Skravletråd for oss prøvere!

Jeg må bare skryte litt selv av meg:)

Jeg har vært røykfri i 5 uker til søndagen! Og er egentlig veldig stolt av meg selv, siden deg er så fint vær for tiden og har en samboer som røyker

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ble ikke skravlekveld her, gitt. Kanskje i morgen?
Er opptatt på dagen i morgen og frem til ungen er i seng, men sniker nok innom på kvelden. Og smårurer iløpet av dagen... Hehe

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Er opptatt på dagen i morgen og frem til ungen er i seng, men sniker nok innom på kvelden. Og smårurer iløpet av dagen... Hehe

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

På dagtid skjer det nok en del ja, men muligens datakveld når ungene er i seng. Om det ikke er date-night med mannen da, film og kos. Men vi hadde delvis det i kveld.

På dagtid skjer det nok en del ja, men muligens datakveld når ungene er i seng. Om det ikke er date-night med mannen da, film og kos. Men vi hadde delvis det i kveld.
Han har vært på pc og jeg mobil i hele kveld, så hadde vært hyggelig med litt kjæresterid i morgen egentlig. Vi får se, kanskje begge deler.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Du får se ann tempen i morgen, i alle fal

Fortsatt håp, da. Så lenge det ikke er blod, er det håp
Det er sant da. Ja jeg må gjøre det! Stiger den, tør jeg ikke slutte enda. Har hatt noen veldige stråliger i beina i dag, og stikkinger i livmoren, men ikke mensmurringer sånn som i går. Blir gal av å ikke vite noe :P

Er litt enig med anonym egentlig. Er litt skummelt å slutte før tr kommer. Men skjønner tanken din siden du vet om de som ikke får tr før de slutter, men se det ann litt til da :p tenk om!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja ikke sant!! Tenk om.. :) Det hadde vært noe..

Det er sant da. Ja jeg må gjøre det! Stiger den, tør jeg ikke slutte enda. Har hatt noen veldige stråliger i beina i dag, og stikkinger i livmoren, men ikke mensmurringer sånn som i går. Blir gal av å ikke vite noe :p
Skikkelig frustrerende følelse det. Jeg og venter på tanta eller på positiv test (helst det siste). Trodde egentlig den skulle komme idag. Men ikke vet jeg. Spennende å se om tempen din stiger imorgen da:)

Ingen våkne?

Skikkelig frustrerende følelse det. Jeg og venter på tanta eller på positiv test (helst det siste). Trodde egentlig den skulle komme idag. Men ikke vet jeg. Spennende å se om tempen din stiger imorgen da:)
Hvor mange dpo er du, prøver du også crinone nå eller hvordan var det? Skikkelig frustrerende å gå rundt å vente. Har du testet?

Hvor mange dpo er du, prøver du også crinone nå eller hvordan var det? Skikkelig frustrerende å gå rundt å vente. Har du testet?
13 dpo (å har stortsett hatt 13 dagers lutealfase utenpm forrige pp da den var 15 dager!?). Har testet, og har vel vært blenda. Idag tror jeg øynene mine er slitne for de mente de så skygge på testen. Men er nok bare tull. Kjennes ut som tanta kommer strax.
Ingen crinone på meg...

Back
Topp