Skravletråd for oss prøvere!

Han tenker at han ikke vil ha desemberbarn pga da er de født senest i klassen og det er uansett så mye som skjer i jula. Han tenker lite på hvor god de blir i fotball eller ikke ;)
Og ja, vi vet barnet kan komme før uansett, men vi planlegger det sånn denne gangen. Hadde gledet meg til en PP nå, men vi støtter hverandre så da blir det neste periode =)

1 dpo forøvrig her, så bare å vente litt over 1 uke før jeg skal brenne av første teSt[emoji23] testetøs ja[emoji849][emoji85]
Samme her. Har 60+ tester i skapet som skriker etter å bli brukt[emoji85] Begynner testingen om 5 dager. Testet positivt 6 dpo før, men er jo forskjellig fra svangerskap til svangerskap[emoji4]

Fikk denne i morges. Er det sant? :nailbiting:

Vedlegg

• 88D3D428-CD57-40CD-AF91-39AAB6C985C6.jpeg
    88D3D428-CD57-40CD-AF91-39AAB6C985C6.jpeg
    156,2 KB · Visninger: 94
Jeg vet jeg produserer HCG sent. Fikk positive tester sent med begge mine tidligere.
Alt er jo relativt[emoji4] Godt mulig jeg først tester positivt senere enn jeg har gjort før. Er så testetøs og synes det er gøy å teste[emoji85] Sent som etter IKM?

jeg blir sprø av dpo land. Det er værste tiden i prøvingen... kjenner på alt av mulige symptomer, som sikkert atter en gang bare er pms.. får lyst å skrike av frustrasjon... Kan ikke den testen bare bli positiv??? :p er vel flere som kjenner seg igjen?

Alt er jo relativt[emoji4] Godt mulig jeg først tester positivt senere enn jeg har gjort før. Er så testetøs og synes det er gøy å teste[emoji85] Sent som etter IKM?

Med første fikk jeg svak svak test på ikm og ikke skikkelig positiv før noen dager etter ikm. Med andre fikk jeg svak svak strek dagen før ikm og strekere på ikm. Men tok digital 1 uke etter forventet mens med andre man for trodde ikke på disse svake strekene[emoji23] fikk da opp gravid 1-2. Men var lenger på vei enn som så[emoji12] det fant vi ut på el da termindato ble endret

jeg blir sprø av dpo land. Det er værste tiden i prøvingen... kjenner på alt av mulige symptomer, som sikkert atter en gang bare er pms.. får lyst å skrike av frustrasjon... Kan ikke den testen bare bli positiv??? :p er vel flere som kjenner seg igjen?

Eh ja 2 dpo og super rastløs [emoji23][emoji23] prøver å ikke tenke på det for kan ikke teste før sent søndagskveld tidligst[emoji12]

Med første fikk jeg svak svak test på ikm og ikke skikkelig positiv før noen dager etter ikm. Med andre fikk jeg svak svak strek dagen før ikm og strekere på ikm. Men tok digital 1 uke etter forventet mens med andre man for trodde ikke på disse svake strekene[emoji23] fikk da opp gravid 1-2. Men var lenger på vei enn som så[emoji12] det fant vi ut på el da termindato ble endret
Rart for forskjellige kroppene våre er[emoji4] Med førstemann aner jeg ikke, for ble gravid på p-sprøyta. Testet først i uke 6. Nr 2 testet jeg først ved ikm. Testet tidlig som 6 dpo etter det, men mistet i SA og testet positivt 6 dpo med tredjemann også. Vil bare at den neste uken skal gå fort[emoji3] [emoji85] hvilken pp er dere i? Dette er første her. Så skal nok mye til for å ha truffet blink. Fylte 33 år idag, så ikke akkurat ei ungfole lenger[emoji5]

Rart for forskjellige kroppene våre er[emoji4] Med førstemann aner jeg ikke, for ble gravid på p-sprøyta. Testet først i uke 6. Nr 2 testet jeg først ved ikm. Testet tidlig som 6 dpo etter det, men mistet i SA og testet positivt 6 dpo med tredjemann også. Vil bare at den neste uken skal gå fort[emoji3] [emoji85] hvilken pp er dere i? Dette er første her. Så skal nok mye til for å ha truffet blink. Fylte 33 år idag, så ikke akkurat ei ungfole lenger[emoji5]

Første pp her. Begge mine to andre satt på pp1 og pp2. Så utålmodig sjel her[emoji12][emoji23] er 29 blir 30 i år. Men denne gang gleder jeg meg masse til å gå gravid det gjor e ikke de andre gangene [emoji23]

Gratulere med dagen [emoji4]
Pp1 etter MA, pp6 totalt. Håper og tror EL har vært nå, så kan uken gå fort!

Hei dere! Er ny her inne. Eller, jeg var her inne for snart 10 år siden, da ble jeg mamma for første gang til en hærlig liten gutt som nå er blitt stor å forhåpentligvis snart blir storebror ❤
Dette blir min samboers første barn, og jeg føler det blir litt som å starte på nytt.
Dette er vår første prøveperiode, og krysser fingrer for at dette skal gå bra

Hei dere! Er ny her inne. Eller, jeg var her inne for snart 10 år siden, da ble jeg mamma for første gang til en hærlig liten gutt som nå er blitt stor å forhåpentligvis snart blir storebror [emoji173]
Dette blir min samboers første barn, og jeg føler det blir litt som å starte på nytt.
Dette er vår første prøveperiode, og krysser fingrer for at dette skal gå bra
Håper du slipper å være her inne så veldig lenge [emoji4]

Første pp her. Begge mine to andre satt på pp1 og pp2. Så utålmodig sjel her[emoji12][emoji23] er 29 blir 30 i år. Men denne gang gleder jeg meg masse til å gå gravid det gjor e ikke de andre gangene [emoji23]
Weee, spennende å se om denne sitter på første forsøk hos dere denne gangenogså[emoji106] [emoji16] Brukkte 2 pp på forrige. Så er spe t på hvor lenge vi bruker denne gang, håper det går fort[emoji173] Er utålmodig selv og, skulle helst vært gravid igår[emoji11]

Back
Topp