Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er meg håper virkelig det er en god grunn til disse vonde ryggeneFår ikke sove. Ryggen verker her også... Det er ikke senga! Kjempe lei.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Ryggen her og tar knekken på meg om dagen.. Gikk tur istad, plutselig låste hele korsryggen seg! Sleit med å komme meg hjemoverGodt det ikke bare er meg håper virkelig det er en god grunn til disse vonde ryggene
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Hvordan går det med dere da, jenter? Noen positive tester på vei?
Taster på appen
en test er en test Spennende med el på vei daPositiv el-test i dag da! Det er jo kjekt det og! Men kanskje ikke slik test du siktet til da!
Sent from my iPhone using BV Forum
en test er en test Spennende med el på vei da
Flott Sånn det skal være. Enig med deg, vi må ta de positive stundene vi har i disse syklusene og leve på deIkke sant? Jeg tar de små seierene jeg får nå, det blir fryktelig mye venting og nedturer, så el feires ettertrykkelig slik den hør og bør
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkKos deg med fridagen
fra app
Ja jeg er ganske høy mørk og kjekk og sexySpotify ja. hehe
Må forresten gi deg komplimentet for å være så innmary sexy.. litt mørk liksom
<--Ian der.. woah! Ja takk!
Det gikk greit. Kunne gjort d bedre sikkert. Men var så nervøs får svar innen mai.Hvordan gikk det?
Taster på appen
Mai? Det var lenge å vente :ODet gikk greit. Kunne gjort d bedre sikkert. Men var så nervøs får svar innen mai.
Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app
Ja det er veldig lenge . Men søkte i oktober og fikk svar for ei uke sida.Mai? Det var lenge å vente :O
:O Wow. søkt toppjobb i statoil ellerJa det er veldig lenge . Men søkte i oktober og fikk svar for ei uke sida.
Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app
Endelig har jeg også hatt el! Så da havner syklusen på nærmere 50 dager denne gangen også!
Haha. Nei er bare en simpel vaskejobb for forsvaret:O Wow. søkt toppjobb i statoil eller