Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant? Var den helt negativ 14dpo og 15dpo da?? Ikke tegn til skyggestrek engang? Jeg får se an temp og test i morgen. Daler tempen enda mer, så tenker jeg at jeg slutter. Det murrer jo noe fælt nå, og det gjorde det i hele går også. Så var sikker på at tanta skulle komme. Har hørt noen som går på crinone ikke får mens før de slutter. Så tenker det sikkert er meg
Det er en stund det! Har dere blitt utredet?har vært prøvere sånn ca siden april 2009, med et par små opphold.
Har det, er i grunn godkjent for Ivf, men jeg må ned noen kg før det..Å så vil jeg gjerne ha fast jobb, så da venter vi litt til.Det er en stund det! Har dere blitt utredet?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jeg har ikke trent på 15 år, og har nettopp meldt meg inn på stamina nå. Er med på saltimer. Drit slitsomt og vanskelig. Eier ikke rytme eller koordinasjon og er større enn alle de andre smekre damene, men nå bare etter to uker så har jeg blitt flinkere. Trener bare to ganger i uka. Vil ikke overdrive, skal jo holde ut mer enn et par mnd.Har det, er i grunn godkjent for Ivf, men jeg må ned noen kg før det..Å så vil jeg gjerne ha fast jobb, så da venter vi litt til.
Jeg har ikke trent på 15 år, og har nettopp meldt meg inn på stamina nå. Er med på saltimer. Drit slitsomt og vanskelig. Eier ikke rytme eller koordinasjon og er større enn alle de andre smekre damene, men nå bare etter to uker så har jeg blitt flinkere. Trener bare to ganger i uka. Vil ikke overdrive, skal jo holde ut mer enn et par mnd.
Hva kunne du tenke deg å jobbe med?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Synd å jobbe inne ja.
Eldstemann hadde vært ute hele dagen i bhg i dag, og jeg tror også yngste hadde vært ute for det meste. Deilig sånt. men jeg er ikke skapt for å jobbe i bhg likevel da.
Så utrolig kjedelig for dere. Får bare krysse fingrene for at det går på sikt. For de aller fleste så skal det funke å bevege seg mer i forhold til hvor mye man spiser og evt kutte ut søtsaker. Det som er kjipt er jo når man prøver og ikke ser resultater fordi det går for sakte.Jeg trener forskjellig, zumba, jogging, styrke osv men sliter likevel med å gå ned, i følge gynekolog er det mye pga pcos
Ja var fantastisk og. 2 timers fjelltur på ettermiddagen var ikke feil. Ihvertfall 2 hunder som kosa segDet hørtes deillig ut! Ut på tur!
Haha, så det er det som er trikset Får prøve å være aktiv denne helga når mannen er bortreist daHelt sikkert. Seriøst. se alle de innleggene jeg skravler meg nedgjennom her nå, noen sånne runder så har du et par hundre før helga er omme
Tenker du på topp 100 listen eller dine egene innlegg?Hvor kan man se hvor mye man har skrivd Osv men tanke på den konkurransen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker du på topp 100 listen eller dine egene innlegg?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Det er utrolig kjipt, både kosthold og trening ble skjerpet men jeg gikk ikke ned et gram. Frustrerende.Så utrolig kjedelig for dere. Får bare krysse fingrene for at det går på sikt. For de aller fleste så skal det funke å bevege seg mer i forhold til hvor mye man spiser og evt kutte ut søtsaker. Det som er kjipt er jo når man prøver og ikke ser resultater fordi det går for sakte.
Hva slags jobber ser du etter?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Topp 100 listen finner du øverst på siden inne på FS, moderator har festet den på de trådene helt overt på siden. Den blir oppdatert ca en gang i døgnet tror jeg. Om du trykker på ditt eget bilde, så ser du hvor mange innlegg du har totalt, så om du sjekker der samtidig som oppdateringen har vært, kan du regne deg frem til hvor mange innlegg du trenger totalt og kan bruke det som pekepinn resten av mnd...Begge
Sent from my iPhone using BV Forum
Kunne ønske vi hadde fjell her, savner fjelka på Sunnmøre.Ja var fantastisk og. 2 timers fjelltur på ettermiddagen var ikke feil. Ihvertfall 2 hunder som kosa seg
Får bare prøve og holde motet oppe og ikke gi opp.Det er utrolig kjipt, både kosthold og trening ble skjerpet men jeg gikk ikke ned et gram. Frustrerende.
Jeg jobber på skole og sfo nå,håper vel fortsatt på det
Elsker fjellturer. Fantastisk å få opp pulsen. Knall trening hvis en setter opp tempoet ogKunne ønske vi hadde fjell her, savner fjelka på Sunnmøre.
Digg med fjelltur.
Topp 100 listen finner du øverst på siden inne på FS, moderator har festet den på de trådene helt overt på siden. Den blir oppdatert ca en gang i døgnet tror jeg. Om du trykker på ditt eget bilde, så ser du hvor mange innlegg du har totalt, så om du sjekker der samtidig som oppdateringen har vært, kan du regne deg frem til hvor mange innlegg du trenger totalt og kan bruke det som pekepinn resten av mnd...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4