Skravletråd for oss prøvere!

Definitivt.

Men det er forskjell på å sove natta gjennom, og våkenetter da.

F.eks, det at min femåring går på do nattestid. Han sover ikke. Men det holder ikke meg våken mer enn et par minutter.
Om hun våkner, somregel gjør hun ikke det, men da kommer hun inn til oss, og fem min senere sover vi. Ikke våkenetter, selv om de ikke sover gjennom.

Selvfølgelig.
Høre at barna står opp og går på do, eller holder deg våken i 5 minutter teller jeg ikke..

Det eneste jeg tar sikte på er å få positiv test i april;) Håper så❤️

Det har jeg liksom ikke troen på (ikm dessuten antakelig i mai for min del) så jeg får heller skravle.

Selvfølgelig.
Høre at barna står opp og går på do, eller holder deg våken i 5 minutter teller jeg ikke..

nei, det teller jeg ikke som våkenetter, derfor har vi altså heldigvis ikke slike med mindre de er syke. Det er ikke veldig vanlig med våkenetter etter babyfasen. Heldigivis.

Men når hun har en på 9 mnd, ja det er en fase det ikke er så uvanlig at de roter en del, om et år er det langt mer forventet at mor får sove. Altså da gitt at hun ikke har fått en ny unge, da :)

Det har jeg liksom ikke troen på (ikm dessuten antakelig i mai for min del) så jeg får heller skravle.
Det skjønner jeg. Håper det blir januarbaby på deg. Jeg har blitt mer og mer venn med tanken om å få i desember. Til og med ganske sent i desember. Det hadde jeg ikke trodd.

Datteren vår tåler tidsendringene veldig godt, heldigvis! Ingen problem når vi flytter klokka eller reiser på ferie. :)

Mitt mål for april er å få el... er nå på CD 48 og sist syklus var på 36... Har også ganske sterke tester hele veien så umulig å si om noe kommer eller går :P

Mitt mål for april er å få el... er nå på CD 48 og sist syklus var på 36... Har også ganske sterke tester hele veien så umulig å si om noe kommer eller går :P
Vurdert temping? Har du ustabile sykluser? Er de alltid så lange? :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Vurdert temping? Har du ustabile sykluser? Er de alltid så lange? :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg temper, får bare ikke plassert grafen i signaturfeltet.. har ikke noen temperaturstigning ennå så venter ennå :) Dette er andre syklusen etter avsluttet prevansjon så vet egentlig ikke.. forige var på 36 dager å denne blir lang :P

Jeg temper, får bare ikke plassert grafen i signaturfeltet.. har ikke noen temperaturstigning ennå så venter ennå :) Dette er andre syklusen etter avsluttet prevansjon så vet egentlig ikke.. forige var på 36 dager å denne blir lang :P
Vært inn på tempe tråden? Så kan du få grafen din på førstesiden der, også masse gode råd om det du lurer på :) da skjønner jeg, kroppen trenger tid på å bli "normal" igjen.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Vært inn på tempe tråden? Så kan du få grafen din på førstesiden der, også masse gode råd om det du lurer på :) da skjønner jeg, kroppen trenger tid på å bli "normal" igjen.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Ja har vært innom og lest :) Skal sende pm med grafen min så den havner der :) Ja tålmodighet er en dyd :P

Back
Topp