Skravletråd for oss prøvere!

Dvergpinscher :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
De er jo så fine <3 bjeffer de mye? Sambo som har fått for seg at de bjeffer mer enn andre små hunder. Jeg har lyst på dp <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1396678611.156155.jpg

6,5 år

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

De er jo så fine <3 bjeffer de mye? Sambo som har fått for seg at de bjeffer mer enn andre små hunder. Jeg har lyst på dp <3

Jeg har hatt en DP, de har jo voktinstinkt. Så de bjeffer nok endel, men de er jo individ, så noen bjeffer mer enn andre. Min bjeffet alltid på ukjente lyder og når det kom besøk. Men aldri når vi møtte folk eller dyr på tur. De er kjempe søte <3

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg har hatt en DP, de har jo voktinstinkt. Så de bjeffer nok endel, men de er jo individ, så noen bjeffer mer enn andre. Min bjeffet alltid på ukjente lyder og når det kom besøk. Men aldri når vi møtte folk eller dyr på tur. De er kjempe søte <3

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Sant som du sier, så tror det er noe galt med min. Han bjeffer aldri! Heldigvis! Liker ikke hunder som bjeffer. Aner ikke om det er fordi jeg har trent så mye med han som jeg har gjort.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Åhhh, så lik vår! Altså, sånn utenom at den ser veldig liten ut.

Vår er altså samme farge, samme ansikt, samme kropp, bare annen størrelse.

Og snart 11 år gammel.
Stor hund i liten kropp! Fineste :) ta bilde du også? Jeg tok dette nå. Han venter på å fa vaske kjøkkengulvet etter frokosten.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Men det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør heller:) har hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen :p

Sant som du sier, så tror det er noe galt med min. Han bjeffer aldri! Heldigvis! Liker ikke hunder som bjeffer. Aner ikke om det er fordi jeg har trent så mye med han som jeg har gjort.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Heldig med den da :D kan være treningen

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Men det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør heller:) har hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen :p

Arh. Jeg har jo retrievere. Den ene bjeffer og skal vokte huset inne og er stille ute. Mens hun andre som er under 1 år sier fra hvis vi møter skumle ting ute (spøkelsesalder?). Så jeg har fått i både pose og sekk.. haha
Å jeg liker ikke masete og bjeffete hunder...

Back
Topp