Skravletråd for oss prøvere!

Prøvd. Men kommer opp verste scenarioer :P Ikke lurt. Jeg får sjekke nærmere på det i morgen. Evnt bare høre med legen i tilfelle. Kan cyster på eggstokken vises på utsiden? hm
Tviler... Og det er ikke lenge siden eggstokkene dine ble sjekket heller og da var det ikke cyster der, får jo være grenser hvor fort de evt skal komme... Aner ikke søte!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Prøvd. Men kommer opp verste scenarioer :p Ikke lurt. Jeg får sjekke nærmere på det i morgen. Evnt bare høre med legen i tilfelle. Kan cyster på eggstokken vises på utsiden? hm
Det tviler jeg sterkt på, mine kan ikke det hvertfall.

God morgen alle sammen! :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jeg våknet kl 5, vurderte å gå en tur men det var litt for kaldt Får se om det blir en gåtur litt senere.

Jeg våknet kl 5, vurderte å gå en tur men det var litt for kaldt Får se om det blir en gåtur litt senere.
Her blir det ikke morgentur før vesla skal sove igjen som er i 9 tiden. Den tar jeg mest for hunden sin del. Hun sovner fint uten at hun får tur.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det er sant da. Ja jeg må gjøre det! Stiger den, tør jeg ikke slutte enda. Har hatt noen veldige stråliger i beina i dag, og stikkinger i livmoren, men ikke mensmurringer sånn som i går. Blir gal av å ikke vite noe :p

Spent på tempen din i dag!

Jaa. Skjønner du noe av tempen min :p? Hihi. Den er jo på veg nedover nå... Så enten håper jeg den synker noe veldig så tanta kommer... Ellers så BØR jeg få noe på testen min :D:D Håper på det siste selfølgelig.

Håper, håper, håper!

Høres logisk ut.... Men, jeg har alltid et men.. Hvorfor temper man hvis det er så mye usikkerhet rundt det? Alt er jo bare en gjettekonkurranse? Den sier jo ikke noe med i forkant enn det man får vite i etterkant likevel? Utenom å finne selve el, der er den vel praktisk... For der svinger den kanskje ikke like mye?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

For meg er det å finne el hele poenget. Det er tidvis uvisst og uklart det også. Men poenget er å finne EL, da kan jeg beregne IKM, Jeg har jo så ustabil syklus at det er høyst uvisst når neste IKM er før jeg har funnet EL og regnet den ut.

Her blir det ikke morgentur før vesla skal sove igjen som er i 9 tiden. Den tar jeg mest for hunden sin del. Hun sovner fint uten at hun får tur.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

sove i nitiden? Det var tidlig! Hun starter tiiiidlig, ja?

Husker ikke helt dette med dagsoving lenger, det er en stund siden mine var så små da.

sove i nitiden? Det var tidlig! Hun starter tiiiidlig, ja?

Husker ikke helt dette med dagsoving lenger, det er en stund siden mine var så små da.
Hun våknet 06.20, nøyaktig da hulerboermannen står opp på hverdagene. Også sover hun igjen i 13-14 tiden. På morgningen holder hun ut i 2-2,5 time før hun må sove, mens etter den første sovingen holder hun mange timer. Hun sover ikke etter Kl 15, da holder hun akkurat til 19...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hun våknet 06.20, nøyaktig da hulerboermannen står opp på hverdagene. Også sover hun igjen i 13-14 tiden. På morgningen holder hun ut i 2-2,5 time før hun må sove, mens etter den første sovingen holder hun mange timer. Hun sover ikke etter Kl 15, da holder hun akkurat til 19...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Skjønner.

Sånn går nå dagene. Plutselig blir de store, og så sover de bare en gang på dagen, og vips så sover de ikke mer. Oi, da har man ikke baby lenger.

Back
Topp