Hva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?
fra app
500 kanskje....
Tror jeg tar det som det kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?
fra app
Jeg har jo egentlig flyttet fra dere!Vi får skravle med hverandre.
Og gjerne flere!
Jeg har jo egentlig flyttet fra dere!
Desember 2014
Taster på appen
Hvis jeg får lov vil jeg detMen du kan da være på besøk hos oss.
Men du Twinkle, kan du gjøre meg en tjeneste?
Hold av en plass til meg på desember er du snill. Jeg kommer dit om en ca 2 uker...
Er de ikke trøtte?Å legge unger er ikke lett. De har ikke sommertid, åpenbart!
fra app
Ligg med feber men ellers bra. Håper el var i helgen. Enn med deg?
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Hvis jeg får lov vil jeg det
Ja, det har jeg allerede gjort Nå bare venter jeg!
Desember 2014
Taster på appen
Å legge unger er ikke lett. De har ikke sommertid, åpenbart!
fra app
Kremt. For noen blir det bedre, ikke alle. Vi har fortsatt våken netter.Det er jo ikke så lenge siden du fikk første. Det blir bedre, våkenetter blir det mindre av når de blir større (og visstnok mer når de begynner å gå på fest, sier naboen... ) to tette er tøft det. Vi har 2,5 år mellom våre, da sov eldste gjennom når yngste ble født og nå sover begge, så vi takler en til.
fra app
Det er veldig fint der! Nå begynner flere å flytte inn. Men ikke så veldig mange enda, er litt lite liv men det tar seg vel opp Nå gleder meg til du flytter inn.Så flott.
Har vært en liten tur innom og sett meg om, og liker lokalene veldig godt.
Tror min plass vil være i seksjon 27..
Hun har sovet natta gjennom fra hun var 5 mnd... Da hun ble 8 mnd til nå har det vært mye våkennetter. Jeg blir et udyr! Hun blir 9 mnd om et par dager... Men jeg vil heller ha det så tett som mulig enn at jeg må begynne forfra når den første endelig sover... Jeg vil jo ha to, så jeg får jo bare ta meg sammen og finne en løsning så lenge jeg er i permisjon. Har en mnd igjen nåKremt. For noen blir det bedre, ikke alle. Vi har fortsatt våken netter.
Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app
Det er veldig fint der! Nå begynner flere å flytte inn. Men ikke så veldig mange enda, er litt lite liv men det tar seg vel opp Nå gleder meg til du flytter inn.
Desember 2014
Taster på appen
Jeg har jo egentlig flyttet fra dere!
Desember 2014
Taster på appen
Tror ikke minsten vår som hele natten før hun var nesten 2 år.Hun har sovet natta gjennom fra hun var 5 mnd... Da hun ble 8 mnd til nå har det vært mye våkennetter. Jeg blir et udyr! Hun blir 9 mnd om et par dager... Men jeg vil heller ha det så tett som mulig enn at jeg må begynne forfra når den første endelig sover... Jeg vil jo ha to, så jeg får jo bare ta meg sammen og finne en løsning så lenge jeg er i permisjon. Har en mnd igjen nå
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg skal lenke oss sammen!Og hver så snill og bind meg fast.
Har ikke lyst til å dra igjen dersom jeg kommer dit.
Har sendt søknad
Er de ikke trøtte?
Desember 2014
Taster på appen
Hun har sovet natta gjennom fra hun var 5 mnd... Da hun ble 8 mnd til nå har det vært mye våkennetter. Jeg blir et udyr! Hun blir 9 mnd om et par dager... Men jeg vil heller ha det så tett som mulig enn at jeg må begynne forfra når den første endelig sover... Jeg vil jo ha to, så jeg får jo bare ta meg sammen og finne en løsning så lenge jeg er i permisjon. Har en mnd igjen nå
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Tror ikke minsten vår som hele natten før hun var nesten 2 år.
Eldsten fra han var rundt 4 måneder.
Barn er veldig forskjellige..
Kremt. For noen blir det bedre, ikke alle. Vi har fortsatt våken netter.
Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app