Skravletråd for oss prøvere!

Ja det er herlig? Spesielt de dagene med fint vær. Tenker og at det kan være praktisk hvis jeg blir gravid med tanke på kvalme osv;)
Kjempepraktisk, høres det ut som ;) hva du jobber med?

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Går det ann å drikke det altså? Det trur jeg at jeg må prøve :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jepp, gjør det;) Jeg begynte pga magesmerter (som det forsåvidt og har hjulpet på), men har og styrket immunforsvaret merker jeg.
Før var jeg anti aloe vera person, og nå har jeg totalt snudd om da jeg faktisk ser at det har hjulpet meg:)

Jepp, gjør det;) Jeg begynte pga magesmerter (som det forsåvidt og har hjulpet på), men har og styrket immunforsvaret merker jeg.
Før var jeg anti aloe vera person, og nå har jeg totalt snudd om da jeg faktisk ser at det har hjulpet meg:)
Så bra :) alltid likt aloe vera men viste ikke at det gikk ann å drikke det

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Så bra :) alltid likt aloe vera men viste ikke at det gikk ann å drikke det

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Søk opp forever living. Der står det om den gel en. Det er noe annet en aloe vera juice skal være. Jeg likte produktene så godt at jeg valgte å bli forhandler:-) (mest til eget bruk og familien da).

Definitivt.

Men det er forskjell på å sove natta gjennom, og våkenetter da.

F.eks, det at min femåring går på do nattestid. Han sover ikke. Men det holder ikke meg våken mer enn et par minutter.
Om hun våkner, somregel gjør hun ikke det, men da kommer hun inn til oss, og fem min senere sover vi. Ikke våkenetter, selv om de ikke sover gjennom.
Enig, da jeg sa hun at hun sov natta igjennom fra 5-8 mnd så var det noen ganger jeg måtte opp for å gi smokken, men da sovner jeg igjen så det teller jeg ikke med. Men at hun faktisk er våken med av og på gråt fra 00.30-04.00 for så å våkne igjen etter 45 min er våkennatt i mine øyne.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

nei, det teller jeg ikke som våkenetter, derfor har vi altså heldigvis ikke slike med mindre de er syke. Det er ikke veldig vanlig med våkenetter etter babyfasen. Heldigivis.

Men når hun har en på 9 mnd, ja det er en fase det ikke er så uvanlig at de roter en del, om et år er det langt mer forventet at mor får sove. Altså da gitt at hun ikke har fått en ny unge, da :)
Hjelper å klage. I natt sov hun :) eller, jeg våknet av hun både Kl ett og tre, men hun sov, så da sovnet jeg igjen også. Kl 04.30 trodde hun det var morgen og sovnet igjen en time senere og sov i 45 min, så da var det bare å stå opp, men det er et steg i riktig retning :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hjelper å klage. I natt sov hun :) eller, jeg våknet av hun både Kl ett og tre, men hun sov, så da sovnet jeg igjen også. Kl 04.30 trodde hun det var morgen og sovnet igjen en time senere og sov i 45 min, så da var det bare å stå opp, men det er et steg i riktig retning :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Huleboer! Nå er jeg litt tilbake igjen :) Nytt mot! :)

Kjekt å se at du er tilbake, Molly. som skravler også!

Kjekt å se at du er tilbake, Molly. som skravler også!
Ja :D Godt å være tilbake. Men hadde jo håper du hadde flyttet over til desember!

Sånn ble det ikke, så da får vi se om det blir 2015 i stedet

januar er noe usikker, ettersom vi drar på påskeferie, og da er ikke omstendighetene så babymaking-vennlige, med hele familien i familiekøyseng vegg i vegg med svigermor

Sånn ble det ikke, så da får vi se om det blir 2015 i stedet

januar er noe usikker, ettersom vi drar på påskeferie, og da er ikke omstendighetene så babymaking-vennlige, med hele familien i familiekøyseng vegg i vegg med svigermor
Da må EL komme før eller etter påske ;)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Før påske er litt tvilsomt, det er litt for tidlig, men etter påske er sent, dog mulig det også.

Mine mest trolige dager for EL er vel sånn ca fra palmehelga til et par dager etter påske.

Back
Topp