Skravletråd for oss prøvere!

Noen andre som bruker StorkKlinik her?

Ja jeg var klar tidlig da, min mann også[emoji12] og nå er vi klare for en til til tross for at siste mann hadde kolikk[emoji23][emoji85] jaja fort glemt som de sier [emoji12] i dag så kjenner jeg fiskelukt overalt i butikken og ute, og håper jeg ikke innbiller meg dette , men dette var mine første tegn i begge tidligere svangerskap[emoji85] håper det sitter en spire inni der nå[emoji122]

Ja jeg var klar tidlig da, min mann også[emoji12] og nå er vi klare for en til til tross for at siste mann hadde kolikk[emoji23][emoji85] jaja fort glemt som de sier [emoji12] i dag så kjenner jeg fiskelukt overalt i butikken og ute, og håper jeg ikke innbiller meg dette , men dette var mine første tegn i begge tidligere svangerskap[emoji85] håper det sitter en spire inni der nå[emoji122]

Haha, man glemmer fort ja. Heldigvis for det ;) jeg er så spent for jeg trengte aldri følge med på el med førstemann. Så føler jeg tenker mer på det å teste å kjenne på symptomer. Her er nok ingen spire enda, en rundt den 10. Også skal jeg heldigvis til gynekolog den 21. Han kan vel sikkert se om syklus å alt det greierne der er på plass. :p

Krysser fingrene for at spira sitter hos deg nå :D

Hvordan takle en hel mnd prøve pause? Maktet ikke å prøve denne mnd av flere årsaker.
Litt befriende å ikke måtte teste før ikm, men på en annen måte litt små panikk for alle pp teller jo [emoji57]
Har lyst å få timen med privat gyn over før vi prøver videre, vil unngå flere kjemiske.
Vi klarte jo å bli gravide i fjor sommer, som endte i MA i uke 9. Tanken min er at kanskje det er lettere å lykkes i sommer igjen? Mange rare tanker, skulle vært mulig å skru av prøvetenkingen altså[emoji28]

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har menssmerter og vondt i korsryggen i dag[emoji849] tror kroppen lurer meg[emoji23] 5/6 dpo her og alt for tidlig å kjenne noe[emoji23][emoji23][emoji85]

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har menssmerter og vondt i korsryggen i dag[emoji849] tror kroppen lurer meg[emoji23] 5/6 dpo her og alt for tidlig å kjenne noe[emoji23][emoji23][emoji85]

Så spennende da! :D Når skal du teste? Jeg har selv en del symptomer som nok likner på på at EL er rundt hjørnet.

Så spennende da! :D Når skal du teste? Jeg har selv en del symptomer som nok likner på på at EL er rundt hjørnet.

Jeg tar første test fredags morgen om jeg ikke begynner å spotte før den tid[emoji106] føler mensen skal komme hvert sekund nå, så har mine tvil om at det klaffa denne gang [emoji53]

Skal hente testene mine i dag, og gjett om jeg skal brenne av en i dag bare fordi testetrangen er der[emoji23][emoji23][emoji85] herregud eier ingen selvkontroll under prøving [emoji849]

Helt utrolig hvor sliten man blir psykisk av å prøve uten å få det til :(
Håper det de sier er sant. At når du først er gravid, så glemmer man alt dette.

Å se på fødeavdelingen. Utrolig koselig men likevel psykisk tortur..
det å se på andre få til den største drømmen. Er glad på deres vegne altså, men er sååå klar på å klare det selv [emoji39][emoji39][emoji39]

Back
Topp