Skravletråd for oss prøvere!

Men du kan da være på besøk hos oss.
Men du Twinkle, kan du gjøre meg en tjeneste?
Hold av en plass til meg på desember er du snill. Jeg kommer dit om en ca 2 uker...
Hvis jeg får lov vil jeg det :D

Ja, det har jeg allerede gjort :) Nå bare venter jeg!

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Å legge unger er ikke lett. De har ikke sommertid, åpenbart!

fra app

Ligg med feber men ellers bra. Håper el var i helgen. Enn med deg?

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Krysser fingrene for deg :)

Her skal jeg på ingen måte klage. Vært hos jm og "bekreftet" liv i magen. Som jeg sa før jeg ble gravid så tar jeg akkurat det svangerskapet jeg får bare spira sitter... ;) Så litt "smårusk" av vondter hilser jeg hjertelig velkommen ;)

Det er jo ikke så lenge siden du fikk første. Det blir bedre, våkenetter blir det mindre av når de blir større (og visstnok mer når de begynner å gå på fest, sier naboen... ) to tette er tøft det. Vi har 2,5 år mellom våre, da sov eldste gjennom når yngste ble født og nå sover begge, så vi takler en til.

fra app
Kremt. For noen blir det bedre, ikke alle. Vi har fortsatt våken netter. :(

Sent from my Xperia Arc S using BV Forum mobile app

Så flott.
Har vært en liten tur innom og sett meg om, og liker lokalene veldig godt.
Tror min plass vil være i seksjon 27..
Det er veldig fint der! Nå begynner flere å flytte inn. Men ikke så veldig mange enda, er litt lite liv men det tar seg vel opp :) Nå gleder meg til du flytter inn.

❤️ Desember 2014 ❤️

Hun har sovet natta gjennom fra hun var 5 mnd... Da hun ble 8 mnd til nå har det vært mye våkennetter. Jeg blir et udyr! Hun blir 9 mnd om et par dager... Men jeg vil heller ha det så tett som mulig enn at jeg må begynne forfra når den første endelig sover... Jeg vil jo ha to, så jeg får jo bare ta meg sammen og finne en løsning så lenge jeg er i permisjon. Har en mnd igjen nå :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det er veldig fint der! Nå begynner flere å flytte inn. Men ikke så veldig mange enda, er litt lite liv men det tar seg vel opp :) Nå gleder meg til du flytter inn.

❤️ Desember 2014 ❤️

Og hver så snill og bind meg fast.
Har ikke lyst til å dra igjen dersom jeg kommer dit.
Har sendt søknad

Hun har sovet natta gjennom fra hun var 5 mnd... Da hun ble 8 mnd til nå har det vært mye våkennetter. Jeg blir et udyr! Hun blir 9 mnd om et par dager... Men jeg vil heller ha det så tett som mulig enn at jeg må begynne forfra når den første endelig sover... Jeg vil jo ha to, så jeg får jo bare ta meg sammen og finne en løsning så lenge jeg er i permisjon. Har en mnd igjen nå :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Tror ikke minsten vår som hele natten før hun var nesten 2 år.
Eldsten fra han var rundt 4 måneder.
Barn er veldig forskjellige..

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Min eldste sov ikke gjennom før han var to. Et halvt år før vi fikk neste. Hun... husker ikke.

Men våkenetter, som faktisk holdt oss våken, jevnt og trutt, det har vel hun aldri gjort, og han sluttet sånn etter 3-4 mnd (men da var det en periode hvor han var ammet med 1-2 timers mellomrom fra han la seg til det ble morgen. Det var noe slitsomt, kan man si. Når jeg ammet en gang i timen...) Sånn etter det har det jo bare vært at de våkner, men ikke at vi har blitt holdt våken.

Og nå sover de heldigvis

Tror ikke minsten vår som hele natten før hun var nesten 2 år.
Eldsten fra han var rundt 4 måneder.
Barn er veldig forskjellige..

Definitivt.

Men det er forskjell på å sove natta gjennom, og våkenetter da.

F.eks, det at min femåring går på do nattestid. Han sover ikke. Men det holder ikke meg våken mer enn et par minutter.
Om hun våkner, somregel gjør hun ikke det, men da kommer hun inn til oss, og fem min senere sover vi. Ikke våkenetter, selv om de ikke sover gjennom.

Det hender altså fortsatt at min treåring våkner. Men våkenatt, nei, det er evt bare når hun er syk at vi sover lite ei natt. Heldigvis.

Men hun var ikke lett å legge i kveld...

Back
Topp