Molly
Med lille spira i magen <3
Nei men en må tenke seg om før en snakker. Er det noen som vet at dere prøver?Velger å tro at hun ikke la så mye i det, eller at det skulle være en dårlig spøk. Men det såret vedlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men en må tenke seg om før en snakker. Er det noen som vet at dere prøver?Velger å tro at hun ikke la så mye i det, eller at det skulle være en dårlig spøk. Men det såret vedlig...
Men uansett Hvor gammel er du ?Ja noen gjør tydeligvis det. Hun er endel eldre enn meg og har selv 4 barn...
Tror ikke alle tenker gjennom hva de faktisk sier før det har kommet ut. Men angående barn osv så bør en være litt forsiktig da en ikke vet hva som ligger bak. Har vært sammen med mannen i 6 år, så for hva andre vet kan vi ha prøvd i mange år allerede. ?.Jada.. Voksne folk! De tenker faktisk ikke over at noen sliter med å bli gravide når det klaffer for dem på første forsøk. Blir så overgitt .
Håper gyn tar oss seriøst nå altså. Utrolig slitsomt på psyken...Ja de tar som oftest prøver av mannen før en får hjelp. Hos meg ble det omvendt. Hun så jo jeg trengte hjelp for å kicke i gang eggløsning, så de har ikke tatt prøve av mannen enda. Men vi tok en hjemmetest for gøy, og den ble helt perfekt Vet ikke om jeg stoler på den altså, men ble vertfall letta over at den var fin
Ikke sant. Jeg kunne vertfall aldri sagt noe sånt til andre. En vet jo ikke hva som ligger bak, eller om de i det hele tatt kan få barn. En må være forsiktige tenker jegTror ikke alle tenker gjennom hva de faktisk sier før det har kommet ut. Men angående barn osv så bør en være litt forsiktig da en ikke vet hva som ligger bak. Har vært sammen med mannen i 6 år, så for hva andre vet kan vi ha prøvd i mange år allerede. ?.
Bestevenninna mi, og bestekompisen til mannen. Men de sier det ikke videre da.Nei men en må tenke seg om før en snakker. Er det noen som vet at dere prøver?
Er 28Men uansett Hvor gammel er du ?
Ja forrige pp med pergo, ble jeg helt utslitt etterpå.. psykisk, fysisk.. Ja. Så jeg måtte ha en pause fra bv også, fordi det gjorde bare at jeg tenkte på det enda mer. Men føler det går litt bedre nåHåper gyn tar oss seriøst nå altså. Utrolig slitsomt på psyken...
Ja, helt enigIkke sant. Jeg kunne vertfall aldri sagt noe sånt til andre. En vet jo ikke hva som ligger bak, eller om de i det hele tatt kan få barn. En må være forsiktige tenker jeg
Det er godt å ha noen å snakke med. Jeg har også sagt det til ei venninne. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg. Prøvd lenge. Det var godt å ha ei å snakke med Nå er hu gravid da. Har ikke sagt det til mine nærmeste enda. Ikke engang mamma.Bestevenninna mi, og bestekompisen til mannen. Men de sier det ikke videre da.
Jeg fortalte det til bestevenninna mi forrige mnd for jeg trengte virkelig trøst da.
Fin alderEr 28
Godt det går bedre med deg. Kjekt å ha deg tilbake her ihvertfall Å håper virkelig at det klaffer snart for både dere og oss Og alle andreJa forrige pp med pergo, ble jeg helt utslitt etterpå.. psykisk, fysisk.. Ja. Så jeg måtte ha en pause fra bv også, fordi det gjorde bare at jeg tenkte på det enda mer. Men føler det går litt bedre nå
Veldig godt å kunne lufte tanker og følelser for andre enn mannen iblant. Har heller ikke sagt det til mamma. Haha, hunhar så lett for å plumpe ut med ting på feil sted...Det er godt å ha noen å snakke med. Jeg har også sagt det til ei venninne. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg. Prøvd lenge. Det var godt å ha ei å snakke med Nå er hu gravid da. Har ikke sagt det til mine nærmeste enda. Ikke engang mamma.
Hehe. Ja, men snart påtide med førstemann nå. Vil jo ha flere enn 1. Mannen har lyst på mange. Jeg syns det er passe med tre (eller 4).Fin alder
Godt å være tilbake Det er så godt å snakke med andre i samme situasjon her, også få lufta tanker og spørsmål.Godt det går bedre med deg. Kjekt å ha deg tilbake her ihvertfall Å håper virkelig at det klaffer snart for både dere og oss Og alle andre
Nei jeg orker ikke si noe til mamma .. Enda. Hun tør ikke spør så mye heller. Selv om vi giftet oss for nesten et år siden. Så er hun vel redd for at hvis hun maser blir jeg sint Svigermor maser jo konstant, vi holder jo på å bli gal.Veldig godt å kunne lufte tanker og følelser for andre enn mannen iblant. Har heller ikke sagt det til mamma. Haha, hunhar så lett for å plumpe ut med ting på feil sted...
Jeg hadde håpet at jeg skulle få første da jeg var 25. Blir 25 om et par mnd. Så er jo fortsatt mulig. Jeg ville jo helst ha alle før jeg er 30 Vil ha 3Hehe. Ja, men snart påtide med førstemann nå. Vil jo ha flere enn 1. Mannen har lyst på mange. Jeg syns det er passe med tre (eller 4).
Ja, veldig fint det. Merker at jeg trenger det mer og mer etter hvert som tiden går...Godt å være tilbake Det er så godt å snakke med andre i samme situasjon her, også få lufta tanker og spørsmål.
Ja noen gjør tydeligvis det. Hun er endel eldre enn meg og har selv 4 barn...