Skravletråd for oss prøvere!

Hehe, det er en liten stund siden, skrev litt om det i dagboka di. Husker bare at du var rødhåra og at jeg så veldig opp til deg. Koselig drøm så vidt jeg husker:)

Åja, det ja. Det hadde jeg visst glemt. :)

Men NÅ logger jeg av pc i alle fall.

sniker muligens bittelitt fra mobil, men helst ikke.

God morgen. Begge fortennene oppe kjente jeg for første gang i går og i natt har hun sovet hele natten. Hun har ikke våknet for smokken engang og hun sover enda... Det var utrolig deilig! Utrolig hva en natt søvn gjør :D dette blir en fin dag selv om det er meldt masse regn :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

God morgen. Begge fortennene oppe kjente jeg for første gang i går og i natt har hun sovet hele natten. Hun har ikke våknet for smokken engang og hun sover enda... Det var utrolig deilig! Utrolig hva en natt søvn gjør :D dette blir en fin dag selv om det er meldt masse regn :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
God morgen!! Så fantastisk :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!! Så fantastisk :D

Jaaaa:D hun sover enda. Nå hat jeg ligget her på mobilen i en time... Digg og kunne ligge å dra seg litt og ikke bare sprette opp. Det er jammen lenge siden!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Jaaaa:D hun sover enda. Nå hat jeg ligget her på mobilen i en time... Digg og kunne ligge å dra seg litt og ikke bare sprette opp. Det er jammen lenge siden!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Den følelsen <3 Jeg skulle hente tabelettene i går. Letrozol. Så var de tomme.. Så skulle jeg vist begynne på de fra syklus dag 2 (igår). :( Hva gjør jeg? Får de i dag. Leste på nett der sto det noen begynte fra syklusdag 2, noen fra 3. Skal jeg ringe gy.. Eller bare ta de nå på morningen. Gy ringer meg ikke før i 4 tiden

Jeg ville bare tatt dem så fort du har dem.
Er det sånn at de skal tas på kvelden til samme tidspunkt hver dag?

Edit: det står at det er anbefalt å ta den til ca samme tidspunkt hver dag, bare det ikke viker mer enn 2-3 timer, da kan du justere det inn til det tidspunktet du vil iløpet av de neste dagene med å bruke de 2-3 timene i den retningen du vil... Men skjønne ikke helt hva dette er, for det står at man ikke skal ta det når man er gravid. Hvor lenge skal du gå på det?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Last edited:
Er det noen her som bruket Metformin? Mot PCO/PCOS. Gynekologen min ba meg om og gå på dette, men inne i pakningsvedlegget står det at det ikke anbefales om man prøver og bli gravid eller er gravid, snakket så med min fastlege og han sa at så lenge jeg ikke har insulinresistens så trengte jeg ikke og gå på det. (Ble kvitt insulinresistens for snart 2 mnd siden)

Tatt nye blodprøver og den har ikke kommet tilbake heller.

Dessuten blir jeg mega kvalm av Metformin, om jeg tar 1 eller 3 tabletter spiller nesten ingen rolle, nesten like ille.

Edit: det står at det er anbefalt å ta den til ca samme tidspunkt hver dag, bare det ikke viker mer enn 2-3 timer, da kan du justere det inn til det tidspunktet du vil iløpet av de neste dagene med å bruke de 2-3 timene i den retningen du vil... Men skjønne ikke helt hva dette er, for det står at man ikke skal ta det når man er gravid. Hvor lenge skal du gå på det?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Det for å få EL, taes i 5 dager :) riktig at man ikke skal ta når man er gravid, veldig viktig å vite at man ikke er det. Men det er vell fåtallet som får en ordentlig mens å er gravid.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Sliten! Lang dag på jobb. Hva er dere planer for dagen?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Fra syklusdag 2-6 eller 3-7. Så tabelettene er ute av systemet til du evnt blir gravid :) Er for å kicke i gang eggløsning.http://tidsskriftet.no/article/1806293 Les dette.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1581476.ece

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/...jelper-kvinner-til-aa-bli-gravide/a/10037820/

Er egentlig kreftmedisin, men hjelper flere til å bli gravide enn pergo gjør. I tilegg går det ikke ut over slimhinnen, pergo kan ødelegge slimhinnen.

Last edited:
I dag blir det veldig enkelt:) steke hamburgere :) hadde håpet å grille, men bøtter jo ned med regn!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Bøtter ned her og. Vi skulle grille i går vi. Så hadde vi glemt å gjøre ren grillen før vinteren. Og den var full av mugg ,da vi åpna lokket.. æææh!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sliten! Lang dag på jobb. Hva er dere planer for dagen?

Sykle så langt jeg orker, lage middag,leke med mini og skravle med dere :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp