Skravletråd for oss prøvere!

Sol sol sol! Vi burde komme oss ut, men jeg er sliten. Ble litt vin i går. :p

Jeg kommer ikke inn på appen plutselig.. Får opp feilmelding!! Og får ikke bedt om nytt passord heller, kommer feilmelding da og.. Har slettet og installert på nytt uten hell.. Noen andre som har opplevd det?
Får ligger inn via nett på mobil, så vet passordet er riktig..
Ååh, liker appen!!

Jeg kommer ikke inn på appen plutselig.. Får opp feilmelding!! Og får ikke bedt om nytt passord heller, kommer feilmelding da og.. Har slettet og installert på nytt uten hell.. Noen andre som har opplevd det?
Får ligger inn via nett på mobil, så vet passordet er riktig..
Ååh, liker appen!!

Jeg fant ut av det, svarer meg selv hvis noen har samme problem ;) i forbindelse med sommertid er tidssonen på profilen min plutselig endret. Måtte inn via nett for å rette det, da gikk det å logge inn. Legger ved bildet av feilmeldingeb hvis noen får samme :)

ImageUploadedByBV Forum1396192178.173231.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva har damene drevet med i helga da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vaska vinduer, rydda og støvsugd. Nytt sola. Vært altfor mye her :P Hatt altfor mye tid på egenhånd siden mannen har vært mye på farta. Men godt å gjøre akkurat det man har lyst til :D

45 dagers syklus er det lengste jeg har opplevd selv værtfall så lenge vi har prøvd :O

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - ?

Jeg fant ut av det, svarer meg selv hvis noen har samme problem ;) i forbindelse med sommertid er tidssonen på profilen min plutselig endret. Måtte inn via nett for å rette det, da gikk det å logge inn. Legger ved bildet av feilmeldingeb hvis noen får samme :)

Vis vedlegget 55531

Jeg sleit også med å logge meg inn. Måtte installere på nytt, men da funka det! Kanskje jeg heller skulle gjort det du gjorde da :)

Har feira bursdagen til Samboern om fredagen med venner etter jobb i går var det en harrytur i Sverige og handla mat og i dag har jeg vaska leiligheten og bakt kake mens samboer har vaska vinduer og bil

Selv har jeg slappet av hjemme med barn og mann. Godt det i det knallfine været som er! Synd uka begynner igjen i morgen:p

Ble plutselig veldig sulten så da slang jeg sammen litt eggerøre og stekte en hvitløksbaguett :D Godt med litt mat imens jeg sitter og koser meg med Fødeavdelingen UK :p

God morgen, alle sammen. Siste dagen i mars!

fra app

Hei hei, slenger innom her også, etter å ha sneket innom dagbøkene til de fleste av dere ;)

Er på syklusdag 31, men tør ikke teste. Sitter her med vondt i magen og lurer på om det betyr at livmora vokser eller at den gjør seg klar til opprydning. Så da passer det fint å henge rundt på prøverforum..

Hvor lang syklus pleier du å ha?

fra app

Har vært på 30 dager det siste halvåret. Men har tatt pergotime denne syklusen, og da kan det jo bli litt forskyvninger.
Skal teste i morgen hvis ikke tanta dukker opp. Vææær sååå sniill, ikke dukk opp!

Heisann alle dere :) Ser dere skravler litt om syklus, så jeg hiver meg på.. Hva betyr det når syklusen endrer seg? Jeg pleier å kunne telle på timene når jeg skal få menstruasjon - syklusen pleier å være 26 dager, og den kommer på et visst tidspunkt. Nå sist ble det bare 23 dager - det har ikke skjedd i løpet av det siste året..

Kan det være stress som påvirker syklusen? All denne tenkinga på at vi bare er en måned unna å begynne å prøve gjør meg litt på kanten, kjenner jeg. Eller er det kanskje litt endringer innimellom, uten at jeg behøver å legge noe mer i det? Spent på hvor lang neste syklus er nå.

Er det forresten slik at eggløsning er midt mellom menstruasjon 1 og 2, eller er den ca 14 dager før menstruasjon 2, altså uavhengig av menstruasjon 1?

Den er en plass mellom 10 og 18 dager før neste, helt uavhengig av hvor lenge det er siden sist du hadde mens.

Det er met trolig en plass mellom 12 og 16 dager. Fast for deg fra syklus til syklus, men varierer fra kvinne til kvinne. Om syklusen din varierer i lengde, er de tid fra mens til EL som varierer, ikke tid fra el til mens.

Back
Topp