Det sier mannen og men jeg vett ikke helt om jeg tørIsj. Puss det ned og mal? Går det an..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sier mannen og men jeg vett ikke helt om jeg tørIsj. Puss det ned og mal? Går det an..?
Det sier mannen og men jeg vett ikke helt om jeg tør
Hehe det er sant får avvente litt å se hva jeg gjør akuratt nå orker jeg ikke å tenke på d, blir bare sintVel. Om du likevel synes det er kaste-stygt... why not? Kan ikke gjøre det verre
Lenge til hun er ventet i hus?
2-3 dager ca! Føles ganske surrealistisk at tida snart er her
Neiii Men de neste 13-15 dagene kommer jo til å gå såå sakte! Hhahah. For ikke å snakke om dagene deretter!Ååh, ikke lenge nå da
Neiii Men de neste 13-15 dagene kommer jo til å gå såå sakte! Hhahah. For ikke å snakke om dagene deretter!
Hvordan gikk det?Gikk fint Litt sårt bare. Får håpe det blir bedre til i morgen... Hvis ikke får jeg bare..få noen til å hjelpe meg å sprøyte corsodylgel på jobb på torsdag eller så..
Hvordan gikk det?
Jeg sitter å venter på at hu skal komme slik at prøvingen endelig kan starte Ventet mange måneder på dette nååå
Shit. Jeg og mannen rydder vekk alt fra terassen i kveld, for vi skal vaske og beise terassen i morgen og fredag. Så har vi et sammensurra teppe som står på terassen (skulle kastes). Så flytter han på den og det kommer ut masse humler fra teppet, så han slepper det rett i bakken. Da har humlene lagd seg ett bol inni teppet. Så her har det vært kaos på terassen i kveld Måtte bare fortelle, hysterisk morsom å se på stakkars mannen som måtte få dette greiene bort fra terassen stakkars
Hjelp! Hehe, høres nesten som noe fra en komifilm syns han var tøff!Shit. Jeg og mannen rydder vekk alt fra terassen i kveld, for vi skal vaske og beise terassen i morgen og fredag. Så har vi et sammensurra teppe som står på terassen (skulle kastes). Så flytter han på den og det kommer ut masse humler fra teppet, så han slepper det rett i bakken. Da har humlene lagd seg ett bol inni teppet. Så her har det vært kaos på terassen i kveld Måtte bare fortelle, hysterisk morsom å se på stakkars mannen som måtte få dette greiene bort fra terassen stakkars
Tusen takk Masse lykke til du også!Masse lykke til! Håper det flytter inn en liten mageboer hos deg veldig snart