Sov godtJeg er også våken. Min tur til å sove. Skal prøve igjen...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtJeg er også våken. Min tur til å sove. Skal prøve igjen...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Får ikke sove. Ryggen verker her også... Det er ikke senga! Kjempe lei.Ryggen verker! Ååh jeg er så dritt lei av det trodde det var senga hjemme jeg men
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Jeg er også våken. Min tur til å sove. Skal prøve igjen...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Huff, jeg skjønner godt frustrasjonen din <3 Man får jo håp i dpo hver mnd uansett! Og det er mange ganger å bli skuffa i løpet av ett år altså Jeg håper det klaffer for dere snartEr det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..
Er det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..
Hvor er du i syklusen?Irriterende med murringer og masse utflod men ingen eggløsning! Forbaska kropp altså
CD 32Hvor er du i syklusen?
Jepp. Hatt sykluser på 52 dager, men hadde håpet de begynte å bli litt kortere nå siden forrige var på bare 34 dagerUten EL? Det er lenge...
Taster på appen
Såpass ja! Kjedelig Har du vært hos gyn og sjekket at eggløsningen skjer?Jepp. Hatt sykluser på 52 dager, men hadde håpet de begynte å bli litt kortere nå siden forrige var på bare 34 dager
Ikke enda. Har ikke prøvd et år enda, så har ikke krav på hjelp. Tenkte at tempingen skulle hjelpe meg å finne ut av det, så må nok bare smøre meg med tålmodighet og se Har prøvd et år i juni, og da kommer jeg til å være rask med å ta kontakt med legenSåpass ja! Kjedelig Har du vært hos gyn og sjekket at eggløsningen skjer?
Taster på appen
Ja gjør det Jeg dro til gyn bare for å sjekke hvordan jeg ser ut derIkke enda. Har ikke prøvd et år enda, så har ikke krav på hjelp. Tenkte at tempingen skulle hjelpe meg å finne ut av det, så må nok bare smøre meg med tålmodighet og se Har prøvd et år i juni, og da kommer jeg til å være rask med å ta kontakt med legen
Har vurdert å gjøre det, men synes det er så dyrt å dra til privatJa gjør det Jeg dro til gyn bare for å sjekke hvordan jeg ser ut der
Taster på appen
425 betalte jeg Synes ikke det er så gærent.. Enten får man beskjed om at det er noe, eller så får man vite at alt er bra. Samme hva blir man roligereHar vurdert å gjøre det, men synes det er så dyrt å dra til privat
Hadde du henvisning da? Tror ikke jeg får henvisning før et år er gått425 betalte jeg Synes ikke det er så gærent.. Enten får man beskjed om at det er noe, eller så får man vite at alt er bra. Samme hva blir man roligere
Taster på appen
Altså... Mammaen min jobber som legesekretær det hvor jeg har lege Så da trikser vi litt!Hadde du henvisning da? Tror ikke jeg får henvisning før et år er gått