Skravletråd for oss prøvere!

Altså... Mammaen min jobber som legesekretær det hvor jeg har lege :p Så da trikser vi litt! :)

Taster på appen :)
Aha. Skjønner ;) Har nettopp vært til vanlig gynekolog for å sjekke at alt var normalt, men må vel til med innvendig ultralyd for å sjekke om jeg har eggløsning og det koster litt over 1000 kr :p Og det har jeg ikke råd til akkurat nå ;)

Aha. Skjønner ;) Har nettopp vært til vanlig gynekolog for å sjekke at alt var normalt, men må vel til med innvendig ultralyd for å sjekke om jeg har eggløsning og det koster litt over 1000 kr :p Og det har jeg ikke råd til akkurat nå ;)
Satser på du blir gravid og du ikke trenger :)

På vei til jobbintervju. Skummelt:p

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Er det lov å klage i denne tråden? For jeg er bare så lei i dag.. Så sykt lei av at det aldri skal klaffe for oss. Så sykt lei av å kjenne at tr kommer i løpet av noen timer. Så sykt lei av å være her inne på FS og ikke inne på et terminforum. Det ble ikke 2 år, ei heller 3 år mellom det som skulle vært mine 2 barn. Så får jeg bare håpe og tro at det blir 4 år mellom dem. Kjenner jeg er sur og premenstruell. Bah..

*klemme på*

Spotify møkk ... grrr

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Spotify ja. hehe
Må forresten gi deg komplimentet for å være så innmary sexy.. litt mørk liksom :p
<--Ian der.. woah! Ja takk!

Woopwoop! Fikk meg ny jobb idag :D
Var bare 50% foreløpig, men ligger an til 100% etter sommeren, så måtte bare si ja. :D
Gratulerer så mye :D

Gratulerer. Hva slags jobb er dette?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Butikkmedarbeider, så ikke noe kjempespennende ;) Er samme bedrift og jobb som nå, bare annen avdeling som skal åpnes :)
Trives godt i bedriften, og må ha noe trygt til når jeg blir gravid ;)

Butikkmedarbeider, så ikke noe kjempespennende ;) Er samme bedrift og jobb som nå, bare annen avdeling som skal åpnes :)
Trives godt i bedriften, og må ha noe trygt til når jeg blir gravid ;)
Fast jobb er alltid en fordel :) Gratulerer igjen :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Back
Topp