Skravletråd for oss prøvere!

Haha. Jeg pleier starte på en ny serie bare.. Også.. når jeg først skal se den gamle serien, så har det plutselig tatt to år eller så, så.. da starter jeg gjerne helt på nytt igjen :p
Jeg er sånn.. maraton-er når det kommer til serier. Heller en sesong pr dag enn en episode uka, liksom :p
Hehe, enig med deg i at det beste er en sesong på en dag. Får jo så sykt bra oversikt! Men klarer ikke vente, så må se neste episode hver uke av game of thrones. Jeg klarte å holde meg til episode 4 kom og så de tre første på en kveld. :o så nå må jeg pent vente :p

Hehe, enig med deg i at det beste er en sesong på en dag. Får jo så sykt bra oversikt! Men klarer ikke vente, så må se neste episode hver uke av game of thrones. Jeg klarte å holde meg til episode 4 kom og så de tre første på en kveld. :o så nå må jeg pent vente :p

Vel. Om du starter NY serie, så har du ikke lenger tid til å se episodene når de kommer :p

God morgen :)

Har slitt skikkelig med halsbrann, trøtthet og kveldskvalme siden i går. Kommer også mye tykk hvit utflod, noe jeg vanligvis ikke har. 6 dpo, håper det er en god grunn til at det er som det er nå :D

Bestilt tester nå :)

Fremdeles ingen mens.. Må vell snart til lege.,

Back
Topp