Dobermann?Miniutgave av vår på en måte
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dobermann?Miniutgave av vår på en måte
God morgen.
Men her er det ingen god morgen.
Duste tanta kom med et brak inn døra idag tidlig. Så jeg er sur for ville ikke ha besøk!
Så da er pp 13 igang..
Dobermann?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
God morgen.
Duste tanta kom med et brak inn døra idag tidlig. Så jeg er sur for ville ikke ha besøk!
Så da er pp 13 igang..
Stor klemGod morgen.
Så da er pp 13 igang..
De er jo så fine <3 bjeffer de mye? Sambo som har fått for seg at de bjeffer mer enn andre små hunder. Jeg har lyst på dp <3Dvergpinscher
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Så bra! De er veldig fine. Har dere black and tan eller rød?pincher. Altså ikke dverg.
Jeg har hatt en DP, de har jo voktinstinkt. Så de bjeffer nok endel, men de er jo individ, så noen bjeffer mer enn andre. Min bjeffet alltid på ukjente lyder og når det kom besøk. Men aldri når vi møtte folk eller dyr på tur. De er kjempe søte <3De er jo så fine <3 bjeffer de mye? Sambo som har fått for seg at de bjeffer mer enn andre små hunder. Jeg har lyst på dp <3
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Så søt ^^ <3
Ja skikkelig teit. Men sånn er det vel. Får vel bare bite tenna sammen og glede meg over nok en pp.Huff da. Det var kjipt.
Håper jeg og. Da ble det hverken 2014 baby eller julebaby...uff da, håper det klaffer i neste pp
Sant som du sier, så tror det er noe galt med min. Han bjeffer aldri! Heldigvis! Liker ikke hunder som bjeffer. Aner ikke om det er fordi jeg har trent så mye med han som jeg har gjort.Jeg har hatt en DP, de har jo voktinstinkt. Så de bjeffer nok endel, men de er jo individ, så noen bjeffer mer enn andre. Min bjeffet alltid på ukjente lyder og når det kom besøk. Men aldri når vi møtte folk eller dyr på tur. De er kjempe søte <3
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Åh det er så godt med mange fine damer her inne som trøster når en får sånn dumt besøk.Stor klem
Stor hund i liten kropp! Fineste ta bilde du også? Jeg tok dette nå. Han venter på å fa vaske kjøkkengulvet etter frokosten.Åhhh, så lik vår! Altså, sånn utenom at den ser veldig liten ut.
Vår er altså samme farge, samme ansikt, samme kropp, bare annen størrelse.
Og snart 11 år gammel.
Men det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør heller har hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannenJeg har hatt en DP, de har jo voktinstinkt. Så de bjeffer nok endel, men de er jo individ, så noen bjeffer mer enn andre. Min bjeffet alltid på ukjente lyder og når det kom besøk. Men aldri når vi møtte folk eller dyr på tur. De er kjempe søte <3
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Må ta vare på hverandre . Vi sitter jo i samma båten alle herÅh det er så godt med mange fine damer her inne som trøster når en får sånn dumt besøk.
Heldig med den da kan være treningenSant som du sier, så tror det er noe galt med min. Han bjeffer aldri! Heldigvis! Liker ikke hunder som bjeffer. Aner ikke om det er fordi jeg har trent så mye med han som jeg har gjort.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Arh. Jeg har jo retrievere. Den ene bjeffer og skal vokte huset inne og er stille ute. Mens hun andre som er under 1 år sier fra hvis vi møter skumle ting ute (spøkelsesalder?). Så jeg har fått i både pose og sekk.. hahaMen det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør heller har hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen