Enig med degElsker fjellturer. Fantastisk å få opp pulsen. Knall trening hvis en setter opp tempoet og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med degElsker fjellturer. Fantastisk å få opp pulsen. Knall trening hvis en setter opp tempoet og
Bare hyggelig!Tusen takk
Sent from my iPhone using BV Forum
Hallo?? Hvor er alle sammen?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er opptatt på dagen i morgen og frem til ungen er i seng, men sniker nok innom på kvelden. Og smårurer iløpet av dagen... HeheDet ble ikke skravlekveld her, gitt. Kanskje i morgen?
Det ble ikke skravlekveld her, gitt. Kanskje i morgen?
Er opptatt på dagen i morgen og frem til ungen er i seng, men sniker nok innom på kvelden. Og smårurer iløpet av dagen... Hehe
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg må bare skryte litt selv av meg
Jeg har vært røykfri i 5 uker til søndagen! Og er egentlig veldig stolt av meg selv, siden deg er så fint vær for tiden og har en samboer som røyker
Det er jo knallbraJeg må bare skryte litt selv av meg
Jeg har vært røykfri i 5 uker til søndagen! Og er egentlig veldig stolt av meg selv, siden deg er så fint vær for tiden og har en samboer som røyker
Får bare prøve og holde motet oppe og ikke gi opp.
Om du er vikar nå så håper jeg du snart får fast stilling
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Han har vært på pc og jeg mobil i hele kveld, så hadde vært hyggelig med litt kjæresterid i morgen egentlig. Vi får se, kanskje begge deler.På dagtid skjer det nok en del ja, men muligens datakveld når ungene er i seng. Om det ikke er date-night med mannen da, film og kos. Men vi hadde delvis det i kveld.
Det er jo knallbra
Tusen takk må jo skryte litt av meg selvFlink er du!
Har troa på at du klarer det Lykke til!Takk er veldig fornøyd! Har prøvd før men da har jeg sprekket når vi har dratt til syden! Men denne gangen skal jeg klare det vi drar til Tyrkia 1.mai
Du får se ann tempen i morgen, i alle fal
Det er sant da. Ja jeg må gjøre det! Stiger den, tør jeg ikke slutte enda. Har hatt noen veldige stråliger i beina i dag, og stikkinger i livmoren, men ikke mensmurringer sånn som i går. Blir gal av å ikke vite noeFortsatt håp, da. Så lenge det ikke er blod, er det håp
Ja ikke sant!! Tenk om.. Det hadde vært noe..Er litt enig med anonym egentlig. Er litt skummelt å slutte før tr kommer. Men skjønner tanken din siden du vet om de som ikke får tr før de slutter, men se det ann litt til da tenk om!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Skikkelig frustrerende følelse det. Jeg og venter på tanta eller på positiv test (helst det siste). Trodde egentlig den skulle komme idag. Men ikke vet jeg. Spennende å se om tempen din stiger imorgen daDet er sant da. Ja jeg må gjøre det! Stiger den, tør jeg ikke slutte enda. Har hatt noen veldige stråliger i beina i dag, og stikkinger i livmoren, men ikke mensmurringer sånn som i går. Blir gal av å ikke vite noe
Hvor mange dpo er du, prøver du også crinone nå eller hvordan var det? Skikkelig frustrerende å gå rundt å vente. Har du testet?Skikkelig frustrerende følelse det. Jeg og venter på tanta eller på positiv test (helst det siste). Trodde egentlig den skulle komme idag. Men ikke vet jeg. Spennende å se om tempen din stiger imorgen da
13 dpo (å har stortsett hatt 13 dagers lutealfase utenpm forrige pp da den var 15 dager!?). Har testet, og har vel vært blenda. Idag tror jeg øynene mine er slitne for de mente de så skygge på testen. Men er nok bare tull. Kjennes ut som tanta kommer strax.Hvor mange dpo er du, prøver du også crinone nå eller hvordan var det? Skikkelig frustrerende å gå rundt å vente. Har du testet?