Det eneste jeg tar sikte på er å få positiv test i april Håper såHva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det eneste jeg tar sikte på er å få positiv test i april Håper såHva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?
fra app
Definitivt.
Men det er forskjell på å sove natta gjennom, og våkenetter da.
F.eks, det at min femåring går på do nattestid. Han sover ikke. Men det holder ikke meg våken mer enn et par minutter.
Om hun våkner, somregel gjør hun ikke det, men da kommer hun inn til oss, og fem min senere sover vi. Ikke våkenetter, selv om de ikke sover gjennom.
Det eneste jeg tar sikte på er å få positiv test i april Håper så
Selvfølgelig.
Høre at barna står opp og går på do, eller holder deg våken i 5 minutter teller jeg ikke..
Det skjønner jeg. Håper det blir januarbaby på deg. Jeg har blitt mer og mer venn med tanken om å få i desember. Til og med ganske sent i desember. Det hadde jeg ikke trodd.Det har jeg liksom ikke troen på (ikm dessuten antakelig i mai for min del) så jeg får heller skravle.
Det eneste jeg tar sikte på er å få positiv test i april Håper så
Det skjønner jeg. Håper det blir januarbaby på deg. Jeg har blitt mer og mer venn med tanken om å få i desember. Til og med ganske sent i desember. Det hadde jeg ikke trodd.
Takk, lykke til til deg og! Når har du IKM?Jeg også.
Lykke til
Takk, lykke til til deg og! Når har du IKM?
Spennende. Da er det bare å legge inn masse aksjer og håpe på det beste!Tja, si det...
Har positiv EL-test nå, så 14 dager etter den blir negativ igjen...
Spennende til påske da!
Spennende. Da er det bare å legge inn masse aksjer og håpe på det beste!
Så fornuftige dere er Jeg har drevet og sovet en times tid hver ettermiddag siden fredag, så er ikke så trøtt enda. Akkurat satt på Åndenes makt. Blir så fascinert!Selvfølgelig.
Det minner meg på, legge tid nå
Sikter på 500 trur jegHva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?
fra app
Vurdert temping? Har du ustabile sykluser? Er de alltid så lange?Mitt mål for april er å få el... er nå på CD 48 og sist syklus var på 36... Har også ganske sterke tester hele veien så umulig å si om noe kommer eller går
Vurdert temping? Har du ustabile sykluser? Er de alltid så lange?
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Vært inn på tempe tråden? Så kan du få grafen din på førstesiden der, også masse gode råd om det du lurer på da skjønner jeg, kroppen trenger tid på å bli "normal" igjen.Jeg temper, får bare ikke plassert grafen i signaturfeltet.. har ikke noen temperaturstigning ennå så venter ennå Dette er andre syklusen etter avsluttet prevansjon så vet egentlig ikke.. forige var på 36 dager å denne blir lang
Vært inn på tempe tråden? Så kan du få grafen din på førstesiden der, også masse gode råd om det du lurer på da skjønner jeg, kroppen trenger tid på å bli "normal" igjen.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12