Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg skal også på trening i dag tenkte jegSykle så langt jeg orker, lage middag,leke med mini og skravle med dere
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også på trening i dag tenkte jegSykle så langt jeg orker, lage middag,leke med mini og skravle med dere
Sykler i kjelleren jeg er ikke noe sånn treningsstudio person rett og slett for skummeltJeg skal også på trening i dag tenkte jeg
Tomatsuppe med hvitløksbrødHva skal dere spise i dag da?
Må lage hvitløksbrød selv. Det er så godt.Tomatsuppe med hvitløksbrød
Å nammi!!Må lage hvitløksbrød selv. Det er så godt.
Så deilig da Jeg liker timer på treningsstudioSykler i kjelleren jeg er ikke noe sånn treningsstudio person rett og slett for skummelt
Bøtter ned her og. Vi skulle grille i går vi. Så hadde vi glemt å gjøre ren grillen før vinteren. Og den var full av mugg ,da vi åpna lokket.. æææh!
Må lage hvitløksbrød selv. Det er så godt.
Jobb, handle, kose med poden som har vært hjemme i dag å så sove.Sliten! Lang dag på jobb. Hva er dere planer for dagen?
Hva skal dere spise i dag da?
Men det er jo godt selv om det er kjedelig Hverdagskost! Og sunt.Noe så kjedelig som grove fiskekaker med grønnsaker og saus
Mm jeg også!Vil også ha oppskrift på hvitløksbrød.
Altfor korte. Føler ikke jeg gjør annet enn jobb, kommer hjem, lager middag, trening, legge meg. Eller de dagene jeg ikke trener, leser -strikker - ser litt på tv. Legger meg. I morgen skal jeg på kurs hele dagen. Så ikke hjemme før seeent! Ingen skravling på meg da.3,5 t til jeg skal i seng.. Dagene er fort kort
*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
Har fått fisk til middag hos mine foreldre. Stekt breiflabb faktisk. Det var veldig godtHva skal dere spise i dag da?
Åh men det er jo så godt. Jeg pleier lage fiskekaker selv. Skikkelig digg faktiskNoe så kjedelig som grove fiskekaker med grønnsaker og saus
Ser at det ser ut som jeg lager det selv. Men det gjør jeg ikkeHar du oppskriften da?
Sent from my iPhone using BV Forum