Skravletråd for oss prøvere!

Jeg håper mer på positiv test hos deg jeg, selv om det ser håpløst ut! Synes det hvertfall er bra at crinonen funker på lutealfasen din! :) hold meg oppdatert i morgen tidlig da :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hihi hadde jo håpet på positiv test jeg også, meen ser dårlig ut! :( Ikke en skyggestrek engang. buhuuu.. Nå skal jeg på venninnebesøk, spise godis og kake :D

Syns ikke du skal slutte med cirnone før eventuelt tanta kommer, jeg.
Med eldste testet jeg først positivt 16 dpo, og jeg har hørt om de som først har fått positiv test enda senere selv om de har vært 100% sikker på når EL var
Er det sant? Var den helt negativ 14dpo og 15dpo da?? Ikke tegn til skyggestrek engang? Jeg får se an temp og test i morgen. Daler tempen enda mer, så tenker jeg at jeg slutter. Det murrer jo noe fælt nå, og det gjorde det i hele går også. Så var sikker på at tanta skulle komme. Har hørt noen som går på crinone ikke får mens før de slutter. Så tenker det sikkert er meg :P

Ligger her på sofaen og overstimulert og hormonell etter innsett av egg! Sååå kjedelig! Har lagt ut bilde av dagens test på tyde test tråden.. :) måtte jo bare.. Dere vet.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har hatt innsett nå nylig?
Reelt overstimulert, eller bare genreelt hornomelt stimulert?
Uansett, lykke til!

Nydelig vær her og. Så nå blir det ut på tur med hundene i skogen. Skal bli herlig etter en slitsom dag på jobb. Gleder meg til søndag jeg, for da kommer mannen hjem...

Det hørtes deillig ut! Ut på tur!

Noen som skal være med på skravlekonken denne mnd?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, jeg er bare ikke sikker på om jeg sikter på 500 (altså, ikke reelt prøver, for 500 tar jeg vel hver eneste mnd) eller 1000 eller faktisk 2000

Synd at jeg jobber inne når det er så fint vær! Skulle nesten jobba i barnehage

Sent from my iPhone using BV Forum

Synd å jobbe inne ja.
Eldstemann hadde vært ute hele dagen i bhg i dag, og jeg tror også yngste hadde vært ute for det meste. Deilig sånt. men jeg er ikke skapt for å jobbe i bhg likevel da.

Hihi hadde jo håpet på positiv test jeg også, meen ser dårlig ut! :( Ikke en skyggestrek engang. buhuuu.. Nå skal jeg på venninnebesøk, spise godis og kake :D

Fortsatt håp, da. Så lenge det ikke er blod, er det håp

Er det sant? Var den helt negativ 14dpo og 15dpo da?? Ikke tegn til skyggestrek engang? Jeg får se an temp og test i morgen. Daler tempen enda mer, så tenker jeg at jeg slutter. Det murrer jo noe fælt nå, og det gjorde det i hele går også. Så var sikker på at tanta skulle komme. Har hørt noen som går på crinone ikke får mens før de slutter. Så tenker det sikkert er meg :p

Du får se ann tempen i morgen, i alle fal

skremte jeg bort alle?

Trodde ikke det, men jeg skravla masse, og så ble det helt stille...

Nå har jeg tatt en liten statusoppdatering i premieskravletråden. Vi er en del ajour for 500, men ligger ikke an til de 1000 elller 2000 enda. Vi får jobbe litt...

Er det sant? Var den helt negativ 14dpo og 15dpo da?? Ikke tegn til skyggestrek engang? Jeg får se an temp og test i morgen. Daler tempen enda mer, så tenker jeg at jeg slutter. Det murrer jo noe fælt nå, og det gjorde det i hele går også. Så var sikker på at tanta skulle komme. Har hørt noen som går på crinone ikke får mens før de slutter. Så tenker det sikkert er meg :P
Er litt enig med anonym egentlig. Er litt skummelt å slutte før tr kommer. Men skjønner tanken din siden du vet om de som ikke får tr før de slutter, men se det ann litt til da :p tenk om!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp