Skravletråd for oss prøvere!

Må egentlig opp skamtidlig for jobb i morgen, men så klarer jeg neimen ikke å lukke bv-appen og legge vekk telefonen :P #måholdemegoppdatert

Heeerreejeemini. Så varmt!!
Og altså. Ikke misforstå. Jeg klager ikke på dagtid-været. Men.. kunne det ikke blitt litt kjølig over kvelden? Kreperer her jeg ligger i senga!!

For en grusom irritasjon... Vokset bordet mitt, skulle prøve å se om jeg kunne fjerne småriper i bordet, men nå er bordet fryktelig sjoldete og stygt! Har bare lyst til å kaste det på søppla nå :( :@

God kveld! :D

For en grusom irritasjon... Vokset bordet mitt, skulle prøve å se om jeg kunne fjerne småriper i bordet, men nå er bordet fryktelig sjoldete og stygt! Har bare lyst til å kaste det på søppla nå :( :@

Ble det sååå ille? :/ Jeg har et grusomt bord selv.. Hvitmalt Bombay-bord.. Og ikke pent-hvitt. Det er sånn lakk-aktig hvitmaling.. Føler ALT klistrer seg til det!!

Jeg sitter å venter på at hu skal komme slik at prøvingen endelig kan starte :p Ventet mange måneder på dette nååå :D
Lenge til hun er ventet i hus? ;)

Hm.. når man gror visdomstann og har vondt - så man klarer ikke la være å tygge med den..
- og deretter setter fast popcorn mellom den og nabotanna! :o

God kveld! :D

Ble det sååå ille? :/ Jeg har et grusomt bord selv.. Hvitmalt Bombay-bord.. Og ikke pent-hvitt. Det er sånn lakk-aktig hvitmaling.. Føler ALT klistrer seg til det!!

Lenge til hun er ventet i hus? ;)
Det ble helt forferdelig :( ser ut som bordet er skikkelig gammelt og har flekkevis mistet svartfargen og blitt supermatt :(

Det ble helt forferdelig :( ser ut som bordet er skikkelig gammelt og har flekkevis mistet svartfargen og blitt supermatt :(
ImageUploadedByBV Forum1464730578.077364.jpg

Dette bordet er det og ser ut som at man ikke kan vokse d, noen jeg gjorde.. Årh blir så sinna :(

Ånei! Det høres vondt ut! Og så må man prøve å manøvrere biten ut, hvordan går det?

Vel . Popcornbiten var vond i 2 min.. Også ble det bra. Altså.. HELT bra. Den døyvet ned på smerten i tannkjøttet til og med :o

Nei, du kødder? :o :D hell i uhell enn så lenge? :D håper det varer leeenge :)

Gikk fint :D Litt sårt bare. Får håpe det blir bedre til i morgen... Hvis ikke får jeg bare..få noen til å hjelpe meg å sprøyte corsodylgel på jobb på torsdag eller så..

Back
Topp