Skravletråd for oss prøvere!

Før påske er litt tvilsomt, det er litt for tidlig, men etter påske er sent, dog mulig det også.

Mine mest trolige dager for EL er vel sånn ca fra palmehelga til et par dager etter påske.
Da må dere være kreative i påsken

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Vi får se hva det blir, vi får være aktive frem til vi drar (som er tidligst palmesøndag, så ved en relativt tidlig el kan vi ordne det hjemme.)

og forsøke litt kreativitet i påska, men ikke ha forhåpningene for høye om den januar-terminen jeg hadde ønsket meg

Endelig fredag!

fra app

Det så lekkert ut.

Det er sol og skyfritt her også, deilig!

Dessverre melding om regn i helga.

fra app

Ligger her på sofaen og overstimulert og hormonell etter innsett av egg! Sååå kjedelig! Har lagt ut bilde av dagens test på tyde test tråden.. :) måtte jo bare.. Dere vet.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nydelig vær her og. Så nå blir det ut på tur med hundene i skogen. Skal bli herlig etter en slitsom dag på jobb. Gleder meg til søndag jeg, for da kommer mannen hjem...

Noen som skal være med på skravlekonken denne mnd?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

I dag skal jeg drikke vin, og synes synd på meg selv, siden tanta kommer i morgen , eller søndag :(

Herlig!! Jeg er innom hver dag, men på langt nær så mye som før :)
Hvilken CD? Tr fortsatt borte?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg er på 14 dpo. Ingen tr, negativ test. Tester i morgen også, hvis den er negativ da også slutter jeg på crinone :) Så håper jeg mens kommer ila helgå, så jeg kan starte me letrozol :):)

Jeg er på 14 dpo. Ingen tr, negativ test. Tester i morgen også, hvis den er negativ da også slutter jeg på crinone :) Så håper jeg mens kommer ila helgå, så jeg kan starte me letrozol :):)
Jeg håper mer på positiv test hos deg jeg, selv om det ser håpløst ut! Synes det hvertfall er bra at crinonen funker på lutealfasen din! :) hold meg oppdatert i morgen tidlig da :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Syns ikke du skal slutte med cirnone før eventuelt tanta kommer, jeg.
Med eldste testet jeg først positivt 16 dpo, og jeg har hørt om de som først har fått positiv test enda senere selv om de har vært 100% sikker på når EL var

Back
Topp