Jeg har vært det i 3-4 år eller noe sånn jeg.Var ikke før igår jeg hørte om E-bruker. Skatten hadde jeg helt glemt, får nok bare vente på brev håper på at jeg får tilbake
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært det i 3-4 år eller noe sånn jeg.Var ikke før igår jeg hørte om E-bruker. Skatten hadde jeg helt glemt, får nok bare vente på brev håper på at jeg får tilbake
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Så rart? Alle e-brukere skal ha fått samtidig. Da burde du jo sjekke om noe er feil med din profil?
Jeg er ikke e-bruker, men håpet jeg var det, så logget jo inn for å sjekke. Jeg må ha tålmodighet til 1. april da og logge inn på nytt. Jeg som ikke eier tålmodighet.
Flere jeg kjenner som har registrert seg som e-bruker og fått bekreftelse på at de nå er det, men som ikke fikk noe i går. Har også en på jobben som registrerte seg for bare to uker siden og fikk i går. Trur ikke Altinn er helt i vater
Jeg har vært e-bruker i flere år og fikk ikke beskjed før sent i går kveld!! Er nok noe tull med altinn.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er ikke e-bruker så må sitte å vente til 1. april.
Håper ikke den gir meg en dårlig spøk
Er e-bruker jeg og. Men fikk ikke i går. Ikke mannen heller. Det skjer annen hvert år:/Flere jeg kjenner som har registrert seg som e-bruker og fått bekreftelse på at de nå er det, men som ikke fikk noe i går. Har også en på jobben som registrerte seg for bare to uker siden og fikk i går. Trur ikke Altinn er helt i vater
Er e-bruker jeg og. Men fikk ikke i går. Ikke mannen heller. Det skjer annen hvert år:/
fra appen
Hehe! Får håpe du får igjen da trudde først at jeg fikk baksmell helt til jeg så at huslånet kun stod på samboer
en praktisk fordel ved å være gift.
Skatteetaten er grei nok til å hvert år tildele meg akkruat så mye av gjelda at jeg ikke får formueskatt, derved slipper vi styre med det.
Var ikke e-bruker likevel så da må jeg nok bare venteSå rart? Alle e-brukere skal ha fått samtidig. Da burde du jo sjekke om noe er feil med din profil?
Jeg er ikke e-bruker, men håpet jeg var det, så logget jo inn for å sjekke. Jeg må ha tålmodighet til 1. april da og logge inn på nytt. Jeg som ikke eier tålmodighet.
Det gjør aldri det. Lånet står juridisk på ham. Du er medskyldige. Banken kan bare rapportere det de har papir på. Lånet står på ham.Hehe jojo, sant det! Men nå er det 3 året vi må endre på det! Hadde jo trodd og håpet at det gikk av seg selv fra det første året
Her er det også kjempe fint vær Gleder meg til frihelg og bare kos! Vi skal gå litt turer og bare kose ossFin fint vær her idag og langhelg. Så det vil si ut på tur med hundene og prøve å få vasket huset (kneet er på bedringens vei).
Planer for dagen/helgen for dere?
Å jeg trenger mat tips for helgemat. Noen som har? (Jeg har intoleranse mot melk, gluten og sukker så det er periodvis veldig vanskelig å komme på gode retter).
Så herlig da. Håper på fine dager til tur her og. Ja altså det er ikke veldig lett Dessverre blir det ofte den samme maten og da går jeg så lei..Her er det også kjempe fint vær Gleder meg til frihelg og bare kos! Vi skal gå litt turer og bare kose oss
Med alle de allergiene tror jeg ikke mine oppskrifter er noe for deg skjønner det er vanskelig å finne på noe nytt altså!
Taster på appen
Men lånet står jo begge to? Men siden jeg bare er medlåner så kommer alt til han da?Det gjør aldri det. Lånet står juridisk på ham. Du er medskyldige. Banken kan bare rapportere det de har papir på. Lånet står på ham.
fra app
Men det synes jeg det blir her og, man får jo sine favoritterSå herlig da. Håper på fine dager til tur her og. Ja altså det er ikke veldig lett Dessverre blir det ofte den samme maten og da går jeg så lei..
Det er sant. Men skulle ønske jeg kunne prøvd meg på noe nytt. Men blir så vanskelig nå alt må lages fra bunn og matvarer må erstattes osv. Men men. En venner seg tik det mesteMen det synes jeg det blir her og, man får jo sine favoritter
Taster på appen