Skravletråd for oss prøvere!

I går skinte sola nydelig og det var skikkelig vår i lufta :D i dag sludder det og er surt ute :( og jeg som hadde sett frem til å kunne sitte i solveggen i dag :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Uff da!! Er litt glad for at det ikke er så pent vær i dag er på jobb til 6 og jobber på et shopping senter så ville ikke fått så mye ut av fin været da

Sent from my iPhone using BV Forum

Grått og overskyet her også, godt jeg fikk nyte sola litt i går.
Her også.
Egentlig greit da eldsten er syk og ikke kan gå ut.
Minsten kan ikke gå ut (på lekeplassen) alene enda, men er fornøyd med å tasse på terrassen selv om det ikke er sol

Det er jo sant! Jeg tenker jo selv at jeg vil jo gjøre hva som helst for å få unge!!

De som virkelig vil ha barn, vil jo gjerne gjøre hva som helst.
Svigerinnen min mistet 3 ganger , i uke 22, 19 og 11, men ga aldri opp håpet, heldigvis fikk hun en nydelig gutt på 4.forsøk.

De som virkelig vil ha barn, vil jo gjerne gjøre hva som helst.
Svigerinnen min mistet 3 ganger , i uke 22, 19 og 11, men ga aldri opp håpet, heldigvis fikk hun en nydelig gutt på 4.forsøk.

Ja sant det!! Mye følelser man må igjennom før man faktisk har fått skatten sin i armene

Æææh! Det SNØR! Hvertfall en grunn til å drikke en flaske vin i dag :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har dere snø? Fysj a meg. Her er det regn, litt bedre. Men håper på finere vær i morgen.

Uff da!! Er litt glad for at det ikke er så pent vær i dag er på jobb til 6 og jobber på et shopping senter så ville ikke fått så mye ut av fin været da

Jeg fant vel ut o løpet av dagen at det var helt greit :P har gått gjort en masse nødvendig inne i dag som jeg har utsatt i evigheter :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Gått over til regn her nå. Men snødde ganske bra her i stad :(

Så fin graf du har :) Testet?

Nei. Er ikke noe vits heller, for har vørt tørke her :/

Men hvor lang pleier lutealfasen din å være? Venter du mens i morgen? Kan jo hende da :):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp