Haha skjønnerMen det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør hellerhar hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha skjønnerMen det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør hellerhar hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen
Kos deg med frokost ^^Får lage frokost til gullet. Og komme i gang med evighetsprosjektet her :/
Håper jeg og. Da ble det hverken 2014 baby eller julebaby...
Sheltie er en gjeterhund,og bruker bjeffing til å samle flokkenHaha skjønnervet ikke hvordan sheltie er i forhold til DP
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Hva er kriteriene deres da? Jeg å sambo møttes på hallveien, så i mai skal vi hente oss ei Rottweiler tispeSheltie er en gjeterhund,og bruker bjeffing til å samle flokkenså der er det mye bjeffing. Men her blir vi nok aldri enige om rase :å
Ja, å det er jo så fintMå ta vare på hverandre . Vi sitter jo i samma båten alle her
Huff, beklager at jeg syter over 1 år som prøvere. Vet vi er mange i samme båt, og noen må dessverre prøve lenger enn andre. Vi skulle vel alle hatt positiv test for lenge siden...Det ble det visst ikke her heller, ikke 2009, ikke 2010, ikke 2011, ikke 2012, ikke 2013 å ikke 2014.
Vi satser på at 2015 blir året.
Huff, beklager at jeg syter over 1 år som prøvere. Vet vi er mange i samme båt, og noen må dessverre prøve lenger enn andre. Vi skulle vel alle hatt positiv test for lenge siden...
Hvilken rase? ^^Ah så gøy at der er andre folk her inne som og er glad i hund. Mine to er babyene mine, og er med på det meste.
Ikke vi heller enda. Slitsomt for meg, mens mannen ser positivt på alt og sier da får vi nyte hverandre. Så sutrer jeg litt og sier men jeg ville hatt baby for leeenge siden :/Det er fullt lovlig å klage altså,1 år er lenge det også. jeg har vel innsett at dette med å lage baby er noe vi ikke er så gode på, men sånn er det nå bare.
Retrievere. Energibunter begge toHvilken rase? ^^
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Ikke vi heller enda. Slitsomt for meg, mens mannen ser positivt på alt og sier da får vi nyte hverandre. Så sutrer jeg litt og sier men jeg ville hatt baby for leeenge siden :/
De er søteRetrievere. Energibunter begge to![]()
Jammen er d d. Å nå begynner folk rundt meg å mase. Og DA er det slitsomt d? Svigermor snakka om gravide osv hele forrige gang vi var der.Det er det samme som jeg sier, kjedelig når det tar så lang tid.
Jeg liker de veldig godt jaDe er søte
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Jammen er d d. Å nå begynner folk rundt meg å mase. Og DA er det slitsomt d? Svigermor snakka om gravide osv hele forrige gang vi var der.
Han vil ha en rottweiler eller boxer. Jeg vil ha en mindre en som en pincher. Men mini er redd hunder,så vet ikke helt. ,så har jeg sagt at jeg vil bli ferdig med barn før vi skaffer oss en hund.Hva er kriteriene deres da? Jeg å sambo møttes på hallveien, så i mai skal vi hente oss ei Rottweiler tispe
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Nei vi prøver på nr 1. Så frustrerende siden vi ikke engang vet om vi kan fåHar dere ingen fra før?
Sivgermo startet maset om nr 2 allerede på fødestua,noen timer etter fødsel..