Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med testingaFikk DEN pakka i posten i går [emoji23] 60 eggløsningstester og 40 g-tester! Er på CD7 i dag og inne i pp6! Så nå får det stå til! Første syklus jeg skal bruke EL tester [emoji4]
Fikk DEN pakka i posten i går [emoji23] 60 eggløsningstester og 40 g-tester! Er på CD7 i dag og inne i pp6! Så nå får det stå til! Første syklus jeg skal bruke EL tester [emoji4]
Fikk DEN pakka i posten i går [emoji23] 60 eggløsningstester og 40 g-tester! Er på CD7 i dag og inne i pp6! Så nå får det stå til! Første syklus jeg skal bruke EL tester [emoji4]
Må man ta EL-tester på samme tidspunkt? Den perioden jeg skal teste kan jeg teste ettermiddag til samme tid hver dag, bortsett fra den dagen jeg tror jeg har EL. Da er jeg ute av hus fra 12-22:30! Kan jeg teste før jeg drar? Har hørt at ettermiddag er best, så kanskje det blir for tidlig?
Haha whaaaat ?? Hvor mye måtte du ut med for det ???Fikk DEN pakka i posten i går [emoji23] 60 eggløsningstester og 40 g-tester! Er på CD7 i dag og inne i pp6! Så nå får det stå til! Første syklus jeg skal bruke EL tester [emoji4]
Jeg hr bare fått en positiv el-test, og det var på morgenurinMå man ta EL-tester på samme tidspunkt? Den perioden jeg skal teste kan jeg teste ettermiddag til samme tid hver dag, bortsett fra den dagen jeg tror jeg har EL. Da er jeg ute av hus fra 12-22:30! Kan jeg teste før jeg drar? Har hørt at ettermiddag er best, så kanskje det blir for tidlig?
Fikk en slik pakke i forje uke [emoji4]50 el tester, og 60 g.tester [emoji14]totalt pp5 her [emoji14]Fikk DEN pakka i posten i går [emoji23] 60 eggløsningstester og 40 g-tester! Er på CD7 i dag og inne i pp6! Så nå får det stå til! Første syklus jeg skal bruke EL tester [emoji4]
Hvorfor kan dere ikke prøve pga det..?Bonussønnen på 19 og kjæresten har flyttet inn i anekset vårt som er gjort om til leilighet, men uten vann til sommeren kommer. Så blir vell ikke aktiv prøving fram til da. Men skikkelig koselig at de har flyttet hit, ungene elsker å dra på besøk til de [emoji4]
De kommer inn for å bruke dusj og do, og div andre greier. De har og egen nøkkel. [emoji14] og vårs felles eldste sover kun i vårs seng. [emoji52]Hvorfor kan dere ikke prøve pga det..?
Det eneste hinderet jeg ser er barnet deres som sover i sengen deres..De kommer inn for å bruke dusj og do, og div andre greier. De har og egen nøkkel. [emoji14] og vårs felles eldste sover kun i vårs seng. [emoji52]
Det er sikkert ikke noe hindring at de avogtil er innom huset, men føles som en liten hindring.Det eneste hinderet jeg ser er barnet deres som sover i sengen deres..
Da må dere mane frem lysten,den er litt som søvn...søvn avler søvn osvDet er sikkert ikke noe hindring at de avogtil er innom huset, men føles som en liten hindring.
Har ikke brukt senga til annet enn soving på 4 år [emoji23]men heldigvis har vi flere senger, bare det og finne tid og lyst, (ingen lyst nå)
Jo, det vet jeg [emoji14] men tror ikke jeg er helt ferdig med blødninger etter MA, kommer enda brun utflod.Da må dere mane frem lysten,den er litt som søvn...søvn avler søvn osv
Ja best å vente da.. håper du snart kommer i gjenge igjenJo, det vet jeg [emoji14] men tror ikke jeg er helt ferdig med blødninger etter MA, kommer enda brun utflod.
Hvordan går det med deg sånn egentlig? Du er jo en som alltid har vært på babyverden så lenge jeg har vært herSiden den forrige ble stengt pga noe feil så starter jeg en ny
fra appen
Tror jeg kommer til å være her inne en stund til.. føler ikke jeg er noe annet enn en prøver enda,selv om testen har fått strek...svaaaaaaaaaaaak strek..
Er så redd for at det ikke skal gå bra... Så jeg vil ikke slippe jubelen løs helt enda..
Gjorde det forrige gang og da slo det meg i trynet når jeg mistet...