Skravletråd for oss prøvere!

Gratulere med dagen [emoji4]
Pp1 etter MA, pp6 totalt. Håper og tror EL har vært nå, så kan uken gå fort!
Tusen takk[emoji173] Uff, så vondt å høre dere går vært gjennom en MA[emoji22] Håper på spire denne pp[emoji8]

Er det noen av dere som har hatt noen erfaring med å få plutselig veldig vondt i korsryggen etter å ha slutta på p-pilla? Jeg sluttet rundt 20 februar, og har i dag fått smerter i ryggen og har stikkinger i magen. Litt verre enn menssmerter jeg kan ha. Kan ikke huske dette fra sist jeg slutta på pilla

Weee, spennende å se om denne sitter på første forsøk hos dere denne gangenogså[emoji106] [emoji16] Brukkte 2 pp på forrige. Så er spe t på hvor lenge vi bruker denne gang, håper det går fort[emoji173] Er utålmodig selv og, skulle helst vært gravid igår[emoji11]

Ja håper det klaffer fort for dere også[emoji4][emoji4][emoji1]

Er det noen av dere som har hatt noen erfaring med å få plutselig veldig vondt i korsryggen etter å ha slutta på p-pilla? Jeg sluttet rundt 20 februar, og har i dag fått smerter i ryggen og har stikkinger i magen. Litt verre enn menssmerter jeg kan ha. Kan ikke huske dette fra sist jeg slutta på pilla

Jeg hadde flust av symptomer etter prevansjonsslutt. Vondt i korsryggen hadde jeg i flere daga. Roet seg etter 3 uker[emoji106]

Vondt å gå i gjennom ja, håper ingen her inne må få gjennom det.
Å håper virkelig at det kun blir denne ene pp'n.
Hvor langt var du på vei? Kan ikke tenke meg hvor vondt det må ha vært[emoji26] Lei meg for at dere måtte gå gjennom noe sånt. Håper spiren sitter denne mnd[emoji173] Sender deg en stor klem

Takk for svar! Da kan jeg bare roe ned litt å tenke at det går over. Jeg skal til gynekolog på vanlig rutinesjekk senere i mnd, så kjenner det skal bli godt å få snakket med han :)

Ja tok 3 uker så roet alt seg ned her. Nå har jeg hatt første el etter prevensjonsslutt men usikker på om den kom ett par dager før forrige fredag.

Hvor langt var du på vei? Kan ikke tenke meg hvor vondt det må ha vært[emoji26] Lei meg for at dere måtte gå gjennom noe sånt. Håper spiren sitter denne mnd[emoji173] Sender deg en stor klem
Var 10+5 når det ble oppdaget, men hjerte hadde sluttet å slå 8+3, kun 3 dager etter den første ultralyden jeg hadde.
[emoji173]

Var 10+5 når det ble oppdaget, men hjerte hadde sluttet å slå 8+3, kun 3 dager etter den første ultralyden jeg hadde.
[emoji173]
Stakkars, får helt vondt av deg[emoji22] Nesten 12 uker på vei. Det må ha vært en tøff beskjed å få og noe vi alle frykter som gravide. Får du ekstra oppfølging i neste svangerskap?

Stakkars, får helt vondt av deg[emoji22] Nesten 12 uker på vei. Det må ha vært en tøff beskjed å få og noe vi alle frykter som gravide. Får du ekstra oppfølging i neste svangerskap?
Hadde en slik rar følelse på at noe var galt, klarte ikke helt å glede meg skikkelig, så var forberedt på beskjeden, selv om den var tøff å få.
Har ikke snakket med legen min etter at det var oppdaget, men regner med at jeg får Det, for har en super flink lege som faktisk hører etter å bryr seg.
De på sykehuset sa bare at viss jeg mister 3 ganger til så blir det utredning..

Høres bra ut :) følger du el på kalender eller tester du? Har noen dager igjen til el, så er spent på om jeg merker den kommer.

Jeg har syke el smerter og får alltid el slim når jeg var el. Men syklusen min er ustabil enda. Så håper el var Torsdag eller fredag forrige uke[emoji106] el slimet mitt kommer alltid etter el hos meg. Å det var helt klart el slim det jeg hadde på fredag iallfall[emoji23][emoji85]

Jeg har syke el smerter og får alltid el slim når jeg var el. Men syklusen min er ustabil enda. Så håper el var Torsdag eller fredag forrige uke[emoji106] el slimet mitt kommer alltid etter el hos meg. Å det var helt klart el slim det jeg hadde på fredag iallfall[emoji23][emoji85]

Ut i fra kalenderen skal jeg ha el nå til helga. Så får se da. Sønnen min satt på første forsøk, men da var jeg også 10 år yngre:p men krysse fingrene for oss ;)

Ah, skulle teste AMH. Og så har legene på sykehuset analysert prøven for noe helt annet. Forvekslet noen bokstaver. Så nå måtte jeg ta den på nytt og vente enda to uker. Kjedelig...

Back
Topp