Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
TakkGod kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGod kveld
Seriemaraton i kveld burde egentlig sove, meen enn du?Hva gjør du på?
Hva serie ?Seriemaraton i kveld burde egentlig sove, meen enn du?
Game of thrones og orphan black håper du får sove godt og søte drømmerHva serie ?
Gjør meg klar for sengen jeg
TakkGame of thrones og orphan black håper du får sove godt og søte drømmer
Kos deg med serieneGame of thrones og orphan black håper du får sove godt og søte drømmer
Åneii! Den følelsen når man har sett den nyeste episoden og må vente til den neste kommer!
Det er helt sant! :O Sesongavslutning er sorgen. Må jo se nesten hele sesongen om igjen før den nye kommer!Den er grufull.. Venter på izombie og the walking dead, jeg. Er enda verre når du må vente til høsten igjen!!
Det er helt sant! :O Sesongavslutning er sorgen. Må jo se nesten hele sesongen om igjen før den nye kommer!
Det sleit jeg med i sv skapetPuppene mine KLØR i dag aldri opplevd lignende
Hmm er det et svamgerskapsgewie?Det sleit jeg med i sv skapet
Aner ikkeHmm er det et svamgerskapsgewie?
Vurderer å kjøpe noe prøve greier fordi jeg hadde bittelitt rød utflod og deretter brun i slutten av april. Har enda ikke hatt mensen så tror liksom ikke på noe.. Så våknet jeg bittelitt kvalm i dag og disse puppene som har kødd og vært litt følsomme.. Men er ikke så lenge siden jeg sluttet å amme. Så tror det ikke er noeAner ikke
Hmm ikke lett å si, jeg bruker en app som forteller hvor lang syklus jeg har og når jeg skulle hatt mensen. 2 dager på overtid sist (ifølge appen) så var jeg gravidVurderer å kjøpe noe prøve greier fordi jeg hadde bittelitt rød utflod og deretter brun i slutten av april. Har enda ikke hatt mensen så tror liksom ikke på noe.. Så våknet jeg bittelitt kvalm i dag og disse puppene som har kødd og vært litt følsomme.. Men er ikke så lenge siden jeg sluttet å amme. Så tror det ikke er noe
Brukt en app før. Men når jeg ikke har hatt mensen overhode nå på over 2 år så kan jeg ikke bruke noe.. Men har hatt litt mensen smerter innimellom som har gått fort over.. Sist ble jeg gravid rett etter pilleslutt så fikk ikke mensen igjenHmm ikke lett å si, jeg bruker en app som forteller hvor lang syklus jeg har og når jeg skulle hatt mensen. 2 dager på overtid sist (ifølge appen) så var jeg gravid
Åja hahaBrukt en app før. Men når jeg ikke har hatt mensen overhode nå på over 2 år så kan jeg ikke bruke noe.. Men har hatt litt mensen smerter innimellom som har gått fort over.. Sist ble jeg gravid rett etter pilleslutt så fikk ikke mensen igjen
Så derfor tviler jeg sterkt på at jeg kan være gravid,, men siden jeg hadde noe som kunne vært en festeblødning så tenkte jeg over muligheten å kjøpe noen billig tester å prøveÅja haha