Skravletråd for oss prøvere!

Æsj, nå kom mensen. 9 dager over! Så ingen spire denne gangen heller! Godt at jeg får igjen på skatten i år da pleier som regel å gå i null eller litt baksmell:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Skatten, ja. Har vært ebruker i flere år. Siden det året det ble mulig. Mannen var allerede, så det var veldig lett å overtale meg

fra app
Er også e-bruker, men har fortsatt ikke kommet inn noe til meg. Irriterende, men må vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Jeg ser for første gang på programmer kjærlighet uansett ( tror det heter det?). Og må si jeg skulle ønske dette programmet virkelig fikk bedre sendetid, alle har godt av å se på dette. For noen fantastiske mennesker!

K
ImageUploadedByBV Forum1395267879.248595.jpg

Kveldens bestilling! Barselgave og storesøstergave. Nå er jeg lei dette stoffet, allefall for en stund!

Sitter og ser på Fødeavdelingen UK og blir helt fascinert over de som sitter på de store treningsballene og spretter opp og ned. Er skikkelig redd for at den skal eksplodere :p

Sitter og ser på Fødeavdelingen UK og blir helt fascinert over de som sitter på de store treningsballene og spretter opp og ned. Er skikkelig redd for at den skal eksplodere :p
Hehe, skal nok veldig mye til for at den gjør det :p Den er veldig tykk :)

Aha :) hvor fant du det? Har heeelt dilla :p selv om jeg bare sitter å er super-rørt hele episodene ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg sovna på sofaen istad.. Og nå får jeg virkelig ikke sove.. Så kjedelig

Her ligger jeg på sofaen å nyter sånn delevis stillheten:)

Det eneste som bryter gjennom er den undulater som hiver disse ballene sone rundt i buret og samtidig det ut til å kjefte på bikkja som sitter tålmodig på gulvet foran buret og gjerne også vil leke litt med disse ballene:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Så stilig! Syr du på bestilling? :)
Takk!!

Ja jeg gjør det, men nå er det pause frem mot juni, da jeg har pakket vekk stoffer og utstyr siden vi flytter i mai, alt er satt på lager så leiligheten ser mye mer salgsklar ut, uten masse stoff på soverommet blir bare litt sying til kommende storebroren fremover

Nydelige gaver, i alle fall

fra app

Er også e-bruker, men har fortsatt ikke kommet inn noe til meg. Irriterende, men må vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Så rart? Alle e-brukere skal ha fått samtidig. o_O Da burde du jo sjekke om noe er feil med din profil?

Jeg er ikke e-bruker, men håpet jeg var det, så logget jo inn for å sjekke. Jeg må ha tålmodighet til 1. april da og logge inn på nytt. Jeg som ikke eier tålmodighet. :p

Var ikke før igår jeg hørte om E-bruker. Skatten hadde jeg helt glemt, får nok bare vente på brev :) håper på at jeg får tilbake

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Back
Topp