Skravletråd for oss prøvere!

Men det er vel ikke så uvanlig at andre hunde raser gjør heller:) har hatt sheltie så de bjeffer for alt. Jeg takler bjeffing,men d gjør ikke mannen :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha skjønner :p vet ikke hvordan sheltie er i forhold til DP

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Får lage frokost til gullet. Og komme i gang med evighetsprosjektet her :/

Haha skjønner :p vet ikke hvordan sheltie er i forhold til DP

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Sheltie er en gjeterhund,og bruker bjeffing til å samle flokken:p så der er det mye bjeffing. Men her blir vi nok aldri enige om rase :å

Sheltie er en gjeterhund,og bruker bjeffing til å samle flokken:p så der er det mye bjeffing. Men her blir vi nok aldri enige om rase :å

Hva er kriteriene deres da? Jeg å sambo møttes på hallveien, så i mai skal vi hente oss ei Rottweiler tispe :D

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Det ble det visst ikke her heller, ikke 2009, ikke 2010, ikke 2011, ikke 2012, ikke 2013 å ikke 2014.
Vi satser på at 2015 blir året.
Huff, beklager at jeg syter over 1 år som prøvere. Vet vi er mange i samme båt, og noen må dessverre prøve lenger enn andre. Vi skulle vel alle hatt positiv test for lenge siden...

Ah så gøy at der er andre folk her inne som og er glad i hund. Mine to er babyene mine, og er med på det meste.

Huff, beklager at jeg syter over 1 år som prøvere. Vet vi er mange i samme båt, og noen må dessverre prøve lenger enn andre. Vi skulle vel alle hatt positiv test for lenge siden...

Det er fullt lovlig å klage altså,1 år er lenge det også. jeg har vel innsett at dette med å lage baby er noe vi ikke er så gode på, men sånn er det nå bare.

Det er fullt lovlig å klage altså,1 år er lenge det også. jeg har vel innsett at dette med å lage baby er noe vi ikke er så gode på, men sånn er det nå bare.
Ikke vi heller enda. Slitsomt for meg, mens mannen ser positivt på alt og sier da får vi nyte hverandre. Så sutrer jeg litt og sier men jeg ville hatt baby for leeenge siden :/

Hva er kriteriene deres da? Jeg å sambo møttes på hallveien, så i mai skal vi hente oss ei Rottweiler tispe :D

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Han vil ha en rottweiler eller boxer. Jeg vil ha en mindre en som en pincher. Men mini er redd hunder,så vet ikke helt. ,så har jeg sagt at jeg vil bli ferdig med barn før vi skaffer oss en hund.

Back
Topp