Ja, gjør det! Veldig smartHuff slitsomt Kl.12.30 JA skal det. Kanskje jeg skal printe ut tempefrafene mine, så han får sett variasjonen på lutealfasen min.?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gjør det! Veldig smartHuff slitsomt Kl.12.30 JA skal det. Kanskje jeg skal printe ut tempefrafene mine, så han får sett variasjonen på lutealfasen min.?
Jeg vurderer og tfk. Er avhengig av minst mulig vogn vi (sammenslått jeg mente). Har mondeo stasjonsvogn. Men hele bagasjerommet er opptatt da vi har dobbelt hundebur der.City cross, skal den være lettere? Jeg er veldig glad i designet til emmaljunga. Men jeg har også vurdert tfk Men kan jo hende når jeg blir gravid, at vi vil gå for noe helt annet da!
Sløvet, vært på middagsbesøk hos mine foreldre (komlemiddag) og fått mannen tilbake nåHva hat dere gjort i dag da ?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, ja jammen gjør det det. Men kan liksom ikke skaffe caravelle heller. Haha. Så får ha en liten vogn til å ha i takboks eller noe sånn, og heller større vogn stående hjemme...hund, og ikke minst to, og baby krever sin plass i baggajerommet ja.
Jeg var så glad når yngste ble stor nok til at vi ikke trengte ta med vogn, bare tok med zapp'en til henne. Dvs, vi gjorde vel det første gang sommeren da hun var 5 mnd... det bare gikk ikke med vogn og hundebur og alt pikkepakke vi skulle ha med (vi har avensis stasjonsvogn) Hun kunne sove i zapp'en (zapp xtra, bakovervendt og liggestilling) så det gikk greit for et pr uker hos svigermor.
Haha, ja jammen gjør det det. Men kan liksom ikke skaffe caravelle heller. Haha. Så får ha en liten vogn til å ha i takboks eller noe sånn, og heller større vogn stående hjemme...
Hva hat dere gjort i dag da ?
Fin oppdatering SaraNoen som mangler på listen min?
Hyl ut, så skal jeg få dere med
Sara: 500-1000-2000
Huleboer 500
Lanterne 500
Foreløbig litt anomym, 500
Bina 2000 eller 500
Babyønske 500-1000
Kengu 500-1000
lillemoor 500?
Molly 500
Liisjja 500
Tullerusk 500-1000
500: 100
1000: 200
2000: 400
Kengu 308
Sara 238
Babyønske 206
Molly 193
Tullerusk 164
Anonym 145
Huleboer 124
Bina 97
Hope90 90
Liisjja 88
lillemoor 62
Lanterne Falt ut av lista
Mao ingen ajoour for 2000, Kengu, Sara og Babyønkse 2014 ajoir for 1000 allerede, og Molly klarer det uten anstrengelse før dagen er omme. Tullerusk, foreløbig ganske anonym og Huleboer er ajour til 500, og Bina, Hope og Liisjja klarer et greit i kveld om de er her.
Lillemoor må jobbe litt mer, og Lanterne savner vi
Komle Elsker det!Sløvet, vært på middagsbesøk hos mine foreldre (komlemiddag) og fått mannen tilbake nå
Veldig spent på hvordan han er. Føler kommunale gynekologer er litt strengere? Hehe. Føler kanskje det er lettere å få hjelpemidler tidligere med private, men nå får vi se. Har jo fått de hjelpemidlene jeg trenger nå, er bare spent på om han mener det sammeJa, gjør det! Veldig smart
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Gud for en stusselig innsats jeg harNoen som mangler på listen min?
Hyl ut, så skal jeg få dere med
Sara: 500-1000-2000
Huleboer 500
Lanterne 500
Foreløbig litt anomym, 500
Bina 2000 eller 500
Babyønske 500-1000
Kengu 500-1000
lillemoor 500?
Molly 500
Liisjja 500
Tullerusk 500-1000
500: 100
1000: 200
2000: 400
Kengu 308
Sara 238
Babyønske 206
Molly 193
Tullerusk 164
Anonym 145
Huleboer 124
Bina 97
Hope90 90
Liisjja 88
lillemoor 62
Lanterne Falt ut av lista
Mao ingen ajoour for 2000, Kengu, Sara og Babyønkse 2014 ajoir for 1000 allerede, og Molly klarer det uten anstrengelse før dagen er omme. Tullerusk, foreløbig ganske anonym og Huleboer er ajour til 500, og Bina, Hope og Liisjja klarer et greit i kveld om de er her.
Lillemoor må jobbe litt mer, og Lanterne savner vi
Har laget meg en kladd som jeg bare går igjennom og oppdaterer innleggene deres Også skrev jeg litt om tallene da, bare sånn for gøyFin oppdatering Sara
Gud for en stusselig innsats jeg har
Full skjerpings fra i morgen .
Vi var i Oslo i dag. Traska gatelangs i 2 timer,så dro vi til tekniskmuseum med mini. Har hatt en fin dag.
Ikke dumt. Blir nok d på oss og. Å evnt ha en bedre stående hos svigers i tillegg..Jepp, zapp ekstra ble vår sånne lille vogn som vi lett får med oss (også kan vi klikke babybilsetet vårt, maxicosi, på den, det var også genialt)
Større vogn hjemme.
Ja det er kjempe godtKomle Elsker det!
Veldig spent på hvordan han er. Føler kommunale gynekologer er litt strengere? Hehe. Føler kanskje det er lettere å få hjelpemidler tidligere med private, men nå får vi se. Har jo fått de hjelpemidlene jeg trenger nå, er bare spent på om han mener det samme