Skravletråd for oss prøvere!

Natta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Håper snuppa sover godt i natt, slik at mammaen hennes også får det :)

Skjønner. Men det ordner seg nok skal du se :) Du kan jo evnt prøve å ta opp de siste fagene som prevatist, da kan du jobbe ved siden av :)

Ja tenkte på det:) har lyst å ta de opp uansett. Men vet ikke om jeg har krav på dagpenger om jeg ikke får meg jobb og tar opp de fagene??:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke det et tegn på at man er litt for mye på forumet, når man begynner å drømme om de andre brukerne? :p *fnis*

Jeg har jo drømt Lykkeliten_86 inn i mine drømmer, en gang eller to..

Jeg har jo drømt Lykkeliten_86 inn i mine drømmer, en gang eller to..
Ser hun lik ut i begge drømmene du har hatt? Er spennende å se hvordan folk tror andre ser ut.

Natta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Godnatt vennen, sov godt :) <3

Ja tenkte på det:) har lyst å ta de opp uansett. Men vet ikke om jeg har krav på dagpenger om jeg ikke får meg jobb og tar opp de fagene??:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Du har krav på dagpenger tror jeg :)

Ser hun lik ut i begge drømmene du har hatt? Er spennende å se hvordan folk tror andre ser ut.

Nei, jeg har ikke SETT henne, bare skravlet med henne her.... så det vet jeg ikke :)

Back
Topp