Jaa, det hadde vært koseligHaha.. Jeg tror ikke på sånt egentlig, så det er ikke noe problem. Jeg tulla litt. Men jeg håper vi som ikke er gravide nå klarer de første tre månedene i 2015. Det hadde vært fint.
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det hadde vært koseligHaha.. Jeg tror ikke på sånt egentlig, så det er ikke noe problem. Jeg tulla litt. Men jeg håper vi som ikke er gravide nå klarer de første tre månedene i 2015. Det hadde vært fint.
Håper at april er måneden for oss Men om syklusen min fortsetter som den gjør denne måneden så er plutselig neste ikm i mai ;p Jaja. Da er jeg ihvertfall sikret å havne godt innenfor barnehagefristen
Såååååå deilig vårdag det har vært i dag! Sukkkkk! Livet kan være ganske digg selvom man er frustrert prøver gitt! Må prøve å ikke la prøvinga ta alt av min hjernekapasitet for tiden ass Har dere andre hatt en fin dag i dag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jaa, det hadde vært koselig
Taster på appen
Ja det gjør det Kjempe fin tid! Krysser alt jeg har for dereOg så er det deilig å være i mammapermisjon i det våren begynner. Jeg tenker om jeg får en baby februar neste år så er den én måned i mars, altså omtrent på disse tider, når våren begynner å komme, det er deilig å være ute osv. Perfekt å begynne med trilleturer osv. Det passer fint å få barn da.
Ja det gjør det Kjempe fin tid! Krysser alt jeg har for dere
Taster på appen
Jaa det gjør det Og deilig hvis den kommer ca til termin så er mannen da hjemme i 2 uker og vips så er det jul og da er han hjemme uansett, deiligBlir jo nesten det samme med baby i desember også. Mye trilling gjennom våren og sommeren.
Jaa det gjør det Og deilig hvis den kommer ca til termin så er mannen da hjemme i 2 uker og vips så er det jul og da er han hjemme uansett, deilig
Taster på appen
Jepp. Nå tenker jeg å flytte tilbake hit, men har lovet å være på felles-tråden frem til 1. april da. Sånn for konkurransens del.
Magekul i jula er jo topp detJa. Og så kan man virkelig kose seg med familietiden i jula. Jeg tenker jeg skal synes det er greit om jeg går rundt med magekul til jul også jeg. Da kan vi liksom telle ned og glede oss. Håper virkelig det. Dere får vel mange som vil være med den lille i romjulen da.
Det er jo bare et par dager.
Magekul i jula er jo topp det
Hadde termin to mnd etter julaften sist. Stor mage i jula. Bare kos det. Jeg tar glatt ei gravid jul til, selv om det blir jul uten fenalår. Det overlever jeg.
Jaa, magekul er også perfekt Blir vel kanskje en litt slitsom romjul med mye besøk, men så lenge dette går bra og vi faktisk får en liten en i desember så er det helt greitJa. Og så kan man virkelig kose seg med familietiden i jula. Jeg tenker jeg skal synes det er greit om jeg går rundt med magekul til jul også jeg. Da kan vi liksom telle ned og glede oss. Håper virkelig det. Dere får vel mange som vil være med den lille i romjulen da.
Jaa, magekul er også perfekt Blir vel kanskje en litt slitsom romjul med mye besøk, men så lenge dette går bra og vi faktisk får en liten en i desember så er det helt greit
Taster på appen
Ja, lurt Jeg tenker at venner og litt fjern familie sender vel en sms eller ringer først? Siden det er jul og mange har planer. Da går det ann å si ja kom men vi skal bort innen en time. Og blir noen for lenge kan jeg ta bare ta han med på rommet og amme eller noeDet kan dere jo bestemme litt selv og da. Foreslå at dere kommer på besøk i stedet eller at noen kan få komme innom etter avtale, og at mannen har øvd seg på å kaste dem ut når det har gått passe lang tid. Eller invitere dem innom på veien et sted (hvis dere vet at de er invitert på middag et annet sted kl. 17 så kan de få svippe innom dere på veien kl. 1630).
Det er lov å være litt bestemt på besøktid i barselperioden (eller, egentlig alltid synes nå jeg da, man skal da ha lov å bestemme selv.)
Nå ble jeg lei meg når jeg leste det første du skrev.. Forhåpentligvis så er du klekkeklar på nyttårsaftenJeg vil ha magekul til jul. Og feire nyttårsaften med sprudlende mozell og skåle med mannen for at vi venter på en liten en og at det nye året skal bli noe helt nytt. Det feiret vi jo forresten på nyttårsaften til i år også, eller, jeg var syk da, men jeg fikk nå et kyss da han kom og la seg og vi snakket jo om at dette nye året skulle bli spennende.
Jeg ser for meg at det kan bli mer romantisk med magekul og kanskje ferdig med kvalmen. Da kan jeg jo stå oppreist og se på fyrverkeriet også.
Ja. Det er det, men jeg har jo en tendens til å være litt nøye da. Lovet er lovet. Nå er jeg begge steder da. Delvis flyttet.
Om du har termin i januar kan du jo spare litt av fenalåret?
Ja, lurt Jeg tenker at venner og litt fjern familie sender vel en sms eller ringer først? Siden det er jul og mange har planer. Da går det ann å si ja kom men vi skal bort innen en time. Og blir noen for lenge kan jeg ta bare ta han med på rommet og amme eller noe
Nei, nå må jeg komme meg til 28 mai først og ta det derfra!
Taster på appen