Skravletråd for oss prøvere!

Nei vi prøver på nr 1. Så frustrerende siden vi ikke engang vet om vi kan få:confused:?

har dere vært på utredning?

Vi brukte 3år på førstemann, var uforklarlig barnløse, det var kjipt. Nå har vi vertfall 1, det gjør det lettere.
Håper virkelig det klaffer for dere snart.

Han vil ha en rottweiler eller boxer. Jeg vil ha en mindre en som en pincher. Men mini er redd hunder,så vet ikke helt. ,så har jeg sagt at jeg vil bli ferdig med barn før vi skaffer oss en hund.
Jeg ser for meg at viss dere kjøper en valp så går det over å være redd :) hva med staffordshire bull terrier da? Tøff men samtidlig mindre enn en pinscher, barnevennlig rase :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Baah! Snakk om å være trøtt! Har hatt en skikkelig dårlig natt! Med lite søvn! Nå kaller jobben i 8 timer

Sent from my iPhone using BV Forum

har dere vært på utredning?

Vi brukte 3år på førstemann, var uforklarlig barnløse, det var kjipt. Nå har vi vertfall 1, det gjør det lettere.
Håper virkelig det klaffer for dere snart.
Har bare vært hos gyn. Men skal ringe tilbake til gyn på madag (var der da vi hadde prøvd i 9 mnd, og fikk beskjed om å komme tilbake hvis det ikke hadde klaffet innen et år). Frustrerende situasjon, og jeg kjenner jeg blir mer stresset jo lenger tid det tar. For tenker det er noe galt med oss siden folk rundt oss popper ut som bare det. Og ihvertfall 6 av vennerparene(som fikk baby ifjord) har brukt max 3 pp..

Spent på tempen din i dag!
Ja nå har jeg oppdatert tempen :) Litt opp, men ikke veldig. Jeg tok to tester i dag 15dpo.. Helt BLENDA. Tenker hadde det vært noe der, så hadde det komt opp en liten skygge av noe slag vertfall. Så da slutter jeg på crinone og håper tanta kommer i morgen :)

Ja jeg må det. Aldri hatt noe lignende. Kan det være en cyste? Kan den sees utenpå på huden liksom? Noen som vet. Hvis ikke håper jeg det er en talgkjertel, som bare forsvinner av seg selv.

Har bare vært hos gyn. Men skal ringe tilbake til gyn på madag (var der da vi hadde prøvd i 9 mnd, og fikk beskjed om å komme tilbake hvis det ikke hadde klaffet innen et år). Frustrerende situasjon, og jeg kjenner jeg blir mer stresset jo lenger tid det tar. For tenker det er noe galt med oss siden folk rundt oss popper ut som bare det. Og ihvertfall 6 av vennerparene(som fikk baby ifjord) har brukt max 3 pp..

Sånn var det sist vi prøvde, huske jeg ble en smule irritert på ei venninne som klaget etter 2 pp, hun visste da vi hadde slitt i lange tider. Hun ble gravid i 3 pp, 2 mnd etter jeg ble grvid.

Jeg ser for meg at viss dere kjøper en valp så går det over å være redd :) hva med staffordshire bull terrier da? Tøff men samtidlig mindre enn en pinscher, barnevennlig rase :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jeg liker de ikke :/ men må ha den fra den er valp ja. Får håpe frykten forsvinner etterhvert. Vi blir nok aldri enige med rase. Har diskutert i flere år :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morgen.
Men her er det ingen god morgen.
Duste tanta kom med et brak inn døra idag tidlig. Så jeg er sur for ville ikke ha besøk!
Så da er pp 13 igang..
:( Så leit. Sender deg en stor klem. <3

Sånn var det sist vi prøvde, huske jeg ble en smule irritert på ei venninne som klaget etter 2 pp, hun visste da vi hadde slitt i lange tider. Hun ble gravid i 3 pp, 2 mnd etter jeg ble grvid.
Skikkelig frustrerende det altså. Vi hadde besøk i vinterferien av noen med unger. Og jenta spurte mammen hvorfor vi hadde to hunder. Og da sa mammen høyt og tydelig at de har vel valgt og ha hunder istede for unger. Da ble jeg skikkelig lei meg, hun skulle bare vist. Jeg gikk rett og gråt etter de var dratt, det såret skikkelig...

Så du har ikke fått testet pergo eller noe lignende? Ta kontakt med gynekolog igjen. Be om progesteronprøve 1 uke etter eggløsning, og hør om du kan få pergo/letrozol for å kicke i gang eggløsning. Jeg har hørt så mye bra om sistnevnte letrozol. Det skal være et bedre alternativ til pergo, så vet ikke hvorfor mange skriver ut pergo først. Håper du får den hjelpen dere trenger :) Vet hvordan du har det <3 Venner, naboer, familie maser her også. Får lyst å skrike dem opp i ansiktet at vi prøver for harde livet, er ikke alle som har det like lett.

Skikkelig frustrerende det altså. Vi hadde besøk i vinterferien av noen med unger. Og jenta spurte mammen hvorfor vi hadde to hunder. Og da sa mammen høyt og tydelig at de har vel valgt og ha hunder istede for unger. Da ble jeg skikkelig lei meg, hun skulle bare vist. Jeg gikk rett og gråt etter de var dratt, det såret skikkelig...
ER DET SANT?????? Snakk om å være drittkjerring. De skulle bare vist. Noen folk altsååå..... Eier ikke folkeskikk.

Oj , det var skikkelig teit sagt. Sier voksne folk sånn altså, hjelpes.

Skikkelig frustrerende, sendte meld til mannen, og han ble skikkelig lei seg. Han sa han hadde så troa på denne pp....
Jeg tror mannen min også hadde skikkelig troa denne pp.. Siden mens ikke kom når den pleide. Men så har han ikke tørt å spør noe veldig om det, for han vet jeg blir lei meg. Men han har liksom spurt "hva skjer hvis mensen ikke kommer da" "hva betyr det" "det kan jo være baby på gang da" .. Stakkars. Han hadde virkelig troa

Oj , det var skikkelig teit sagt. Sier voksne folk sånn altså, hjelpes.
Jada.. Voksne folk! De tenker faktisk ikke over at noen sliter med å bli gravide når det klaffer for dem på første forsøk. Blir så overgitt .

Så du har ikke fått testet pergo eller noe lignende? Ta kontakt med gynekolog igjen. Be om progresteronprøve 1 uke etter eggløsning, og hør om du kan få pergo/letrozol for å kicke i gang eggløsning. Jeg har hørt så mye bra om sistnevnte letrozol. Det skal være et bedre alternativ til pergo, så vet ikke hvorfor mange skriver ut pergo først. Håper du får den hjelpen dere trenger :) Vet hvordan du har det <3 Venner, naboer, familie maser her også. Får lyst å skrike dem opp i ansiktet at vi prøver for harde livet, er ikke alle som har det like lett.
Det virker som jeg har eggeløsning og alt er normalt. Hormonprøver er vistnok fine og. Så ikke vet jeg. Men skal ringe til gynekologen og bestille time på mandag. Så blir det vel å ta prøver hos mannen osv...
Har ikke prøvd å ta hverken pergo eller letrozol.

Det virker som jeg har eggeløsning og alt er normalt. Hormonprøver er vistnok fine og. Så ikke vet jeg. Men skal ringe til gynekologen og bestille time på mandag. Så blir det vel å ta prøver hos mannen osv...
Har ikke prøvd å ta hverken pergo eller letrozol.
Ja de tar som oftest prøver av mannen før en får hjelp. Hos meg ble det omvendt. Hun så jo jeg trengte hjelp for å kicke i gang eggløsning, så de har ikke tatt prøve av mannen enda. Men vi tok en hjemmetest for gøy, og den ble helt perfekt :) Vet ikke om jeg stoler på den altså, men ble vertfall letta over at den var fin :)

Back
Topp