Nå ble jeg lei meg når jeg leste det første du skrev.. Forhåpentligvis så er du klekkeklar på nyttårsaften
Taster på appen
Klekkeklar på nyttårsaften, ja, det skal vi være!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg lei meg når jeg leste det første du skrev.. Forhåpentligvis så er du klekkeklar på nyttårsaften
Taster på appen
Ja, lurt Jeg tenker at venner og litt fjern familie sender vel en sms eller ringer først? Siden det er jul og mange har planer. Da går det ann å si ja kom men vi skal bort innen en time. Og blir noen for lenge kan jeg ta bare ta han med på rommet og amme eller noe
Nei, nå må jeg komme meg til 28 mai først og ta det derfra!
Taster på appen
Taster på appen
Absolutt
Ta han med på rommet og amme.
Ja, tenk, du vet allerede at det er en gutt!
Å kaste ut gjester, eller pent trekke seg tilbake, det er absolutt lov.
Klekkeklar på nyttårsaften, ja, det skal vi være!
Svarte. Jeg drakk nettopp et glass med vann. Rekker ikke teste i kveld
Taster på appen
Det er godt du klarer å se fremover Det er viktig. Forhåpentligvis er du ikke kvalm daEr ikke så trist nå lenger, ser fremover, men jeg kom på det da jeg begynte å se for meg nyttårsaften med magekul. Da kom det sånn: "Vent litt, har jeg ikke vært gjennom noe sånt allerede?"-tanke inn i hodet.
Klekkeklar eller hvert fall snart høygravid er fint. Jeg håper å få lov til å prøve på termin 27. januar, eller hvert fall 25. februar, og begge deler gir nok stor mage 31. desember.
Jeg har veldig mangeÆsjda. Da får vi vente til i morgen tidlig da. Har du mange tester liggende?
Jeg har veldig mange
Taster på appen
Nei det gjør jeg aldri Er så spent på hvordan den ser ut i morgenBra. For vi venter spent på utviklingen. Du får ikke stå opp og drikke noe i natt da!
Så deilig <3 Vi har vært å tusla på brygga i dag vi. Så koselig!Nei, nå må jeg si ifra til mannen at det er på tide å steke biff. Sen middag i dag gitt, men det er fordi vi hadde sen lunsj ute i sola i stad. Så hyggelig ute når det var varmt og vår plutselig.
Så deilig <3 Vi har vært å tusla på brygga i dag vi. Så koselig!
Taster på appen
Haha, så morsomt!! Da har vi garantert streifa fordi hverandreVi var også på brygga i dag! HAHA! Så gøy. Da kan vi ha gått forbi hverandre. Var 1000 barnevogner der i dag da. Og 10 000 mennesker.
Haha, så morsomt!! Da har vi garantert streifa fordi hverandre
Sent from my iPad using BV Forum
MorsomtJa, mye mulig det.