Jeg får gjøre det. Da er dette dagens siste innlegg fra meg.Haha, det samme pleier å skje her Du får legge vekk mobilen, så sovner du sikkert snart
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får gjøre det. Da er dette dagens siste innlegg fra meg.Haha, det samme pleier å skje her Du får legge vekk mobilen, så sovner du sikkert snart
NattaJeg får gjøre det. Da er dette dagens siste innlegg fra meg.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Hehe, det er en liten stund siden, skrev litt om det i dagboka di. Husker bare at du var rødhåra og at jeg så veldig opp til deg. Koselig drøm så vidt jeg husker
Var jo ikke akkurat viktig informasjonÅja, det ja. Det hadde jeg visst glemt.
God morgen!! Så fantastiskGod morgen. Begge fortennene oppe kjente jeg for første gang i går og i natt har hun sovet hele natten. Hun har ikke våknet for smokken engang og hun sover enda... Det var utrolig deilig! Utrolig hva en natt søvn gjør dette blir en fin dag selv om det er meldt masse regn
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Jaaaa hun sover enda. Nå hat jeg ligget her på mobilen i en time... Digg og kunne ligge å dra seg litt og ikke bare sprette opp. Det er jammen lenge siden!God morgen!! Så fantastisk
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den følelsen <3 Jeg skulle hente tabelettene i går. Letrozol. Så var de tomme.. Så skulle jeg vist begynne på de fra syklus dag 2 (igår). Hva gjør jeg? Får de i dag. Leste på nett der sto det noen begynte fra syklusdag 2, noen fra 3. Skal jeg ringe gy.. Eller bare ta de nå på morningen. Gy ringer meg ikke før i 4 tidenJaaaa hun sover enda. Nå hat jeg ligget her på mobilen i en time... Digg og kunne ligge å dra seg litt og ikke bare sprette opp. Det er jammen lenge siden!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Okey får sjekke det oppDu har krav på dagpenger tror jeg
Det for å få EL, taes i 5 dager riktig at man ikke skal ta når man er gravid, veldig viktig å vite at man ikke er det. Men det er vell fåtallet som får en ordentlig mens å er gravid.Jeg ville bare tatt dem så fort du har dem.
Er det sånn at de skal tas på kvelden til samme tidspunkt hver dag?
Edit: det står at det er anbefalt å ta den til ca samme tidspunkt hver dag, bare det ikke viker mer enn 2-3 timer, da kan du justere det inn til det tidspunktet du vil iløpet av de neste dagene med å bruke de 2-3 timene i den retningen du vil... Men skjønne ikke helt hva dette er, for det står at man ikke skal ta det når man er gravid. Hvor lenge skal du gå på det?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
I dag blir det veldig enkelt steke hamburgere hadde håpet å grille, men bøtter jo ned med regn!!Hva skal dere spise i dag da?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Fra syklusdag 2-6 eller 3-7. Så tabelettene er ute av systemet til du evnt blir gravid Er for å kicke i gang eggløsning.http://tidsskriftet.no/article/1806293 Les dette.Jeg ville bare tatt dem så fort du har dem.
Er det sånn at de skal tas på kvelden til samme tidspunkt hver dag?
Edit: det står at det er anbefalt å ta den til ca samme tidspunkt hver dag, bare det ikke viker mer enn 2-3 timer, da kan du justere det inn til det tidspunktet du vil iløpet av de neste dagene med å bruke de 2-3 timene i den retningen du vil... Men skjønne ikke helt hva dette er, for det står at man ikke skal ta det når man er gravid. Hvor lenge skal du gå på det?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Bøtter ned her og. Vi skulle grille i går vi. Så hadde vi glemt å gjøre ren grillen før vinteren. Og den var full av mugg ,da vi åpna lokket.. æææh!I dag blir det veldig enkelt steke hamburgere hadde håpet å grille, men bøtter jo ned med regn!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sykle så langt jeg orker, lage middag,leke med mini og skravle med dereSliten! Lang dag på jobb. Hva er dere planer for dagen?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app