Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Aldri bodd under eller over noen, men antar at det føles litt sånnHaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri bodd under eller over noen, men antar at det føles litt sånnHaha
Noen ganger løping over gulvet xDAldri bodd under eller over noen, men antar at det føles litt sånn
God morgen
Jeg og for din del her er det motsatte problemetDa har tr pakket sakene og reist for denne gang, nå håper jeg det er leeeeeenge til jeg ser hun igjen
Jeg sitter å venter på at hu skal komme slik at prøvingen endelig kan starte Ventet mange måneder på dette nåååDa har tr pakket sakene og reist for denne gang, nå håper jeg det er leeeeeenge til jeg ser hun igjen
Heisann
For en grusom irritasjon... Vokset bordet mitt, skulle prøve å se om jeg kunne fjerne småriper i bordet, men nå er bordet fryktelig sjoldete og stygt! Har bare lyst til å kaste det på søppla nå
Lenge til hun er ventet i hus?Jeg sitter å venter på at hu skal komme slik at prøvingen endelig kan starte Ventet mange måneder på dette nååå
Ånei! Det høres vondt ut! Og så må man prøve å manøvrere biten ut, hvordan går det?Hm.. når man gror visdomstann og har vondt - så man klarer ikke la være å tygge med den..
- og deretter setter fast popcorn mellom den og nabotanna!
Det ble helt forferdelig ser ut som bordet er skikkelig gammelt og har flekkevis mistet svartfargen og blitt supermattGod kveld!
Ble det sååå ille? :/ Jeg har et grusomt bord selv.. Hvitmalt Bombay-bord.. Og ikke pent-hvitt. Det er sånn lakk-aktig hvitmaling.. Føler ALT klistrer seg til det!!
Lenge til hun er ventet i hus?
Det ble helt forferdelig ser ut som bordet er skikkelig gammelt og har flekkevis mistet svartfargen og blitt supermatt
Ånei! Det høres vondt ut! Og så må man prøve å manøvrere biten ut, hvordan går det?
Det ble helt forferdelig ser ut som bordet er skikkelig gammelt og har flekkevis mistet svartfargen og blitt supermatt
Vis vedlegget 180071
Dette bordet er det og ser ut som at man ikke kan vokse d, noen jeg gjorde.. Årh blir så sinna
Nei, du kødder? hell i uhell enn så lenge? håper det varer leeengeVel . Popcornbiten var vond i 2 min.. Også ble det bra. Altså.. HELT bra. Den døyvet ned på smerten i tannkjøttet til og med
Nei, du kødder? hell i uhell enn så lenge? håper det varer leeenge