Kjempepraktisk, høres det ut som hva du jobber med?Ja det er herlig? Spesielt de dagene med fint vær. Tenker og at det kan være praktisk hvis jeg blir gravid med tanke på kvalme osv
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempepraktisk, høres det ut som hva du jobber med?Ja det er herlig? Spesielt de dagene med fint vær. Tenker og at det kan være praktisk hvis jeg blir gravid med tanke på kvalme osv
Går det ann å drikke det altså? Det trur jeg at jeg må prøveHuff ja. Ikke noe gøy. Jeg var mye syk før, men har begynt å drikke aloe vera gel og det virker som om det har hjulpet på immunforsvaret mitt
Jobber som konsulent. Så mye av papirarbeid og dokumentasjon osv kan gjøres hjemmefra. Men har seff dager jeg må på jobb for møter med kunder eller med kollegene eller lignende.
Jobber som konsulent, i tillegg til at jeg har endel papirarbeid i bedriften. Så derfor har jeg avtale om hjemmekontor når jeg ikke har møter og lignendeKjempepraktisk, høres det ut som hva du jobber med?
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jepp, gjør det Jeg begynte pga magesmerter (som det forsåvidt og har hjulpet på), men har og styrket immunforsvaret merker jeg.Går det ann å drikke det altså? Det trur jeg at jeg må prøve
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Ganske fint ja Men litt kjedlig med kontorarbeid i lengden da.Høres ut som en spennende jobb da
Sent from my iPhone using BV Forum
Høres spennende ut har ikke peiling på hva det går ut påJobber som konsulent, i tillegg til at jeg har endel papirarbeid i bedriften. Så derfor har jeg avtale om hjemmekontor når jeg ikke har møter og lignende
Hehe Nei altså konsulent kan jo være så mye rart Hehe.Høres spennende ut har ikke peiling på hva det går ut på
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Så bra alltid likt aloe vera men viste ikke at det gikk ann å drikke detJepp, gjør det Jeg begynte pga magesmerter (som det forsåvidt og har hjulpet på), men har og styrket immunforsvaret merker jeg.
Før var jeg anti aloe vera person, og nå har jeg totalt snudd om da jeg faktisk ser at det har hjulpet meg
Søk opp forever living. Der står det om den gel en. Det er noe annet en aloe vera juice skal være. Jeg likte produktene så godt at jeg valgte å bli forhandler (mest til eget bruk og familien da).Så bra alltid likt aloe vera men viste ikke at det gikk ann å drikke det
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
TakkSøk opp forever living. Der står det om den gel en. Det er noe annet en aloe vera juice skal være. Jeg likte produktene så godt at jeg valgte å bli forhandler (mest til eget bruk og familien da).
Hihi. Må jo reklamere litt og da. Eller ihvertfall anbefale det som har hjulpet meg!Takk
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Enig, da jeg sa hun at hun sov natta igjennom fra 5-8 mnd så var det noen ganger jeg måtte opp for å gi smokken, men da sovner jeg igjen så det teller jeg ikke med. Men at hun faktisk er våken med av og på gråt fra 00.30-04.00 for så å våkne igjen etter 45 min er våkennatt i mine øyne.Definitivt.
Men det er forskjell på å sove natta gjennom, og våkenetter da.
F.eks, det at min femåring går på do nattestid. Han sover ikke. Men det holder ikke meg våken mer enn et par minutter.
Om hun våkner, somregel gjør hun ikke det, men da kommer hun inn til oss, og fem min senere sover vi. Ikke våkenetter, selv om de ikke sover gjennom.
Hjelper å klage. I natt sov hun eller, jeg våknet av hun både Kl ett og tre, men hun sov, så da sovnet jeg igjen også. Kl 04.30 trodde hun det var morgen og sovnet igjen en time senere og sov i 45 min, så da var det bare å stå opp, men det er et steg i riktig retningnei, det teller jeg ikke som våkenetter, derfor har vi altså heldigvis ikke slike med mindre de er syke. Det er ikke veldig vanlig med våkenetter etter babyfasen. Heldigivis.
Men når hun har en på 9 mnd, ja det er en fase det ikke er så uvanlig at de roter en del, om et år er det langt mer forventet at mor får sove. Altså da gitt at hun ikke har fått en ny unge, da
Huleboer! Nå er jeg litt tilbake igjen Nytt mot!Hjelper å klage. I natt sov hun eller, jeg våknet av hun både Kl ett og tre, men hun sov, så da sovnet jeg igjen også. Kl 04.30 trodde hun det var morgen og sovnet igjen en time senere og sov i 45 min, så da var det bare å stå opp, men det er et steg i riktig retning
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja Godt å være tilbake. Men hadde jo håper du hadde flyttet over til desember!Kjekt å se at du er tilbake, Molly. som skravler også!
Da må EL komme før eller etter påskeSånn ble det ikke, så da får vi se om det blir 2015 i stedet
januar er noe usikker, ettersom vi drar på påskeferie, og da er ikke omstendighetene så babymaking-vennlige, med hele familien i familiekøyseng vegg i vegg med svigermor