Tok ut spiralen for 4 uker siden heheJo i grunn, men hva om jeg blir skuffet etter å ha tatt den? hvor lenge hadde du prøvd før du fikk positivt nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok ut spiralen for 4 uker siden heheJo i grunn, men hva om jeg blir skuffet etter å ha tatt den? hvor lenge hadde du prøvd før du fikk positivt nå?
Ikke mer? å så bare tok du en prøve ut av det blå?Tok ut spiralen for 4 uker siden hehe
Nei fikk ikke mensen til tida, så jeg testetIkke mer? å så bare tok du en prøve ut av det blå?
Så du hadde mensen på spiral?Nei fikk ikke mensen til tida, så jeg testet
Ja innimellom, men Fikk mensen med en gang jeg tok den ut. Regna på det og var sein nåSå du hadde mensen på spiral?
Såpass jeg har ikke hatt mensen siden mai 2014Ja innimellom, men Fikk mensen med en gang jeg tok den ut. Regna på det og var sein nå
Ånei ta en test da det er spennendeSåpass jeg har ikke hatt mensen siden mai 2014
Vurderer det men virker jo ikke så optimistisk å bli gravid uten mens.Ånei ta en test da det er spennende
Kan man ta disse billigtestene feil? Står liksom en Max linje men det blir jo vått over?Ånei ta en test da det er spennende
Ja man kan vel detKan man ta disse billigtestene feil? Står liksom en Max linje men det blir jo vått over?
Skjønner ikke helt hva det vil gjøreJa man kan vel det
At testen ikke virker bareSkjønner ikke helt hva det vil gjøre
OjaAt testen ikke virker bare
Tilfeldig ?Kan jeg spørre... Hvorfor er det noen som legger en hårklipe ved siden av g-testen når de tar bilde???
Kan jeg spørre... Hvorfor er det noen som legger en hårklipe ved siden av g-testen når de tar bilde???
Tilfeldig ?
Ahaaa... Ja, da gav det litt mening Har virkelig stusset på det lenge nå.Nope. For å få kameraet til å fokusere
Ahaaa... Ja, da gav det litt mening Har virkelig stusset på det lenge nå.
Den hårnåla lå litt for fint ved siden av til at det kunne være tilfeldig.
VelkommenFørste innlegg i denne tråden. Gøy å være tilbake!!