Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går skinte sola nydelig og det var skikkelig vår i lufta i dag sludder det og er surt ute og jeg som hadde sett frem til å kunne sitte i solveggen i dag
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?
Her også.Grått og overskyet her også, godt jeg fikk nyte sola litt i går.
Her også.
Egentlig greit da eldsten er syk og ikke kan gå ut.
Minsten kan ikke gå ut (på lekeplassen) alene enda, men er fornøyd med å tasse på terrassen selv om det ikke er sol
Det er jo sant! Jeg tenker jo selv at jeg vil jo gjøre hva som helst for å få unge!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg og er imponert over tålmodigheten. Håper inderlig at nummer to sitter snart da. Det fortjener dere virkelig.
De som virkelig vil ha barn, vil jo gjerne gjøre hva som helst.
Svigerinnen min mistet 3 ganger , i uke 22, 19 og 11, men ga aldri opp håpet, heldigvis fikk hun en nydelig gutt på 4.forsøk.
Æææh! Det SNØR! Hvertfall en grunn til å drikke en flaske vin i dag
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Tydeligvis ikke snør ikke bare litt her heller. Håper bare ikke det legger seg.Det har begynt her også
Trodde det var ferdig meg det nå..
Her legger det seg...Tydeligvis ikke snør ikke bare litt her heller. Håper bare ikke det legger seg.
vil ikke ha mer snø ser ut som det gjør her og. Møkka snøHer legger det seg...
Hvor i landet bor du? Håper jeg ikke får sjokk når jeg kommer ut fra jobben og må kjøre på sommer dekk hjem!!Her legger det seg...
Hvor i landet bor du? Håper jeg ikke får sjokk når jeg kommer ut fra jobben og må kjøre på sommer dekk hjem!!
Gått over til regn her nå. Men snødde ganske bra her i stadHar dere snø? Fysj a meg. Her er det regn, litt bedre. Men håper på finere vær i morgen.
Jeg fant vel ut o løpet av dagen at det var helt greit har gått gjort en masse nødvendig inne i dag som jeg har utsatt i evigheterUff da!! Er litt glad for at det ikke er så pent vær i dag er på jobb til 6 og jobber på et shopping senter så ville ikke fått så mye ut av fin været da
Så fin graf du har Testet?Gått over til regn her nå. Men snødde ganske bra her i stad
Nei. Er ikke noe vits heller, for har vørt tørke her :/Så fin graf du har Testet?
Men hvor lang pleier lutealfasen din å være? Venter du mens i morgen? Kan jo hende daNei. Er ikke noe vits heller, for har vørt tørke her :/