Skravletråd for oss prøvere!

Heihei alle sammen! :happy:
Noen her som har vært gravid uten utslag på hjemmetester?
Føler meg liksom gravid, er snart 20 dager over Ikm, men de hjemmetestene jeg har tatt er negative..
Skal også sies at jeg tok ut pstav i mars, fikk tr i april, begynte på p-pille, men sluttet igjen før brettet var over (er laktoseintolerant og det var laktose i pillene). Så er veldig usikker på hva som skjer? Har hatt ømme bryster en stund, og er kvalm og svimmel støtt..
Håper noen kan hjelpe, er skikkelig usikker her :confused004

P-piller og sånt kan tulle med systemet slik. Jeg hadde gravidsymptomer frem til første mens etter p-pillene.. :/

Hm når arbeidsuhellet ble på søndag,
Da gubben rope, tror jeg fikk med alt
Hm

Føler jeg har ventet på tante rød nå et halvt år... Blæh

Hvor lang tid tar det å få hjem gtester og el-tester kjøpt på nett? Vurderer bt, men hvor lang tid tar det?

Ikm i dag men positiv test.. :D Er det noen tråder for en med masse spm:p ? Kjente at alt av tanker og spm surrer rundt i hodet og aner ikke hvem eller hvor jeg skal starte å spørre :) når skal man f eks starte på gravid vitaminer? Tatt folat i 3 månder

Ikm i dag men positiv test.. :D Er det noen tråder for en med masse spm:p ? Kjente at alt av tanker og spm surrer rundt i hodet og aner ikke hvem eller hvor jeg skal starte å spørre :) når skal man f eks starte på gravid vitaminer? Tatt folat i 3 månder

Du kunne godt startet med en gang du prøver, så er bare å starte nå :)
Bare pass på at du ikke får i deg for mye av de fettløselige vitaminene. Spesielt A er skummelt. Den skal du ikke ha FOR lite av, men heller ikke FOR mye.. :)
Du kan lage din egen tråd enten her eller på svangerskap/fødsel, eller på din termingruppe f.eks :)
Ellers så kan du gjerne sende pm og. Lenge siden sist jeg gikk gravid, men.. Om du bare ønsker ha noen å lufte tanker og sånt til :p

God kveld :)

Back
Topp