Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller men det gjør ikke noe. Får ikke pengene noe før uansettIkke fått melding om den enda jeg, så skatten får vente
fra app
Jeg får det samme hvert eneste år så tviler pp det blir noe annderledesMen kjekt å vite...
fra app
Jeg og må vente, men vet som sagt hva jeg fårMå vente til 1 april jeg tydligvis. Trodde jeg hadde e-bruker, men tydligvis ikke Kjedlig å vente! Vil vite om vi kan dra til syden i sommer eller ikke
Jeg og må vente og det er kjedelig. Men håper jeg får igjen i år og. Så hadde det jo vært fantastisk hvis spiren sitter innen juni og noe av eventuelle penger kunne gått til utstyr *DRØMMER*Må vente til 1 april jeg tydligvis. Trodde jeg hadde e-bruker, men tydligvis ikke Kjedlig å vente! Vil vite om vi kan dra til syden i sommer eller ikke
Sånn tenker jeg og Viktig å ha håp og noe å glede seg tilJeg og må vente og det er kjedelig. Men håper jeg får igjen i år og. Så hadde det jo vært fantastisk hvis spiren sitter innen juni og noe av eventuelle penger kunne gått til utstyr *DRØMMER*
Må vente til 1 april jeg tydligvis. Trodde jeg hadde e-bruker, men tydligvis ikke Kjedlig å vente! Vil vite om vi kan dra til syden i sommer eller ikke
Testing 1 april og selvangivelsen på en og samme dag! Det må jo bare bli bra
Taster på appen
Vi får bare håpeDobbelt positivt.
To streker og penger til utstyr
Så bra. Ja viktig detSånn tenker jeg og Viktig å ha håp og noe å glede seg til
Taster på appen
Sier ikke neitakk til detJupp, en pen liten slump penger tilgode. Fint.
Jupp, en pen liten slump penger tilgode. Fint.