Skravletråd for oss prøvere!

Ja til og med vondt å hoppe i høyet i går, men må gi jernet når el er her[emoji23][emoji85] her vet jeg at mine tidligere el’er kommer like fort som den forsvinner. Men har lagt inn aksjer to dager på rad og vil tro det skal holde om egget slapp i natt eller slipper i dag[emoji106] håpe håpe!!!
Det skal holde i bøtter og spann :D lykke til :D

Er det flere av dere som har endret på kostholdet for å øke sjansene for å bli gravide?

Er det flere av dere som har endret på kostholdet for å øke sjansene for å bli gravide?
Jeg har ikke gjort det, men kunne tenke meg å gå bed noen kg (ca 5-8). Jeg er ikke overvektig, men føler meg ikke bra i den kroppen jeg har. Har sett på mange forskjellige tips til sunn mat for å gå bed i celt, men jeg sliter med å starte, da det er så lite mat jeg liker av det heg finner. Tar gjerne imot tips!

Jeg har ikke gjort det, men kunne tenke meg å gå bed noen kg (ca 5-8). Jeg er ikke overvektig, men føler meg ikke bra i den kroppen jeg har. Har sett på mange forskjellige tips til sunn mat for å gå bed i celt, men jeg sliter med å starte, da det er så lite mat jeg liker av det heg finner. Tar gjerne imot tips!

Jeg er på lavkarbo. Fikk høre ar det var det beste når man sliter med å få barn

Har hørt det selv, men har ikke testet det ut. Da må jeg få med mannen, ellers blir det veldig vanskelig for meg!

Mannen min er ikke lavkarbo, så jeg spiser det jeg skal og vi spiser det samme til middag. Eneste er at han også spiser med ris og saus ;)

Tror ikke jeg hadde klart å holde meg unna om han spiste det. Jeg er en svak sjel når det kommer til mat :smiley-ashamed008

Det var jeg også. Jeg fikk beskjed av GU at det var lavkarbo og gå ned i vekt eller IVF. Ønsket mitt etter baby er så sterkt at det dytter junkbehovet milevis vekk

Her blir det ivf (evt icsi) uansett. Skal på forsamtale til tirsdag :)

Spennende da :D Håper det går fort :) Er litt av en påkjennelse den prosessen har jeg hørt.

Veldig spennende! Både gruer og gleder meg, og håper at det ikke tar mange år før det går! :)

Får håpe det går fort ja [emoji173]️

Vi prøvde forrige mnd, men gikk glipp av EL. Nå gledet jeg meg til denne prøveperioden, men mannen vil vente til neste mnd i tilfelle vi blir gravide nå og får desemberbarn...

Hvorfor vil han ikke ha desemberbarn??

Statistisk sett gjør de det dårligere på skole og i idrett. De er jo bare fem når de starter, og yngst i klassen. I tillegg kommer barnehageplassproblematikken. Mannen min er desemberbarn selv, og han er også skeptisk til desemberbarn. Men vi skal prøve likevel. Det er ikke sikker vi blir gravid, og vi har ikke lyst til å hoppe over flere prøveperioder. Det er jo ikke gitt at janurbarnet holder seg inne helt til januar.

Statistisk sett gjør de det dårligere på skole og i idrett. De er jo bare fem når de starter, og yngst i klassen. I tillegg kommer barnehageplassproblematikken. Mannen min er desemberbarn selv, og han er også skeptisk til desemberbarn. Men vi skal prøve likevel. Det er ikke sikker vi blir gravid, og vi har ikke lyst til å hoppe over flere prøveperioder. Det er jo ikke gitt at janurbarnet holder seg inne helt til januar.

Alt pleier som regel og ordne seg og gå seg Til da[emoji4] hadd ikke krav på bhg plass med noen av barna mine men fikk allikevel plass når vi trengte det. Men nå har jeg mulighet å jobbe bare kveld en periode om bhg plass blir ett problem. Men at de gjør det dårlig på skolen og i idrett bare fordi de er desember barn, den blir for tvilsom for meg asså[emoji23][emoji85]

Alt pleier som regel og ordne seg og gå seg Til da[emoji4] hadd ikke krav på bhg plass med noen av barna mine men fikk allikevel plass når vi trengte det. Men nå har jeg mulighet å jobbe bare kveld en periode om bhg plass blir ett problem. Men at de gjør det dårlig på skolen og i idrett bare fordi de er desember barn, den blir for tvilsom for meg asså[emoji23][emoji85]
Jeg har desember barn. Og han er blant toppen på de idrettene han er med på. Heller på at det er genetisk framfor desember som er avgjørende :p på skolen sliter han med at han er aktiv. Men han var en av de første til å lese flytende og er flink generelt faglig. Så ser ingen sammenheng der heller. :)

Jeg har desember barn. Og han er blant toppen på de idrettene han er med på. Heller på at det er genetisk framfor desember som er avgjørende :p på skolen sliter han med at han er aktiv. Men han var en av de første til å lese flytende og er flink generelt faglig. Så ser ingen sammenheng der heller. :)

Nettopp [emoji28][emoji23][emoji85] Å her er både ett desember barn og alle andre månedene fremtidige barn velkomne [emoji12][emoji1365]

Statistisk sett lykkes barn født tidligere på året bedre - blant annet sa landslagstrener for fotball gutter19 i går at 10 av hans 18 spillere allerede har hatt bursdag i år - og i fotballen er de bevisste på dette med fødselsdato.

Jeg sa statistisk sett, ikke unntaksfritt. Så klart finnes det barn født i desember som også er gode i idrett eller på skolen. Men det er forsket på at desemberbarn har det litt tøffere, og da er det godt med gode gener og foreldre som følger opp barna sine :)

Back
Topp