Skravletråd for oss prøvere!

fullt i bilen blir det uansett. Unger er små. De tar mye plass i bilen likevel. kan ikke pakke noe i baksetet lenger, ungen bruker små klær, men må ha med mange skift. bleier, kluter, leker, alt tar plass.
Ja det tror jeg på. Vi klarer helst å fylle opp en bil når vi bare har to hunder vi. Så takboks blir vel løsningen en stund..

Nå har jeg passet på lille siden 03.30... Hun får ikke sove. Nå er Kl 5 og jeg har endelig lagt meg. Kanskje jeg får sove en time før jeg må ta over skiftarbeidet. Nå prøver hulerboermannen det han kan. Hun har blitt så tett i nesa, så hun mister smokk og alt er bare feil, stakkar...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Huff da, grusomt slitsomt for store og små

fra app

Nå har jeg passet på lille siden 03.30... Hun får ikke sove. Nå er Kl 5 og jeg har endelig lagt meg. Kanskje jeg får sove en time før jeg må ta over skiftarbeidet. Nå prøver hulerboermannen det han kan. Hun har blitt så tett i nesa, så hun mister smokk og alt er bare feil, stakkar...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Stakkars lita :( Jeg vet ikke om jeg hadde fungert med så lite søvn. Og hun må jo være kjempe trøtt. Prøv å hvil litt på dagen i dag da ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har feber og mannen skulle tidlig opp.
Minsten våknet kl 02:30, og sovnet ikke igjen før etter kl 5.
Prøvde å skifte på å gå opp, men endte opp med at vi begge ble holdt våkne.

Sent from my iPad using BV Forum

Det var da ikke måte på hvor mye våkne unger det var i natt. Mine sov, heldigvis

fra app

På plass på jobb, glad jeg sov i natt, for her er tusen ting å gjøre, og en feil å rydde opp i først som jeg ikke får til!

fra app

Her ser det ut som et bomba h0r3hus!! Ungen sover i vogna og jeg har lagt med på sofaen. Klarer jo ikke å slappe av når det ser slik ut!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Et spm. Jeg har lyst til å bytte jobb. Om jeg får en ny jobb, å blir gravid, har jeg da krav på permisjon å sånn fordi da? Har jobbet sammenhenge lenger enn 6 mnd.

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12

Sov helt til halv 12 i dag! Er det mulig! Godt at jeg ikke begynner på jobb før halv 2 da tydelig at jeg trengte å sove så lenge!! Har ikke blitt mye sovn i det siste!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp