Skravletråd for oss prøvere!

Og så var det april.

Så var det april, og siste sjanse for 2014-baby er brukt opp for min del.

Men så deilig det er med vår!

Og så var det april.

Og nye skravlepremier.

Denne måneden er det premier for å ha 500 innlegg. Det er nytt. I mars så var det 30 stykker som hadde 500 innlegg. Og det var 94 stykker som hadde 200 innlegg. Så hvor mange av de som ligger mellom 200 og 500 som da tar i litt ekstra for å nå 500 er jo vanskelig å si, men jeg vil tippe det blir et sted mellom 30 og 95 personer med 500 innlegg i april.

Premiene er slik:

Det er 4 premier for topp 100 listen (4 % vinnersjanse automatisk på topp 100 altså)
Det er 15 premier for 500 innlegg
Det er 2 premier for 1000 innlegg
Det er 1 premie for 2000 innlegg

Og jeg aner ikke hvor jeg kommer. Vi får se. 16000 for 500. 17500 for 2000

fra app

Lett avrundet, altså. Jeg har skrevet bittelitt i dag og har 15494 nå

fra app

Fin start på april ihvertfall både værmessig og skattemessig. Så nå håper jeg bare på posotiv test. Endel av skattepengene i år er øremerket babyutstyr (må bare først få en spire i magen).

Ny dag, nye muligheter. Mensen enda, men den gir seg vel til helga. Pp 16, og usikker på om vi får prøvd skikkelig

fra app

Regner med jeg har el om en uke og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt alt for mange våkennetter og tror ikke jeg takler fler barn. Jeg vil jo ha to, men kan ikke fatte hvordan jeg skal få det til når det er så mye med en... Tankene mine skremmer meg.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det er jo ikke så lenge siden du fikk første. Det blir bedre, våkenetter blir det mindre av når de blir større (og visstnok mer når de begynner å gå på fest, sier naboen... ) to tette er tøft det. Vi har 2,5 år mellom våre, da sov eldste gjennom når yngste ble født og nå sover begge, så vi takler en til.

fra app

10 dpo og ingen symptomer. Så her nyter jeg bare vårsola før jobbingen begynner for fullt imorgen :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hva sikter dere på i april da, jenter? 500? 1000? 2000?

fra app

Savner den aktive skravlingen :(

Jeg er så spent! Er nesten 100% sikker på at jeg hadde EL i går! Og har hatt sex med 2 dagers mellomrom! Håper virkelig at jeg får 2 streker denne mnd

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er så spent! Er nesten 100% sikker på at jeg hadde EL i går! Og har hatt sex med 2 dagers mellomrom! Håper virkelig at jeg får 2 streker denne mnd

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende til påske da!

Back
Topp