Ja det er detJa har vært innom og lest Skal sende pm med grafen min så den havner der Ja tålmodighet er en dyd
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detJa har vært innom og lest Skal sende pm med grafen min så den havner der Ja tålmodighet er en dyd
Det skjønner jeg. Håper det blir januarbaby på deg. Jeg har blitt mer og mer venn med tanken om å få i desember. Til og med ganske sent i desember. Det hadde jeg ikke trodd.
500 skal jeg nok i alle fall klare ja.Sikter på 500 trur jeg
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Håper det blir januar da, så slipper du å tenke mer på detDesember hadde jeg gledelig også tatt, men sånn ble det jo ikke, og jeg har slett ikke noe mot at det blir januar. februr har jeg et mer anstrengt forhold til. Jeg har hatt termin i februar to ganger. Jeg har en februar-unge.
Jeg tror jeg foretrekker januar eller mars for denne...
Men for all del, jeg tar det når det blir!
Godt du er bedre, håper du snart blir bra!Endelig, ingen feber. Nettopp opp dusja, det var godt men fortsatt slapp, rennende næse og vond hals. Sykmeldt ut uka, godt å kunn vær litt mer våken igjen.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Takk for detGodt du er bedre, håper du snart blir bra!
fra app
Kunne jeg også tenke meg å gjøre, men er på jobbHva skjer i dag da?
Her skal jeg bare ligge på sofan å se pretty little liars
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Her er det jobb noen timer (hjemmekontor så styrer dagen/dagene helt selv) før det bærer ut på tur med hundene.Hva skjer i dag da?
Her skal jeg bare ligge på sofan å se pretty little liars
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Så bra at du er bedre. Utrolig slitsomt å være syk altså. Fortsatt god bedring=)Endelig, ingen feber. Nettopp opp dusja, det var godt men fortsatt slapp, rennende næse og vond hals. Sykmeldt ut uka, godt å kunn vær litt mer våken igjen.
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Godt med hjemmekontor daHer er det jobb noen timer (hjemmekontor så styrer dagen/dagene helt selv) før det bærer ut på tur med hundene.
Man føler seg så skitten når man er syk.. Takk ^^Så bra at du er bedre. Utrolig slitsomt å være syk altså. Fortsatt god bedring=)
Ja det er herlig? Spesielt de dagene med fint vær. Tenker og at det kan være praktisk hvis jeg blir gravid med tanke på kvalme osvGodt med hjemmekontor da
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Huff ja. Ikke noe gøy. Jeg var mye syk før, men har begynt å drikke aloe vera gel og det virker som om det har hjulpet på immunforsvaret mittMan føler seg så skitten når man er syk.. Takk ^^
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Godt med hjemmekontor da
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jobber som konsulent. Så mye av papirarbeid og dokumentasjon osv kan gjøres hjemmefra. Men har seff dager jeg må på jobb for møter med kunder eller med kollegene eller lignende.Hva jobber du med? Siden du har hjemmekontor
Sent from my iPhone using BV Forum