Skravletråd for oss prøvere!

Nå ble jeg lei meg når jeg leste det første du skrev.. :( Forhåpentligvis så er du klekkeklar på nyttårsaften :)

Taster på appen :)

Klekkeklar på nyttårsaften, ja, det skal vi være!

Ja, lurt :) Jeg tenker at venner og litt fjern familie sender vel en sms eller ringer først? Siden det er jul og mange har planer. Da går det ann å si ja kom men vi skal bort innen en time. Og blir noen for lenge kan jeg ta bare ta han med på rommet og amme eller noe :p

Nei, nå må jeg komme meg til 28 mai først og ta det derfra!

Ja, gå på rommet, amme og ha en PC eller en bok, så bare blir du der til de tar hintet. :p

Ja, man skal da ALLTID spørre om det passer med besøk hos en nyfødt? Og ikke komme på besøk om man er syk. Her er det viktig å følge "reglene" synes jeg. :p

Nå ble jeg lei meg når jeg leste det første du skrev.. :( Forhåpentligvis så er du klekkeklar på nyttårsaften :)

Er ikke så trist nå lenger, ser fremover, men jeg kom på det da jeg begynte å se for meg nyttårsaften med magekul. Da kom det sånn: "Vent litt, har jeg ikke vært gjennom noe sånt allerede?"-tanke inn i hodet. :p

Klekkeklar eller hvert fall snart høygravid er fint. Jeg håper å få lov til å prøve på termin 27. januar, eller hvert fall 25. februar, og begge deler gir nok stor mage 31. desember. :D

Svarte. Jeg drakk nettopp et glass med vann. Rekker ikke teste i kveld :(

Flott. Da blir det feiring med fenalår når du har født i badekaret. Fordelen med å være hjemme, da kan du jo få det du vil når du vil. :p

Ta han med på rommet og amme.
Ja, tenk, du vet allerede at det er en gutt! ;)

Å kaste ut gjester, eller pent trekke seg tilbake, det er absolutt lov.

Hahaha.. Svak strek på testen 12 dpo, det må være en gutt. :D

Klekkeklar på nyttårsaften, ja, det skal vi være!

Tenk så gøy om vi ENDELIG klarer å karre oss inn på samme terminforum. Jeg håper!

Svarte. Jeg drakk nettopp et glass med vann. Rekker ikke teste i kveld :(

Æsjda. Da får vi vente til i morgen tidlig da. Har du mange tester liggende?

Er ikke så trist nå lenger, ser fremover, men jeg kom på det da jeg begynte å se for meg nyttårsaften med magekul. Da kom det sånn: "Vent litt, har jeg ikke vært gjennom noe sånt allerede?"-tanke inn i hodet. :p

Klekkeklar eller hvert fall snart høygravid er fint. Jeg håper å få lov til å prøve på termin 27. januar, eller hvert fall 25. februar, og begge deler gir nok stor mage 31. desember. :D
Det er godt du klarer å se fremover :) Det er viktig. Forhåpentligvis er du ikke kvalm da :D

Bra. For vi venter spent på utviklingen. Du får ikke stå opp og drikke noe i natt da!
Nei det gjør jeg aldri :) Er så spent på hvordan den ser ut i morgen

Nei, nå må jeg si ifra til mannen at det er på tide å steke biff. Sen middag i dag gitt, men det er fordi vi hadde sen lunsj ute i sola i stad. :) Så hyggelig ute når det var varmt og vår plutselig.

Nei, nå må jeg si ifra til mannen at det er på tide å steke biff. Sen middag i dag gitt, men det er fordi vi hadde sen lunsj ute i sola i stad. :) Så hyggelig ute når det var varmt og vår plutselig.
Så deilig <3 Vi har vært å tusla på brygga i dag vi. Så koselig!

Så deilig <3 Vi har vært å tusla på brygga i dag vi. Så koselig!

Vi var også på brygga i dag! HAHA! Så gøy. Da kan vi ha gått forbi hverandre. Var 1000 barnevogner der i dag da. Og 10 000 mennesker. :p

Nei, nå må jeg stikke. På tide med mat.

Jeg hadde servering av spekemat på senga sist! :)

Vi var også på brygga i dag! HAHA! Så gøy. Da kan vi ha gått forbi hverandre. Var 1000 barnevogner der i dag da. Og 10 000 mennesker. :p
Haha, så morsomt!! Da har vi garantert streifa fordi hverandre :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp