Håper snuppa sover godt i natt, slik at mammaen hennes også får detNatta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper snuppa sover godt i natt, slik at mammaen hennes også får detNatta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Skjønner. Men det ordner seg nok skal du se Du kan jo evnt prøve å ta opp de siste fagene som prevatist, da kan du jobbe ved siden av
Er ikke det et tegn på at man er litt for mye på forumet, når man begynner å drømme om de andre brukerne? *fnis*
Ser hun lik ut i begge drømmene du har hatt? Er spennende å se hvordan folk tror andre ser ut.Jeg har jo drømt Lykkeliten_86 inn i mine drømmer, en gang eller to..
Godnatt vennen, sov godt <3Natta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Du har krav på dagpenger tror jegJa tenkte på det har lyst å ta de opp uansett. Men vet ikke om jeg har krav på dagpenger om jeg ikke får meg jobb og tar opp de fagene??
Sent from my iPhone using BV Forum
God nattNatta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
GodnattGod natt alle sammen
God natt.God natt alle sammen
Ser hun lik ut i begge drømmene du har hatt? Er spennende å se hvordan folk tror andre ser ut.
Huff. Håper du får sove godt, og at dagen i morgen blir bedre!Vært en tøff dag. Lite søvn i natt og vært kvalm svimmel og hatt tr smerter fra helvete i hele dag.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, du er ikke den eneste! Jeg har drømt om Sara.Er ikke det et tegn på at man er litt for mye på forumet, når man begynner å drømme om de andre brukerne? *fnis*
Takk det håper jeg også!Håper snuppa sover godt i natt, slik at mammaen hennes også får det
Du også, supersøte ❤Godnatt vennen, sov godt <3
Håper snuppa sover godt i natt Det tror jeg både du og huleboermannen trenger.Natta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Takk, det var veldig koselig sagt! Jeg ble jo såå våken etter akten! Han har sovnet... BahHåper snuppa sover godt i natt Det tror jeg både du og huleboermannen trenger.
Haha, du er ikke den eneste! Jeg har drømt om Sara.
Hehe, det er en liten stund siden, skrev litt om det i dagboka di. Husker bare at du var rødhåra og at jeg så veldig opp til deg. Koselig drøm så vidt jeg huskerHva har nå jeg funnet på??
Haha, det samme pleier å skje her Du får legge vekk mobilen, så sovner du sikkert snartTakk, det var veldig koselig sagt! Jeg ble jo såå våken etter akten! Han har sovnet... Bah
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4