Ja,selv om det "bare" var kjemisk,så var det alikevel ett tap... Ikke på langt nær så vondt som de som mister sent men alikevel... unner ingen det !Håper virkelig du slipper å gå igjennom det igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,selv om det "bare" var kjemisk,så var det alikevel ett tap... Ikke på langt nær så vondt som de som mister sent men alikevel... unner ingen det !Håper virkelig du slipper å gå igjennom det igjen!
Slik er det, jeg også følte det, men denne gangen stemte det daAsså hvorfor er det slik at man føler man er gravid hele tiden under prøving?[emoji23][emoji85] jeg kan virkelig ikke legge ifra meg at brystene mine er litt endret om dagen[emoji12][emoji23]
Slik er det, jeg også følte det, men denne gangen stemte det da
Det håper jeg også at det gjør,krysser fingrene for dereJa jeg har to blenda hvite tester som påstår noe annet, så må vel bare smøre meg med tålmodighet [emoji23] Håper bare det klaffer snart for oss[emoji4]
Det håper jeg også at det gjør,krysser fingrene for dere
Ja,har fått strekHar du teSta noe mer?
Ja,selv om det "bare" var kjemisk,så var det alikevel ett tap... Ikke på langt nær så vondt som de som mister sent men alikevel... unner ingen det !
Det håper jeg også at du slipperHåper jeg slipper å oppleve det
Det håper jeg også at du slipper
Fikk første svaaaake streken igår,og samme svake strek idag.. etter det jeg har googlet meg frem til (hehe) så tar det 2-3 dager før stigningen er et faktum,og streken blir sterkere... ble redd idag når streken ikke var sterkere eller kom raskere men etter det jeg har forstått så er det normalt og jeg kan teste litt nærmere IKM og se om den er sterkere da..Har du hatt stigning de siste dagene? Mer i dag enn i går?
Fikk første svaaaake streken igår,og samme svake strek idag.. etter det jeg har googlet meg frem til (hehe) så tar det 2-3 dager før stigningen er et faktum,og streken blir sterkere... ble redd idag når streken ikke var sterkere eller kom raskere men etter det jeg har forstått så er det normalt og jeg kan teste litt nærmere IKM og se om den er sterkere da..
TirsdagDet er sant Lenge til IKM?
Tirsdag
Så jeg får bare ha is i magen å være glad for streken i det minste er der..
Ja,har fått strek
Jaa håper detJa Da er den het sikkert fin og sterk på tirsdag
Jaa, håper jeg også !!Så kjekt [emoji1][emoji1] håper den sitter godt fast denne gang[emoji177][emoji177][emoji8]
Det er faktisk SYKT VONDT om man er en av de som kjenner EL godt. Føler med deg! Gjør vondt å sette seg ned,Tilogmed å bæsje å tisse gjør vondt ! Haha ! Krysser for at svømmerene tar seg en siesta inni derNå håper jeg at jeg ikke går glipp av el denne gang! La inn aksjer i går, men reiser vekk i dag[emoji53] satser på svømmerne koser seg og venter på egget [emoji23][emoji23][emoji1][emoji106] hatt skikkelige tak i dag så nå er den rett rundt hjørnet. Og blæ nå husker jeg hvorfor jeg unngikk å ha vanlig syklus [emoji23][emoji85] så himla vondt med el [emoji30]
Det er faktisk SYKT VONDT om man er en av de som kjenner EL godt. Føler med deg! Gjør vondt å sette seg ned,Tilogmed å bæsje å tisse gjør vondt ! Haha ! Krysser for at svømmerene tar seg en siesta inni der