Skravletråd for oss prøvere!

Jeg syns det er best med faste hjul på grus og sti. Men ofte går det an å feste de svingbare hjulene slik at de blir faste. Tre hjul er helt håpløst på skogstur syns jeg.

Joda, feste de svingbare kan vi på den vi har, men de er så små, og det er ikke så greit på ujevnt underlag. Men jeg har ikke helt undersøkt hvor det ER trillbart (yngste hadde sluttet med vogn når vi flyttet, så den har stått i bhg som sovevogn inntil hun sluttet med det også) og turterrenget er ikke det jeg har undersøkt mest, muligens er det bæretur som passer best. Jeg får undersøke litt.)

Til vugge bruker vi arvevuggen :)
Den nærmer seg vel 90 år nå og er ei slik flettet en.
Trekket har blitt byttet når det har vært behov for det, og vaskes.
Ny madrass for hvert barn.
Tror tilsammen minst 11 babyer har sovet i den.
Så koselig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Den er det.. Venninnen min sin baby passet den ikke etter 4 mnd! Og han var helt normal

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Oi. Det er jo litt kjedelig.. :/

Den er det.. Venninnen min sin baby passet den ikke etter 4 mnd! Og han var helt normal

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Husker flere hadde den som jeg trillet med sist jeg var i permisjon som klagde over at den var liten

Til vugge bruker vi arvevuggen :)
Den nærmer seg vel 90 år nå og er ei slik flettet en.
Trekket har blitt byttet når det har vært behov for det, og vaskes.
Ny madrass for hvert barn.
Tror tilsammen minst 11 babyer har sovet i den.

Vi har ei vugge som er... like gammel som meg. Rett og slett, pappa laget den til meg. Vi kjøpte ny madrass da vi fikk eldste, og jeg håper vi får tatt den frem igjen.

Vi har ei vugge som er... like gammel som meg. Rett og slett, pappa laget den til meg. Vi kjøpte ny madrass da vi fikk eldste, og jeg håper vi får tatt den frem igjen.

Vår ble kjøpt inn når min farmor var gravid første gang, hun kom til verden i 1927.
Den ble brukt til alle de 5 barna.
Siden har jeg og mine 2 søsken sovet i den, min storesøsters datter og mine 2 barn.
5+3+1+2=11.
Det er fult mulig at noen av mine tanter og onkler sine barn også har sovet i den..

Hei! Hvordan går det med deg i dag?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Bra :) tr kom, så det var bra:) Skikkelig mensmurringer i dag også :/ Starter på letrozol på tirsdag. Spennende.

Jeg vet om flere som har hatt vinterbarn som har brukt den til barna ble 7 og 8 mnd.

Jeg tror det avhenger en del av når man får barn, for et vinterbarn på 7-8 mnd, da er det sommer, og man trenger bare et teppe, ikke pose.

En baby på 4 mnd som ikke passer i en bag har antakelig en pose.

Men jeg googlet mb-baggen, og om det er den jeg fant, så er den 74 cm lang. Det er vel en gjennomsnittelig lang 7-8 mnd gammel unge. (4 mnd er i snitt 65 cm i følge percentilskjema for gutt som jeg sjekka nå, så følgelig må den ungen ha hatt behov for en ganske tykk pose for å ikke passe i vogna som var ca 10 cm lenger enn ham)

Vi har altså emmaljungavogn med citybag, som ifølge nettsidene til emmaljunga er 75 cm lang (edge og mondial er 79 cm) og min augustunge lå i den ut februar, altså 6,5 mnd gammel, med vinterpose.

Vår ble kjøpt inn når min farmor var gravid første gang, hun kom til verden i 1927.
Den ble brukt til alle de 5 barna.
Siden har jeg og mine 2 søsken sovet i den, min storesøsters datter og mine 2 barn.
5+3+1+2=11.
Det er fult mulig at noen av mine tanter og onkler sine barn også har sovet i den..

Så kjekt!

Så mange har ikke brukt denne. Ikke fast i alle fall, mamma og pappa hadde den som gjesteseng for babybesøk. Men fast er vi vel bare meg og min bror og min fetter, muligens også min kusine, og mine to unger.

Ser det jeg skreiv ble litt feil, det jeg mente var sommerbarn å at de måtte bruke bagen med pose i gjennom vinterbarn.
Men klart, barn er jo forskjellig str, min var tynn og spinkel å hadde hatt plass i mange mnd, andre kan være større å ikke ha god plas.

Så kjekt!

Så mange har ikke brukt denne. Ikke fast i alle fall, mamma og pappa hadde den som gjesteseng for babybesøk. Men fast er vi vel bare meg og min bror og min fetter, muligens også min kusine, og mine to unger.

Ser du uthevet at første kom til verden i 1927...
Min far ble født i 1936.
Han fikk barn veldig sent, og det gjør jeg også

Så tirsdag allerede! Ææææ :p
også gyn på 12 dpo?
Jeg er på cd 13 i dag og el testen er lik i farge som cd 13 forrige gang. Da kommer nok el på cd 16. Snart på tide med aksjer. Egentlig orker jeg ikke. Har ikke gjort det siden el sist. Er så sykt sliten om dagen... Hun hylte i to timer i natt igjen, var hulerboermannen som tok henne, men det er lytt her...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

også gyn på 12 dpo?
Jeg er på cd 13 i dag og el testen er lik i farge som cd 13 forrige gang. Da kommer nok el på cd 16. Snart på tide med aksjer. Egentlig orker jeg ikke. Har ikke gjort det siden el sist. Er så sykt sliten om dagen... Hun hylte i to timer i natt igjen, var hulerboermannen som tok henne, men det er lytt her...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Ja jeg skulle jo egentlig det da, men det er på en helligdag?! Kjedelig. :( Så da får jeg ikke gjort det denne pp. Men får heller gjøre det neste pp. Letrozol kan jeg gå på 6 pp, uten pause måned :) Men jeg skal jo til en annen gynekolog på fredag, da er jeg cd 6, så får høre hva han tenker?

også gyn på 12 dpo?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Oi spennende med eggløsnings snart :D Klart du orker! Vi skal jo til januar sammen :)

Huff :( Nå som hu var så snill dagene før? Stakkars lita og dere. Skjønner godt det tapper dere for energi!

Ser du uthevet at første kom til verden i 1927...
Min far ble født i 1936.
Han fikk barn veldig sent, og det gjør jeg også

Jeg mente ikke å utheve det.

Det var mest det at siden det henger et bittelilte øyeblikk før jeg fåpr skrive hadde jeg skrevet midt inni ditt, og når jeg skal ta det bort så krymper det skriften på det som står igjen, også bomma jeg når jeg skulle normalisere den.

Men min farmor fikk sin eldste i 1950 hun. Min far er nest eldst og født i 1953

Ja jeg skulle jo egentlig det da, men det er på en helligdag?! Kjedelig. :( Så da får jeg ikke gjort det denne pp. Men får heller gjøre det neste pp. Letrozol kan jeg gå på 6 pp, uten pause måned :) Men jeg skal jo til en annen gynekolog på fredag, da er jeg cd 6, så får høre hva han tenker?
Ja! Pump han for info! Når Kl skal du dit?
Nå sa jeg: skal vi gå å ha litt sex?
Hulerboermannen: phuu, sukk, ja, snart...
Han er rimelig sliten han også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ja! Pump han for info! Når Kl skal du dit? Nå sa jeg: skal vi gå å ha litt sex?
Hulerboermannen: phuu, sukk, ja, snart...
Han er rimelig sliten han også.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4
Huff slitsomt :( Kl.12.30 :) JA skal det. Kanskje jeg skal printe ut tempefrafene mine, så han får sett variasjonen på lutealfasen min.?

Back
Topp