Skravletråd for oss prøvere!

Skikkelig frustrerende følelse det. Jeg og venter på tanta eller på positiv test (helst det siste). Trodde egentlig den skulle komme idag. Men ikke vet jeg. Spennende å se om tempen din stiger imorgen da:)
Oi skyggestrek er gøyere en blenda. Jeg prøver å vrikke å vende på mine for å se skygger, men nei ser vel igrunnen ikke noe. Spennende i morgen da, for meg og deg :)

Joda... Våken enda. Håper vi får vite mer i morgen. Spennende med temp!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jaa. Skjønner du noe av tempen min :P? Hihi. Den er jo på veg nedover nå... Så enten håper jeg den synker noe veldig så tanta kommer... Ellers så BØR jeg få noe på testen min :D:D Håper på det siste selfølgelig.

Oi skyggestrek er gøyere en blenda. Jeg prøver å vrikke å vende på mine for å se skygger, men nei ser vel igrunnen ikke noe. Spennende i morgen da, for meg og deg :)
Skyggestrek var vel bare sikkert ønsketenkning kanskje?
Men uansett spennende med både temping og test for oss begge ja (hvis ikke tanta kommer før for min del da).

Hehe, aldri skjønt så mye av dette tempe greiene, men i teorien skal den gå opp om man blir gravid også er det alltid mye om og hvis og festedipp og blabla.. Og riktig tidspunkt og om du har sovet godt og om det er kaldere på rommet ditt enn ellers.. Haha, mye som kan spille inn på disse små desimalene.. Har fått med meg noe!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jaa. Skjønner du noe av tempen min :P? Hihi. Den er jo på veg nedover nå... Så enten håper jeg den synker noe veldig så tanta kommer... Ellers så BØR jeg få noe på testen min :D:D Håper på det siste selfølgelig.
Har svart, bare glemte å quote...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hehe, aldri skjønt så mye av dette tempe greiene, men i teorien skal den gå opp om man blir gravid også er det alltid mye om og hvis og festedipp og blabla.. Og riktig tidspunkt og om du har sovet godt og om det er kaldere på rommet ditt enn ellers.. Haha, mye som kan spille inn på disse små desimalene.. Har fått med meg noe!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hehe du har lest leksa ja! :P Se på min fine graf da, den fine festedippen, som ikke er en festedipp men sikkert bare jeg som ikke har tempet ordentlig :P

Skyggestrek var vel bare sikkert ønsketenkning kanskje?
Men uansett spennende med både temping og test for oss begge ja (hvis ikke tanta kommer før for min del da).
Håper ikke den gjør det. Men håper min gjør det, for jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Og da vil jeg helst starte på neste pp NÅ :)

I morgen er planen å drikke vin! Så hvis jeg ikke er gravid.. La tanta komme ! *ler litt av meg selv som ønsker at tanta skal komme* Aldri opplevd å tenke det før. Da har det mer vært "la det gå vertfall en dag til"...

Håper ikke den gjør det. Men håper min gjør det, for jeg er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Og da vil jeg helst starte på neste pp NÅ :)
Ja altså jeg håper jo min temp går opp da. Men tviler litt etter 12 pp;)
Enten får tanta komme snarest eller så får vi få positiv test snarest får konklusjonen bli;)

I morgen er planen å drikke vin! Så hvis jeg ikke er gravid.. La tanta komme ! *ler litt av meg selv som ønsker at tanta skal komme* Aldri opplevd å tenke det før. Da har det mer vært "la det gå vertfall en dag til"...
Hehe. Du får satse på å få svar imorgen tidlig da ;)

Ja altså jeg håper jo min temp går opp da. Men tviler litt etter 12 pp;)
Enten får tanta komme snarest eller så får vi få positiv test snarest får konklusjonen bli;)
Så enig!! Vi vil ha svar. *krysser fingrene*

Hehe. Du får satse på å få svar imorgen tidlig da ;)
Ja. Fikk ikke testa på morgenurin i dag.. Men fikk nye tester i posten i dag, så tok en på ettermiddagen. Men i morgen blir det testing med morgenurin igjen :)

Hvis den først skal komme, kan den jo heller komme i morgen enn å skulle drøye det.. Så skjønner tanken din.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hvis den først skal komme, kan den jo heller komme i morgen enn å skulle drøye det.. Så skjønner tanken din.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja ikke sant! Vet Liisjja måtte vente 5-6 dager etter crinoneslutt før tanta kom.. Håper jeg slipper det :P

Back
Topp