Skravletråd for oss prøvere!

Tror ikke jeg orker allikevel. Er helt dø i kveld.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Bare trøtt fordi det er mandag, eller har det vært en tøff dag?

Vært en tøff dag. Lite søvn i natt og vært kvalm svimmel og hatt tr smerter fra helvete i hele dag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sov godt, og masse god bedring

Ja, ikke sant.
Men du ventet jo til L var gått for du var 100% sikker på at S var meg :P

Det er utrolig mye rart hodet kan finne på om natten
Ja, jeg skjønte det.. Men om jeg noen sinne skulle gjort noe sånn hadde jeg passet på å komme med et spørsmål først som ville bekreftet at du var deg. Innenfor hvor du bor og alder på barna eller noe sånn...
Og om du hadde vært sanndrømt, og jeg hadde spurt om testing og fått et rart blikk ville jeg ikke ha fortsatt... Hahaha:D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ja, jeg skjønte det.. Men om jeg noen sinne skulle gjort noe sånn hadde jeg passet på å komme med et spørsmål først som ville bekreftet at du var deg. Innenfor hvor du bor og alder på barna eller noe sånn...
Og om du hadde vært sanndrømt, og jeg hadde spurt om testing og fått et rart blikk ville jeg ikke ha fortsatt... Hahaha:D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Datteren hennes er 17 så det ville vært lett og se :P
Tror ikke jeg er sann drømt, og tror nok du ville ha skjønt det lenge før du sa noe.
Var bare veldig komisk

Datteren hennes er 17 så det ville vært lett og se :P
Tror ikke jeg er sann drømt, og tror nok du ville ha skjønt det lenge før du sa noe.
Var bare veldig komisk
Ja, det er rart hvordan hode kan kjøre oss. Det finnes nok de der ute som kunne ha gjort noe sånn, men så teit er ikke jeg. Heldigvis :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Datteren hennes er 17 så det ville vært lett og se :p
Var bare veldig komisk
Er ikke det et tegn på at man er litt for mye på forumet, når man begynner å drømme om de andre brukerne? :P *fnis*

Får håpe jeg får ny jobb rett etter jeg er ferdig den jobben her! Den legges ned i august og er veldig vanskelig å få ny jobb :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Så kjedelig :/ Hvordan type jobb har du? Du får bare begynne å søke allerede nå da? Lykke til :)

Jeg og er trøtt, og vond i hodet... typisk d.
Jeg har hatt vondt i hode i flere uker nå, kjedelig. :/ Mye som har skjedd både på jobb og med prøving. Så sikkert det som gir utslag.

Så kjedelig :/ Hvordan type jobb har du? Du får bare begynne å søke allerede nå da? Lykke til :)
Jeg er butikkselger, har allerede begynt. Men har ikke stått siste året på VGs, så må ta opp de fagene. Sikkert derfor det er vanskelig å få jobb.

Jeg er butikkselger, har allerede begynt. Men har ikke stått siste året på VGs, så må ta opp de fagene. Sikkert derfor det er vanskelig å få jobb.

Skjønner. Men det ordner seg nok skal du se :) Du kan jo evnt prøve å ta opp de siste fagene som prevatist, da kan du jobbe ved siden av :)

Jeg har hatt vondt i hode i flere uker nå, kjedelig. :/ Mye som har skjedd både på jobb og med prøving. Så sikkert det som gir utslag.
Helt sikkert. Jeg får det ofte værre rund eggeløsning og frem til tanta har dratt. Så jeg blir vist veldig påvirket av hormoner. Slitsomt.

Natta damer. Nå blir det aksjer og soving og sikkert litt nattevåk med snuppa og de nye tennene hennes...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Back
Topp