Skravletråd for oss prøvere!

Hvordan går det med dere da, jenter? Noen positive tester på vei?

Taster på appen :)

God natt :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Får ikke sove. Ryggen verker her også... Det er ikke senga! Kjempe lei.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Godt det ikke bare er meg :P håper virkelig det er en god grunn til disse vonde ryggene:)

Godt det ikke bare er meg :P håper virkelig det er en god grunn til disse vonde ryggene:)

Ryggen her og tar knekken på meg om dagen.. Gikk tur istad, plutselig låste hele korsryggen seg! Sleit med å komme meg hjemover :p

Taster på appen :)

Positiv el-test i dag da! Det er jo kjekt det og! ;) Men kanskje ikke slik test du siktet til da!

Sent from my iPhone using BV Forum
en test er en test :D Spennende med el på vei da :)

Ikke sant? Jeg tar de små seierene jeg får nå, det blir fryktelig mye venting og nedturer, så el feires ettertrykkelig slik den hør og bør ;)

Flott :D Sånn det skal være. Enig med deg, vi må ta de positive stundene vi har i disse syklusene og leve på de :)

Ny dag, nye muligheter. Fridag og nyyydelig vær. Kunne ikke passet bedre. Det gjør jammen godt for kropp og sjel. Håper at det blir lettere å bli gravid når det er lysere tider og humøret er bedre;) Liker ikke de eviglange mnd med snø og slaps og mørke...

Endelig har jeg også hatt el! Så da havner syklusen på nærmere 50 dager denne gangen også! :o

Baah! Samboern min mener jeg må slappe mere av når det gjelder prøving! Syns ikke jeg er så ille ja snakker mye om det, bruker EL tester og tester meg noen dager, når jeg har gått over! Er ikke noe mere enn det! Men greia er kanskje det at jeg er livredd for at jeg ikke kan bli gravid! Når var hos legen sist når jeg fikk mensen sa han at jeg hadde endometriose men ble ikke henvist vidre og ingen tester ble tatt! Men jeg får det ikke ut av hue mitt? Hvordan kan jeg klare å slappe mere av??:)

Back
Topp