Ja, deilig detHun nyter sikkert bare helgen
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, deilig detHun nyter sikkert bare helgen
VelkommenMå nesten begynne å flytte tilbake til denne skravletråden nå. Vet jo at det ikke kan bli 2014 så da er det jo egentlig FS jeg hører hjemme på enn så lenge.
Må nesten begynne å flytte tilbake til denne skravletråden nå. Vet jo at det ikke kan bli 2014 så da er det jo egentlig FS jeg hører hjemme på enn så lenge.
Vi kan jo skravle masse her også. Sånn siden det ikke blir 2014 på noen av oss
Velkommen
Taster på appen
Nei, og det må vi gjøre noe med!Haha.. Ja. Har vel kanskje vært her så lite. Når jeg åpnet tråden nå kom jeg til side 13 tror jeg, så det er en liten stund siden jeg var her sist, men denne tråden er ikke så aktiv heller da.
Nei, og det må vi gjøre noe med!
Taster på appen
Men jeg kan jo snikeTja. Jeg tror ikke jeg bidrar så veldig nå fremover. Etter 31. mars så er konkurransen over, og jeg har prøvepause, så da blir det nok mindre BV på meg en periode. Og du skal jo flytte til desember nå.
Men jeg bruker nok denne tråden en god del mer etter 1. april når konken er over, og siden Sara også er med her dessverre og ikke til desember, så blir det vel automatisk en del mer skravling ja.
Men jeg kan jo snike
Taster på appen
Jeg tør ikke enda, jeg må få sterkere strek! Det har ikke gått opp for megJa, absolutt, men du må jo skravle i skravletråden på desember også. Blir jo der du skal høre til nå! Gravid!
Jeg tør ikke enda, jeg må få sterkere strek! Det har ikke gått opp for meg
Taster på appen
Ja, kan nok hende jeg sier hei dersom det kommer strek i morgen og Men nå må vi bare få dere andre på januarJa, det skjønner jeg. Bare bli her til du føler deg komfortabel med å flytte. Vi kaster da aldri noen ut fra FS. Noen ganger bare dytter vi litt forsiktig for å minne om at de har fått f.eks. "Gravid 3+" på ukeindikatoren.
Ja, kan nok hende jeg sier hei dersom det kommer strek i morgen og Men nå må vi bare få dere andre på januar
Taster på appen
Jeg har jo sagt nå siden august da vi begynte å prøve at det ikke klaffer før i mars og at vi får baby i desember. Så nå må den bare klore seg fast (hvis den er der)Flytting tar alltid tid, man skal pakke ned i pappesker og vaske ut og pakke ut av pappesker osv. Så at det tar litt tid fra FS over til Desember er helt greit, selv med tydeligere streker etter hvert.
Ja, jeg vet jo ikke enda om jeg får prøve på januar da, men synes vi burde komme oss over i de første månedene på 2015. Hittil er det jo bare åpent januar-mars 2015 i 2015 forumet. Kanskje det er et tegn, at vi må komme oss over i de tre månedene der. Det er greit for meg.
Jeg har jo sagt nå siden august da vi begynte å prøve at det ikke klaffer før i mars og at vi får baby i desember. Så nå må den bare klore seg fast (hvis den er der)
Ja, kanskje det er en mening med det? Jeg håper det Nå har dere vært gjennom nok sykluser!
Taster på appen
Er bare noe jeg har hatt på følelsen av en eller annen merkelig grunn Hadde jeg bare virkelig vært synsk så skulle jeg gjort detSynsk du da? Du får si når det skal klaffe for oss andre og da. Så slipper vi å stresse unødvendig de andre månendene.
Er bare noe jeg har hatt på følelsen av en eller annen merkelig grunn Hadde jeg bare virkelig vært synsk så skulle jeg gjort det
Taster på appen