Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Takk klarte legging i dag og uten amming så begynner å få troen på at det går bra videre ogKrysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk klarte legging i dag og uten amming så begynner å få troen på at det går bra videre ogKrysser fingrene!
Takk klarte legging i dag og uten amming så begynner å få troen på at det går bra videre og
Håper det litt protester er detDet er et steg fremover i alle fall!
Blir sikkert bra
Håper det litt protester er det
Jeg la meg på gulvet og lastet som jeg sov xD hahaForståelig det da
Jeg la meg på gulvet og lastet som jeg sov xD haha
Men da la han seg i sengen og fant roenHaha. Sånn kan det gå.
neutral tøymykner
... hva skjedde der da? Skulle til Eliz92Godt det ♡ sover han nå da?
Hehe han sover. Har våknet en gang og sover igjen men nå sover straks jeg... hva skjedde der da? Skulle til Eliz92
Hehe han sover. Har våknet en gang og sover igjen men nå sover straks jeg
Tja delvis skal opp tidlig. Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Naboen jobber og banker ute..Pleier skje slik i blant. At jeg quoter noe, men får opp noe fra noen helt andre...
Trøtt nå??
Tja delvis skal opp tidlig. Nå kjenner jeg at jeg blir provosert. Naboen jobber og banker ute..
Huff så mye snorkinghaha. Jeg og egentlig.. men vil slappe av litt med serier enda litt til. Samboer har drukket vin i kveld, så han slokna sekundet han la seg ned i senga han.
Vet du.. Det er nesten verre enn banking. Han snorker sjukt.
.. litt dårlig å jobbe ute med bråk nå.. egentlig..
Huff så mye snorking
Vi hR naboer som bor over oss os det er de som bråker kl 10 om kveldene.. Begyn er å føles normalt... De er ikke gode naboer..
Tror ikke det likheter?Haha... sett videoen om "upstairs neighboors"?
Tror ikke det likheter?
så kort?Youtube-video. Finner den om du søker på "upstairs neighbors"
Er noen minutter lang bare..
Ik
så kort?
Haha