Skravletråd for oss prøvere!

Ja har vært innom og lest :) Skal sende pm med grafen min så den havner der :) Ja tålmodighet er en dyd :P
Ja det er det :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Det skjønner jeg. Håper det blir januarbaby på deg. Jeg har blitt mer og mer venn med tanken om å få i desember. Til og med ganske sent i desember. Det hadde jeg ikke trodd.

Desember hadde jeg gledelig også tatt, men sånn ble det jo ikke, og jeg har slett ikke noe mot at det blir januar. februr har jeg et mer anstrengt forhold til. Jeg har hatt termin i februar to ganger. Jeg har en februar-unge.
Jeg tror jeg foretrekker januar eller mars for denne...

Men for all del, jeg tar det når det blir!

Sikter på 500 trur jeg :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
500 skal jeg nok i alle fall klare ja.

Mannen har bekreftet påskeferietur sånn fra palmesøndag antakelig. vi får håpe på kort syklus/tidlig EL, og masse forsøk før påske. Og å la ungene stå opp med bestemor og snike oss til en kjapp en, evt...

Desember hadde jeg gledelig også tatt, men sånn ble det jo ikke, og jeg har slett ikke noe mot at det blir januar. februr har jeg et mer anstrengt forhold til. Jeg har hatt termin i februar to ganger. Jeg har en februar-unge.
Jeg tror jeg foretrekker januar eller mars for denne...

Men for all del, jeg tar det når det blir!
Håper det blir januar da, så slipper du å tenke mer på det:)

Nå må jeg komme meg i seng, det er en time siden mannen minnet meg på det, da allerede en halvtime etter jeg burde!

*krabber til sengs*

God morgen...

fra app

Endelig, ingen feber. Nettopp opp dusja, det var godt :D men fortsatt slapp, rennende næse og vond hals. Sykmeldt ut uka, godt å kunn vær litt mer våken igjen.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Endelig, ingen feber. Nettopp opp dusja, det var godt :D men fortsatt slapp, rennende næse og vond hals. Sykmeldt ut uka, godt å kunn vær litt mer våken igjen.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Godt du er bedre, håper du snart blir bra!

fra app

Hva skjer i dag da?
Her skal jeg bare ligge på sofan å se pretty little liars :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Så bra at du er bedre. Utrolig slitsomt å være syk altså. Fortsatt god bedring=)

Hva jobber du med? Siden du har hjemmekontor

Sent from my iPhone using BV Forum
Jobber som konsulent. Så mye av papirarbeid og dokumentasjon osv kan gjøres hjemmefra. Men har seff dager jeg må på jobb for møter med kunder eller med kollegene eller lignende.

Back
Topp