Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, skulle teste AMH. Og så har legene på sykehuset analysert prøven for noe helt annet. Forvekslet noen bokstaver. Så nå måtte jeg ta den på nytt og vente enda to uker. Kjedelig...
Blir 30 i år[emoji4] men føler meg ikke slik da[emoji12] har to barn fra
Jeg fyller også 30 i år å føler det blir fint å få en baby nå selvom å bli ung mamma er aldri noe jeg angret på. Men som sagt så vet jeg mer hva jeg får til med både graviditet, amming å det som hører med
Ja jeg var klar tidlig da, min mann også[emoji12] og nå er vi klare for en til til tross for at siste mann hadde kolikk[emoji23][emoji85] jaja fort glemt som de sier [emoji12] i dag så kjenner jeg fiskelukt overalt i butikken og ute, og håper jeg ikke innbiller meg dette , men dette var mine første tegn i begge tidligere svangerskap[emoji85] håper det sitter en spire inni der nå[emoji122]
Ja jeg var klar tidlig da, min mann også[emoji12] og nå er vi klare for en til til tross for at siste mann hadde kolikk[emoji23][emoji85] jaja fort glemt som de sier [emoji12] i dag så kjenner jeg fiskelukt overalt i butikken og ute, og håper jeg ikke innbiller meg dette , men dette var mine første tegn i begge tidligere svangerskap[emoji85] håper det sitter en spire inni der nå[emoji122]
Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har menssmerter og vondt i korsryggen i dag[emoji849] tror kroppen lurer meg[emoji23] 5/6 dpo her og alt for tidlig å kjenne noe[emoji23][emoji23][emoji85]
Så spennende da! Når skal du teste? Jeg har selv en del symptomer som nok likner på på at EL er rundt hjørnet.
Jeg tar første test fredags morgen om jeg ikke begynner å spotte før den tid[emoji106] føler mensen skal komme hvert sekund nå, så har mine tvil om at det klaffa denne gang [emoji53]
Spennende da! Håper ikke mensen kommer da. Kjenner jeg er veldig utålmodig om dagen
Håper detHelt utrolig hvor sliten man blir psykisk av å prøve uten å få det til
Håper det de sier er sant. At når du først er gravid, så glemmer man alt dette.
Skal hente testene mine i dag, og gjett om jeg skal brenne av en i dag bare fordi testetrangen er der[emoji23][emoji23][emoji85] herregud eier ingen selvkontroll under prøving [emoji849]
Helt utrolig hvor sliten man blir psykisk av å prøve uten å få det til
Håper det de sier er sant. At når du først er gravid, så glemmer man alt dette.
Haha, her lå jeg med pute under rompa inatt man blir litt smårar av dette her. Men heldigvis er samboeren min like rar
Vet ikke hvor lenge dere har prøvd, men sender en styrkeklem til deg håper spiren sitter hos oss alle nå