Skravletråd for oss prøvere!

Håper det hjelper deg når du får letrozol nå da.
Jeg hadde virkelig ikke ant at det skulle bli så utfordrende med prøving...
Ikke jeg heller. Jeg sa til mannen før vi startet, at det kan hende vi må prøve lenge. Er ikke alle det klaffer for med engang. Men innerst inne tenkte jeg 4-5 mnd maks.

Nesten 3 år. Ble gravid i november, testet positivt i desember. Hadde vi kommet til janaur hadde det vært 3 år.
Det var også lenge. <3 Trist. Men gikk det uten hjelpemidler, eller ble det ivf?

Det var også lenge. <3 Trist. Men gikk det uten hjelpemidler, eller ble det ivf?
Gikk uten hjelpemidler, Ivf-søknaden var klar å skulle sendes i januar. gynekologen trodde jeg kom dit for å si at hun skulle sende den, men istedenfor fikk jeg tidlig ul å gynekologen gråt av glede. <fine gynekologen min , synd jeg ikke har henne lenger.

Gikk uten hjelpemidler, Ivf-søknaden var klar å skulle sendes i januar. gynekologen trodde jeg kom dit for å si at hun skulle sende den, men istedenfor fikk jeg tidlig ul å gynekologen gråt av glede. <fine gynekologen min , synd jeg ikke har henne lenger.
Å SÅ FANTASTISK! <3

Jeg liker de ikke :/ men må ha den fra den er valp ja. Får håpe frykten forsvinner etterhvert. Vi blir nok aldri enige med rase. Har diskutert i flere år :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehe, skal ikke være enkelt bestandig :p

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Ikke jeg heller. Jeg sa til mannen før vi startet, at det kan hende vi må prøve lenge. Er ikke alle det klaffer for med engang. Men innerst inne tenkte jeg 4-5 mnd maks.
Jeg sa vel ikke det til mannen en gang jeg. Håpte liksom at det skulle klaffe kjapt. Legen jeg hadde da sa og at dette kommer til å gå kjapt osv.. men hadde ALDRI trodd det skulle ta såå lang tid.

Nei det er ikke det :å hvorfor gjøre d enkelt når mn kan gjøre d vanskelig:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Beste å gjøre er vell å skrive ned ei liste på hva dere vil av en hund så finne en nettside med sånn "finne rett hund" se hva som dukker opp :)

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Jeg sa vel ikke det til mannen en gang jeg. Håpte liksom at det skulle klaffe kjapt. Legen jeg hadde da sa og at dette kommer til å gå kjapt osv.. men hadde ALDRI trodd det skulle ta såå lang tid.

Når vi først begynte å prøve så trodde jeg ikke at det skulle ta så lang tid selv! Nå har ikke vi prøvd så lenge som 1år enda! Men alle dem vi snakka med som har blitt gravid har blitt det innen 4 pp! Føler meg litt misunnelig

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde heller aldri at det skulle ta så lang tid, 8 år med prøving har ført til 1 barn, hvem hadde trodd det da vi startet prøvingen

Vi har vært på biblioteket, levert båker å lånt noen nye. Poden lånte 6 stk, jeg 2.
Har fått ryddet endel også. Får snakrt middagsbesøk av min bestevenninne og jenta hennes.

Jeg trodde heller aldri at det skulle ta så lang tid, 8 år med prøving har ført til 1 barn, hvem hadde trodd det da vi startet prøvingen

Å Herremin! Hvordan har du klart å hatt tolmodighet til det?? Du må være ganske sterk psykisk

Å Herremin! Hvordan har du klart å hatt tolmodighet til det?? Du må være ganske sterk psykisk

Man klarer det meste i grunn, barn ville jeg jo ha å da kunne jeg ikke gi opp. Men det er jo ikke noe vits i å skjule at det har vært tøffe tider underveis, for det har det virkelig vært.

Når vi først begynte å prøve så trodde jeg ikke at det skulle ta så lang tid selv! Nå har ikke vi prøvd så lenge som 1år enda! Men alle dem vi snakka med som har blitt gravid har blitt det innen 4 pp! Føler meg litt misunnelig

Nei det er kanskje det som er feilen at en tenker at det ikke kommer til å ta så lang tid. En hører jo oftest om de som det klaffer for kjapt. En hører ikke så ofte om de som prøver lenge, og det er egentlig litt dumt.
Jeg og er kjempe misunnelig på de som det klaffer kjapt på. Skulle virkelig ønske det var meg, for dette tærer på altså.

Jeg og er imponert over tålmodigheten. Håper inderlig at nummer to sitter snart da. Det fortjener dere virkelig.

Man klarer det meste i grunn, barn ville jeg jo ha å da kunne jeg ikke gi opp. Men det er jo ikke noe vits i å skjule at det har vært tøffe tider underveis, for det har det virkelig vært.
Det er jo sant! Jeg tenker jo selv at jeg vil jo gjøre hva som helst for å få unge!!

Nei det er kanskje det som er feilen at en tenker at det ikke kommer til å ta så lang tid. En hører jo oftest om de som det klaffer for kjapt. En hører ikke så ofte om de som prøver lenge, og det er egentlig litt dumt.
Jeg og er kjempe misunnelig på de som det klaffer kjapt på. Skulle virkelig ønske det var meg, for dette tærer på altså.

Jeg har det likedan! Har ei venninne som nesten var litt redd for å fortelle meg at ho var gravid for ho var redd for at jeg skulle bli sjalu på henne. Selv om jeg er misunnelig så er jeg selvfølgelig veldig glad på hennes vegne:) og håper på at det klaffer snart for meg også!:)

I går skinte sola nydelig og det var skikkelig vår i lufta :D i dag sludder det og er surt ute :( og jeg som hadde sett frem til å kunne sitte i solveggen i dag :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Back
Topp