Skravletråd for oss prøvere!

Noen som har gavetips til min 21-år gamle bror? :p

Satt i møte på jobben i dag og plutselig begynner det å stikke skikkelig i puppene! :O så jeg måtte sitte å la vær å ta meg på puppene for å finne ut hva eeer dette her?!
Skikkelig flaut! Det gikk over igjen, så det er sikkert hormoner i ulage. Denne kroppen altså! :p

Shit. Jeg og mannen rydder vekk alt fra terassen i kveld, for vi skal vaske og beise terassen i morgen og fredag. Så har vi et sammensurra teppe som står på terassen (skulle kastes). Så flytter han på den og det kommer ut masse humler fra teppet, så han slepper det rett i bakken. Da har humlene lagd seg ett bol inni teppet. Så her har det vært kaos på terassen i kveld :P Måtte bare fortelle, hysterisk morsom å se på stakkars mannen som måtte få dette greiene bort fra terassen stakkars :P

Shit. Jeg og mannen rydder vekk alt fra terassen i kveld, for vi skal vaske og beise terassen i morgen og fredag. Så har vi et sammensurra teppe som står på terassen (skulle kastes). Så flytter han på den og det kommer ut masse humler fra teppet, så han slepper det rett i bakken. Da har humlene lagd seg ett bol inni teppet. Så her har det vært kaos på terassen i kveld :p Måtte bare fortelle, hysterisk morsom å se på stakkars mannen som måtte få dette greiene bort fra terassen stakkars :p

Haha, stakkars! :p De er så kjappe med å lage seg bol - overalt! Lykke til med vask og beis :)

Shit. Jeg og mannen rydder vekk alt fra terassen i kveld, for vi skal vaske og beise terassen i morgen og fredag. Så har vi et sammensurra teppe som står på terassen (skulle kastes). Så flytter han på den og det kommer ut masse humler fra teppet, så han slepper det rett i bakken. Da har humlene lagd seg ett bol inni teppet. Så her har det vært kaos på terassen i kveld :P Måtte bare fortelle, hysterisk morsom å se på stakkars mannen som måtte få dette greiene bort fra terassen stakkars :P
Hjelp! Hehe, høres nesten som noe fra en komifilm :) syns han var tøff! :D

Noen tips?
Vi har 2 års bryllupsdag i slutten av mnd og skal avsted denne dagen på en avtale. Jeg er veldig usikker på om mannen husker denne dagen (håper så inderlig det) men er redd han har glemt det siden han aldri nevner noe om det når jeg snakker om avtalen vi har denne datoen. Noen som har noen tips om hva vi kan gjør eller hva jeg kan gi til han når vi er avsted? Tenker på en god middag ute :) regner med jenta på 1,5 også er med oss hele denne dagen ;)

God helg :)

Heihei alle sammen! :happy:
Noen her som har vært gravid uten utslag på hjemmetester?
Føler meg liksom gravid, er snart 20 dager over Ikm, men de hjemmetestene jeg har tatt er negative..
Skal også sies at jeg tok ut pstav i mars, fikk tr i april, begynte på p-pille, men sluttet igjen før brettet var over (er laktoseintolerant og det var laktose i pillene). Så er veldig usikker på hva som skjer? Har hatt ømme bryster en stund, og er kvalm og svimmel støtt..
Håper noen kan hjelpe, er skikkelig usikker her :confused004

Back
Topp