Skravletråd for oss prøvere!

Ryggen verker! Ååh jeg er så dritt lei av det :P trodde det var senga hjemme jeg men:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Ryggen verker! Ååh jeg er så dritt lei av det :P trodde det var senga hjemme jeg men:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Får ikke sove. Ryggen verker her også... Det er ikke senga! Kjempe lei.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Her fikk jeg uventet husmorfri. Jentungen har en venninne på besøk og de leker så fint sammen at jeg er fullsendig unødvendig.
Så jeg fikk vasket badet og nå sitter jeg her (igjen) med kaffen og koser meg.
Kanskje jeg burde finne fram strikketøyet. Eller bake noe. Eller kanskje jeg bare skal lese litt.

For mange valg. haha.

Er det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..

Er det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..
Huff, jeg skjønner godt frustrasjonen din <3 Man får jo håp i dpo hver mnd uansett! Og det er mange ganger å bli skuffa i løpet av ett år altså :( Jeg håper det klaffer for dere snart :)

Taster på appen :)

Selvfølgelig er det lov å klage.
Ikke lett å vente måned etter måned.
Håper det snart er deres tur.
Klem

Irriterende med murringer og masse utflod men ingen eggløsning! Forbaska kropp altså :p

Jepp. Hatt sykluser på 52 dager, men hadde håpet de begynte å bli litt kortere nå siden forrige var på bare 34 dager :p
Såpass ja! Kjedelig :( Har du vært hos gyn og sjekket at eggløsningen skjer? :)

Såpass ja! Kjedelig :( Har du vært hos gyn og sjekket at eggløsningen skjer? :)

Ikke enda. Har ikke prøvd et år enda, så har ikke krav på hjelp. Tenkte at tempingen skulle hjelpe meg å finne ut av det, så må nok bare smøre meg med tålmodighet og se :) Har prøvd et år i juni, og da kommer jeg til å være rask med å ta kontakt med legen ;)

Ikke enda. Har ikke prøvd et år enda, så har ikke krav på hjelp. Tenkte at tempingen skulle hjelpe meg å finne ut av det, så må nok bare smøre meg med tålmodighet og se :) Har prøvd et år i juni, og da kommer jeg til å være rask med å ta kontakt med legen ;)
Ja gjør det :) Jeg dro til gyn bare for å sjekke hvordan jeg ser ut der :p

Har vurdert å gjøre det, men synes det er så dyrt å dra til privat :p
425 betalte jeg :) Synes ikke det er så gærent.. Enten får man beskjed om at det er noe, eller så får man vite at alt er bra. Samme hva blir man roligere :)

425 betalte jeg :) Synes ikke det er så gærent.. Enten får man beskjed om at det er noe, eller så får man vite at alt er bra. Samme hva blir man roligere :)

Hadde du henvisning da? Tror ikke jeg får henvisning før et år er gått :p

Hadde du henvisning da? Tror ikke jeg får henvisning før et år er gått :p
Altså... Mammaen min jobber som legesekretær det hvor jeg har lege :p Så da trikser vi litt! :)

Back
Topp