Skravletråd for oss prøvere!

Dagene er altfor korte ja, er ikke hjmme før nærmere 17, etter det går det slag i slag frem til leggetid.

Fra syklusdag 2-6 eller 3-7. Så tabelettene er ute av systemet til du evnt blir gravid :) Er for å kicke i gang eggløsning.http://tidsskriftet.no/article/1806293 Les dette.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1581476.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...jelper-kvinner-til-aa-bli-gravide/a/10037820/

Er egentlig kreftmedisin, men hjelper flere til å bli gravide enn pergo gjør. I tilegg går det ikke ut over slimhinnen, pergo kan ødelegge slimhinnen.
Aha! Flott! Har du tatt den?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Aha! Flott! Har du tatt den?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja tok i morges :) Tenker kan jo ikke ha så mye å si om jeg tok den i går kveld eller i dag morges. På nett står det noen begynner på syklus dag 2, andre 3. Liisja skulle begynne på dag 3, sikkert derfor jeg tenkte jeg også skulle det :P

Ja tok i morges :) Tenker kan jo ikke ha så mye å si om jeg tok den i går kveld eller i dag morges. På nett står det noen begynner på syklus dag 2, andre 3. Liisja skulle begynne på dag 3, sikkert derfor jeg tenkte jeg også skulle det :P
Det går nok veldig bra! :) blir spennende nå :) skal du ta crinone også?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det går nok veldig bra! :) blir spennende nå :) skal du ta crinone også?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Usikker. Skal høre med gynekologen på fredag. Håper jo det :) Men de vil vel ha progesteronprøve først tenker jeg. Men skal printe ut grafene mine, så de får se hvor fin den var nå med crinone :)

Usikker. Skal høre med gynekologen på fredag. Håper jo det :) Men de vil vel ha progesteronprøve først tenker jeg. Men skal printe ut grafene mine, så de får se hvor fin den var nå med crinone :)

Ut fra det andre her har skrevet før, er jeg ikke sikker på om det hjelper.
De fleste gyn. avviser temping..

Kjempe lurt. Jeg vil heller "kaste bort" en pp med å prøve begge deler nå enn å se om det går med bare den ene først for så å sette deg på begge neste gang... Om det liksom kan være et alternativ, om du skjønner....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Kjempe lurt. Jeg vil heller "kaste bort" en pp med å prøve begge deler nå enn å se om det går med bare den ene først for så å sette deg på begge neste gang... Om det liksom kan være et alternativ, om du skjønner....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Er akurat det jeg tenker selv! Jeg har jo en pakke på lager ;) Men må jo liksom få noen til å skrive ut mer dersom jeg blir gravid :)

Ut fra det andre her har skrevet før, er jeg ikke sikker på om det hjelper.
De fleste gyn. avviser temping..
Min private sa først hun ville se på de, men så når hun sa at jeg fikk mens på 5dpo, avføyde hun det. Og sa det ikke stemte!

Jeg har vært til både priv og off gu å de var kjempe glad for grafene mine, så de kunne "forstå" kroppen min litt

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Er nok veldig forskjellig ja :) Jeg tar de med i tilfelle :) Nå med crinone var jo mensen helt normal. Etter p pille slutt nå har jeg kunn hatt en blødningsdag.. Med pergo litt flere, men ikke mye. Nå med crinone helt normalt tror jeg :)

Er akurat det jeg tenker selv! Jeg har jo en pakke på lager ;) Men må jo liksom få noen til å skrive ut mer dersom jeg blir gravid :)
Det får du til, hvis ikke vet du hvem du skal ringe til :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det får du til, hvis ikke vet du hvem du skal ringe til :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hahahaha ja. :P Og grine meg til mer. Hihi. Nei om jeg blir gravid denne pp på crinone, så kommer jo gynekologen til å skrive ut mer til meg.

Hahahaha ja. :P Og grine meg til mer. Hihi. Nei om jeg blir gravid denne pp på crinone, så kommer jo gynekologen til å skrive ut mer til meg.
Ja, det skulle jo bare mangle. Skummelt at 20 % av de som tar de pillene mister. Derfor jeg tenker det er greit med crinonen samtidig.. Hvertfall på deg.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp