Skravletråd for oss prøvere!

Jeg hadde håpet at jeg skulle få første da jeg var 25. Blir 25 om et par mnd. Så er jo fortsatt mulig. Jeg ville jo helst ha alle før jeg er 30 :p Vil ha 3 :)
Jeg og håpet jeg hadde flere barn før jeg blir 30. Men sånn kan en vist ikke planlegge. Så jeg tar imot det jeg får med åpne armer:)

[quote="Molly, post: 17282014, member: 87512jeg orker ikke si noe til mamma .. Enda. Hun tør ikke spør så mye heller. Selv om vi giftet oss for nesten et år siden. Så er hun vel redd for at hvis hun maser blir jeg sint :p Svigermor maser jo konstant, vi holder jo på å bli gal.
Haha, likt her. Svigermor maser, mamma spør ingenting...[/quote]
Ups. Skriver på nettbrett som driver å hopper å spretter

Her var det kun nærmeste venninner som visste det etter 1 år, så ble det flere ettehvert. svigermor fikk vite det på en ufin måte, jeg sprakk nemlig fullstendig når hun snakket om at det ikke var bra å være enebarn å han burde jo få søsken får han ble for stor++++++

Jeg og håpet jeg hadde flere barn før jeg blir 30. Men sånn kan en vist ikke planlegge. Så jeg tar imot det jeg får med åpne armer:)
Selfølgelig!! Jeg er bare glad for at jeg ikke begynte å prøve på første når jeg var over 35. Vi har jo god tid begge to :):)

Haha, likt her. Svigermor maser, mamma spør ingenting...
Ups. Skriver på nettbrett som driver å hopper å spretter[/quote]
Hihih rart me det. Mannen blir sint når mammen hans maser! :P Det liker jeg.

Her var det kun nærmeste venninner som visste det etter 1 år, så ble det flere ettehvert. svigermor fikk vite det på en ufin måte, jeg sprakk nemlig fullstendig når hun snakket om at det ikke var bra å være enebarn å han burde jo få søsken får han ble for stor++++++
Årh jeg blir så irritert over at folk må legge seg oppi alt mulig. Det er jo tross alt ikke alle som blir gravide bare mannen ser på en... Håper svigermor di har passa munnen sin etter det da...

Huff.. Hva sa hun da? Etter at du sprakk? Håper hun viste forståelse da. <3

Folk snakker seriøst om graviditet som om man kan bli gravid bare man har bestemt seg for det. Helt sykt. Har ei på jobben min som har en på fire fra før av. Alle går rundt å maser på henne om at hun må få en til snart, fordi hvis ikke blir det så stor aldersforksjell. Jeg holder munnen min igjen, og tenker stakkars. For alt vi vet kan de ha prøvd i flere år.

Hun sa i grunn ikke så mye. Har sluttet å mase etter det heldigvis.
Du prøver på nr 2 nå var det sånn å forstå? Hvor lenge har dere prøvd?

Prøver på nr 2 ja, siden april 2009..
Oi det var lenge :( Altfor lenge. Har du vært på undersøkelser, fått noe hjelp til videre utredning?

Har lest litt om letrozol nå. Sjangsene på å bli gravid med letrozol er over 50%, med pergo 30-40%. Rart at gynekologer først skriver ut pergo da..

Har lest litt om letrozol nå. Sjangsene på å bli gravid med letrozol er over 50%, med pergo 30-40%. Rart at gynekologer først skriver ut pergo da..
Håper det hjelper deg når du får letrozol nå da.
Jeg hadde virkelig ikke ant at det skulle bli så utfordrende med prøving...

Back
Topp