Skravletråd for oss prøvere!

Her ser det ut som et bomba h0r3hus!! Ungen sover i vogna og jeg har lagt med på sofaen. Klarer jo ikke å slappe av når det ser slik ut!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Da er det vel bare å sette igjen.
Men forresten kjære Huleboer, hvorfor invaderer du drømmene mine om natten? :P

Da var arbeidsdagen over her. Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb. Håper han og blir med på tur med de to firbeinte vennene våre:)
Hva står på agendaen for dagen hos dere andre fine damer?

Hihi :) næææ, si det! Hva gjør jeg? Er jeg snill?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Heller missforstår

Vel, du vet hvor min lillesøster bor (la oss kalle henne L for lillesøster), men vi har ikke møtes, så du vet ikke hvordan jeg ser ut.
Du er ute og triller og møter på henne sammen med en annen (la oss kalle henne S).
Ut av samtalen skjønner du det er hennes søster.
L går, og du spør S om S har testet enda og en del annet, og S skjønner ingenting.
Sendere på dagen skriver min storesøster på FB at hun hadde vært på besøk hos L om møtt er gæren dame med vogn der.
I tillegg har du sendt meg en rar PM her på BV jeg ikke skjønte noe av før jeg leste statusen til S

Da var arbeidsdagen over her. Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb. Håper han og blir med på tur med de to firbeinte vennene våre:)
Hva står på agendaen for dagen hos dere andre fine damer?

Jeg jobber til 8 i kveld, så er det hjem til mamma og pappa og spise den middag og hjem på sofaen og slappe av til jeg skal i senga

Sent from my iPhone using BV Forum

Har bare tatt dagen med ro hittil, men må prøve og få trent litt nå, er litt rastløs kjenner jeg. Venter på mensen 10 april nå men tviler den kommer av seg selv, så da blir det eventuelt Provera igjen.

Flere som venter på mensen? :)

Har bare tatt dagen med ro hittil, men må prøve og få trent litt nå, er litt rastløs kjenner jeg. Venter på mensen 10 april nå men tviler den kommer av seg selv, så da blir det eventuelt Provera igjen.

Flere som venter på mensen? :)
Jeg gjør etter negative tester i dag. Forventer å få mensen på torsdag.

Back
Topp