedlig å vente! Vil vite om vi kan dra til syden i sommer eller ikke :p

Må vente til 1 april jeg tydligvis. Trodde jeg hadde e-bruker, men tydligvis ikke :p Kjedlig å vente! Vil vite om vi kan dra til syden i sommer eller ikke :p
Jeg og må vente, men vet som sagt hva jeg får :)

Jeg og må vente og det er kjedelig. Men håper jeg får igjen i år og. Så hadde det jo vært fantastisk hvis spiren sitter innen juni og noe av eventuelle penger kunne gått til utstyr;) *DRØMMER*

Heldigvis godt i pluss!!! Men de hadde glemt fradraget for Bhg, så det må jeg endre.

Nå er det tacotime her! Guttene må lage, jeg er helt MOS etter at Naprapaten har moooooooooosa meg! Fytti grisen!! Bra han er kjekk!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og må vente og det er kjedelig. Men håper jeg får igjen i år og. Så hadde det jo vært fantastisk hvis spiren sitter innen juni og noe av eventuelle penger kunne gått til utstyr;) *DRØMMER*
Sånn tenker jeg og :p Viktig å ha håp og noe å glede seg til :)

Testing 1 april og selvangivelsen på en og samme dag! Det må jo bare bli bra :p

Jupp, en pen liten slump penger tilgode. Fint.

Back
Topp